Officelle pressekonferencer.

13 år 3 måneder siden #13 af DarioGomez

MMM skrev: Jeg kunne rigtig godt lide hvad han havde at sige om Zidane og hans fremtid i klubben, men den her:

La idea nuestra es ganar. No sé la del Barça... El nuestro es un modelo económico-deportivo que nos permite ser los que tenemos más ingresos, los que fichamos a los mejores, y eso en teoría nos permitiría ganar más títulos…”

Uff, Perez i en nøddeskal.

(spurt om hans fodbold ideologi, svarer han: "Vores idé er at vinde. Jeg ved ikke med Barca...Vores er en sports-økonomisk model der tillader os at være dem, der har har størst indtægter, så vi kan underskrive de bedste, hvilket i teorien tillader os at vinde flere titler"

Tåbeligt! Jeg tror efterhånden ikke, at Perez fatter en hat af fodbold, og det er altså problematisk, når det udelukkende handler om for manden at skovle penge ind. En ny præsident ville bestemt ikke genere mig.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Vildfaren, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Officelle pressekonferencer.

DarioGomez skrev:

MMM skrev: Jeg kunne rigtig godt lide hvad han havde at sige om Zidane og hans fremtid i klubben, men den her:

La idea nuestra es ganar. No sé la del Barça... El nuestro es un modelo económico-deportivo que nos permite ser los que tenemos más ingresos, los que fichamos a los mejores, y eso en teoría nos permitiría ganar más títulos…”

(spurt om hans fodbold ideologi, svarer han: "Vores idé er at vinde. Jeg ved ikke med Barca...Vores er en sports-økonomisk model der tillader os at være dem, der har har størst indtægter, så vi kan underskrive de bedste, hvilket i teorien tillader os at vinde flere titler"

Tåbeligt! Jeg tror efterhånden ikke, at Perez fatter en hat af fodbold, og det er altså problematisk, når det udelukkende handler om for manden at skovle penge ind. En ny præsident ville bestemt ikke genere mig.

Nutidens fodbold er immervæk forretning - det er indiskutabelt. Ronaldo er et eksempel på, at denne strategi også kan føre noget enestående med sig. En nye præsident vil bestemt genere mig; Perez' netværk er uforligneligt, hvorfor dennes fortsatte virke er alfa omega! Det nytte simpelthen ikke at overlade strabadserne til en romantiker. Nej, i Real Madrid er der brug for en kyniker.

Perez er ikke perfekt og han har absolut mange pletter på cv'et, men han er velanset, hvilket er ret essentielt.

Nå, det er positivt, at Zidane bliver en mere fremtrædende skikkelse i klubben; han har et stort potentiale på direktionsgange og et godt forhold til eksempelvis Perez, hvorfor han også får disse beføjelser på et tidligt tidspunkt - Well done!

13 år 3 måneder siden #15 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Officelle pressekonferencer.

DarioGomez skrev:

Jeg sad også og krummede tær da han sagde dette, men Perez har jo også et ønske om at vinde titler som præsident og gøre Real Madrid til verdens stærkeste klub. Det fokuserede han også meget på under mødet, derfor kan jeg til dels godt følge ham i at Real Madrid har en model som har nogle økonomiske prioriteter der indgår i klubbens mål for at vinde titler. Endvidere nævnte han også, hvilket jeg undrede mig meget over, at Real Madrid altid under Florentino altid har givet deres trænere "poder" som Mou har haft masser af. Det er jeg totalt uenig i ! Senest set med Pellegrini hvor han ikke fik lov til at beholde Robben og Sneijder selvom han udtrykte dette. Hovedpointen var fra Perez side, at hver træner har sin personlighed og metoder. Om det så er fordi deres metoder og personligheder ikke har stemt overens med hvad Perez og klubben har villet, skal jeg ikke kunne sige. Dog synes jeg at vores kære præsident har haft smurt lidt på ved denne kommentar!

Det virker dog til at Perez ønsker at fortsætte med nuværende model, og for mig står vi stærkere til næste sæson med frisk blod på bænken. Somos de Ancelotti :-/ :-)

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

13 år 3 måneder siden #16 af raul7=kongen
Hvis man er lidt fræk, så kalder man Zizous ansættelse for et populistisk valg fremfor et rationelt.

Al respekt for Zidane, men udover at han var en af historiens bedste spillere, hvad er det så lige han tilbyder som eksempelvis Fernando Hierro ikke har overgået med flere meter?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, MMM

13 år 3 måneder siden #17 af Hugol
Som Perez også sagde under mødet, så har Zidane et stort kendskab til klubbens funktioner og model, i og med at han har tilbragt de seneste år i klubben. Han har godt nok ikke haft et godt samarbejde med Mourinho, så måske derfor at han har trukket sig lidt. Jeg tror at han får lidt hen af samme rolle som han skulle ha haft under Mourinho.

Hierro ville også være fantastisk at have, men det er på nuværende tidspunkt ikke noget han har et stort ønske om selv. Seneste interview med Fernando Hierro, virkede han ikke opsat på at komme tilbage, så måske når tiden er rigtig !

13 år 3 måneder siden #18 af raul7=kongen
Hele Florentinos ageren er efterhånden småkomisk.

Vi har en præsident som ikke har løsninger, men som leder efter løsninger. Han har bragt navne med sig, men i de seneste mange sæsoner er han den hovedansvarlige omkring den manglende struktur, den konstante uro og de evige interne problemer.

Det kan godt være han kan skaffe navnene, men det må være dybt bekymrende selv for de største Florentinistas(ja, det ord opfandt jeg lige) at se en præsident, som ikke giver svarerne, men i stedet søger dem. Det er ikke en leder værdigt i en moderne fodboldklub, særligt ikke Madrid. Forhåbentlig lykkes det næste projekt, men helt ærligt, hvorfor er det bedre end det forrige, når manden i spidsen i sidste ende er den samme som fejlede så sent som i denne sæson?

13 år 3 måneder siden #19 af Hugol
Jeg tror at Florentino har fundet det rigtige projekt, han havde blot en træner der ikke forstod at klubben kommer før personlige mål. Som han fremstod igår, virkede han utrolig afklaret med mange af de problemer der har været det seneste års tid i klubben.
Jeg er selv utilfreds med Florentino, grundet den manglende succes og han er en af de hovedansvarlige. Men han har taget nogle valg, som har været nødvendige for klubben og det skal han ha ros for.

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

13 år 3 måneder siden #20 af Siempre Madrid

raul7=kongen skrev: Hvis man er lidt fræk, så kalder man Zizous ansættelse for et populistisk valg fremfor et rationelt.

Al respekt for Zidane, men udover at han var en af historiens bedste spillere, hvad er det så lige han tilbyder som eksempelvis Fernando Hierro ikke har overgået med flere meter?

Det er ikke engang frækt, det er bare hovedet på sømmet.

Florentino Pérez mangler først og fremmest "cojones" og derfor bliver hans projekter sjældent ret gamle.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

13 år 3 måneder siden #21 af DarioGomez
Daniel - det er da rigtigt, at fodbold er forretning, men Peréz' mantra om, at de største stjerner skaber successer har jeg sgu svært ved at se det faktuelle belæg for.

Det kunne være dejligt med en præsident, der lod træneren selv vælge hvilke spillere, han ville have og så handlede efter dette. Men det kommer ALDRIG til at ske med Peréz ved roret, da han netop ikke vil risikere, at der bliver købt spillere med for lav brand-værdi.

For mig og se, så er Peréz' hovedfokus at tjene penge, så er sportslig succes en mulighed, der desværre sjældent indtræffer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 3 måneder siden #22 af Hugol

DarioGomez skrev: Daniel - det er da rigtigt, at fodbold er forretning, men Peréz' mantra om, at de største stjerner skaber successer har jeg sgu svært ved at se det faktuelle belæg for.

Det kunne være dejligt med en præsident, der lod træneren selv vælge hvilke spillere, han ville have og så handlede efter dette. Men det kommer ALDRIG til at ske med Peréz ved roret, da han netop ikke vil risikere, at der bliver købt spillere med for lav brand-værdi.

For mig og se, så er Peréz' hovedfokus at tjene penge, så er sportslig succes en mulighed, der desværre sjældent indtræffer.

"Zidane liderará la llegada del nuevo técnico y de los fichajes" Det kan være vi får dette nu, Dario ?

13 år 3 måneder siden #23 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Officelle pressekonferencer.
Undskyld mig, men er det ikke netop det der sket i tre år; indkøb af middelgode og talentfulde spillere som Khedira, Ozil, Coentrao, Modric, Varane, Callejon osv.?

At Valdano og Perez startede ude med, at hente "den spanske rygrad" Alonso-Arbeloa-Albiol, har da været en ubetinget succes. Hvis Ronaldo ikke havde været hentet, havde vi ikke set skyggen af Barcelona eller Champions League succes... Eneste anke er Kaka, som var et elendigt indkøb set i bakspejlet (medmindre han blomstrer op under Ancelotti).

Overordnet må man sgu sige, at de indkøb der er lavet i denne regeringsperiode er godkendte. Overvej lige hvilke skodindkøb der blevet lavet i sidste årti.

Fremtiden ser nu heller ikke værst ud. Det virker til at Ancelotti og Zidane skal stå for indkøbene i fællesskab - jeg er fortrøstningsfuld.

At man interesseret i Neymar til den pris virker dog som hul i hovedet!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Elkrimi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #24 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Officelle pressekonferencer.

DarioGomez skrev: Daniel - det er da rigtigt, at fodbold er forretning, men Peréz' mantra om, at de største stjerner skaber successer har jeg sgu svært ved at se det faktuelle belæg for.

Perez' argument om, at købet af stjernespillere giver et solidt økonomisk fundament, og dermed på sigt skaber de bedste muligheder for sportslig succes, er korrekt. Hvis vi ikke havde haft Galacticos-eraen under sidste periode med Perez som præsident, så havde vores omsætning næppe været så stor, som den er i dag. Uanset om man kan lide det eller ej, så er det nærmest et faktum, at hans strategi har givet os en økonomisk position der gør, at vi på langt sigt kan have sportslig succes.

Når det er sagt, så kan vi hurtigt blive enige om, at det økonomisk fundament ikke er blevet omdannet til nok succes i de senere år. Det har han selvfølgelig også et ansvar i, men det skyldes ikke kun, at man har fokuseret på store stjerner.

Men i mine øjne er Perez' overordnede strategi for klubben altså ret solid, men der er lavet mange fejl, når den økonomiske succes skulle overføres til sportslig succes.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved RasmusKring.

Leveret af Kunena Forum