Officelle pressekonferencer.

13 år 3 måneder siden #61 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Officelle pressekonferencer.

DarioGomez skrev: 13.00. Jeg forventer, man afslører Ancelotti ;-)

Hmm, jeg troede blot at Perez skulle fortælle lidt om sine fremtids planer uden at der blev annonceret spillere eller trænere.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #62 af DarioGomez
Det er det også Hugol - men man har vel lov at håbe ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 måneder siden #63 af DarioGomez
Jeg forventer følgende:

"Goddag, jeg har en plan om, at Real Madrid skal til at være magtfaktor i Europa igen, samtidig skal vi hente the treble i kommende sæson. Derfor har jeg i weekenden gjort følgende:

- Ansat Carlo Ancelotti
- Forlænget med Cristiano Ronaldo
- Købt Bale, Cavani, Thiago Silva og Isco
- Rykket Jesé op i førsteholdstruppen

Det var det for mig, nu går jeg til frokost - min nye sportsdirektør, Zinedine Zidane vil tage sig af spørgsmålene herfra.

Hasta luego pendejos!"

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #64 af Champen
Besvaret af Champen på emne Officelle pressekonferencer.

DarioGomez skrev: Jeg forventer følgende:

"Goddag, jeg har en plan om, at Real Madrid skal til at være magtfaktor i Europa igen, samtidig skal vi hente the treble i kommende sæson. Derfor har jeg i weekenden gjort følgende:

- Ansat Carlo Ancelotti
- Forlænget med Cristiano Ronaldo
- Købt Bale, Cavani, Thiago Silva og Isco
- Rykket Jesé op i førsteholdstruppen

Det var det for mig, nu går jeg til frokost - min nye sportsdirektør, Zinedine Zidane vil tage sig af spørgsmålene herfra.

Hasta luego pendejos!"

Hvis han sagde det, så ville jeg sende en et brev til ham, hvori der står tak for fødselsdagsgaven. Men vi kan vel alle blive enig om, at han aldrig ville præsentere alle dem nu.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Champen.

13 år 3 måneder siden #65 af rezamadridista
Tillykke med fødselsdagen :)

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Champen

13 år 2 måneder siden #66 af Hugol
I aften på futboleros (Marca TV) klokken 23.00 stiller Florentino Perez endnu engang op til et interview. Er spændt på at se om det er det samme han tidl har snakket om eller om der er lidt nyheder i nogle af vores sager.

Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 2 måneder siden #67 af Steen
Besvaret af Steen på emne Officelle pressekonferencer.

Hugol skrev: I aften på futboleros (Marca TV) klokken 23.00 stiller Florentino Perez endnu engang op til et interview. Er spændt på at se om det er det samme han tidl har snakket om eller om der er lidt nyheder i nogle af vores sager.

Ja jeg er sgu blevet træt af at høre det sædvanlige om Neymar og Mourinho, en ny træner er stadig ikke blevet fundet og Ronaldo skal nok forlænge, som har fyldt rigtig meget i hans seneste par interviews, han må meget gerne komme med noget nyt!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 2 måneder siden #68 af Hugol

Steen skrev:

Hugol skrev: I aften på futboleros (Marca TV) klokken 23.00 stiller Florentino Perez endnu engang op til et interview. Er spændt på at se om det er det samme han tidl har snakket om eller om der er lidt nyheder i nogle af vores sager.

Ja jeg er sgu blevet træt af at høre det sædvanlige om Neymar og Mourinho, en ny træner er stadig ikke blevet fundet og Ronaldo skal nok forlænge, som har fyldt rigtig meget i hans seneste par interviews, han må meget gerne komme med noget nyt!

www.marca.com/2013/06/10/futbol/equipos/...drid/1370875294.html

Du har et interview her fra i dag på Marca.com, som er utrolig meget af det vi allerede har hørt. Hvis han siger nøjagtig det samme som i dette, bliver jeg måske en smule skuffet. Jeg har også undret mig meget over de mange interviews han har stillet op til på det seneste. Jeg tror stadig det er for at skabe ro !

Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #69 af Steen
Præcis, han havde også to interviews på kort tids mellemrum for ikke så lang tid siden, den ene var med Punto Pelota, den anden kan jeg ikke huske hvem var til. Men han sagde næsten ordret det samme, uden nogen nyheder, som man ellers havde set frem til.

Jeg så gerne at han kommer med et par facts og ikke et par 50 / 50 svar. Og nu må Mourinho også snart være fortid for medierne, det er en færdig kapitel.

EDIT : Og takker for linket, den havde jeg ikke set. Jeg skal lige forstå dette rigtigt :
De los Pavones y Zidanes pasaremos a los Bales Jesés…
R. Me hace ilusión que suban los de la cantera. Por lo que hablo con los técnicos del club, con Zidane. Ahora existe una gran ilusión y firmeza por incorporar jugadores al primer equipo. Hemos dado el primer paso con Carvajal. Y es una satisfacción personal porque él echó la palada de la primera piedra de la Ciudad Deportiva y ahora llegará y tendrá su habitación. Si de mí dependiera, hay tres jugadores que deberían estar en el primer equipo: Jesé, Morata y Nacho… Serán Cristianos y Jesés.

Så han ser gerne Jesé, Morata og Nacho blive fast del af førsteholdet?
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

13 år 2 måneder siden #70 af Hugol
Perez sagde dog i dette interview at han glæder sig over at se flere Canteranos i truppen, og på nuværende tidspunkt, skulle han selv vælge, så han gerne Jesé, Morata og Nacho. Han nævnte intet om Casemiro.
Det glæder mig da at han endelig også giver Morata og Nacho lidt kredit.

Jeps fik vist svaret på dit spørgsmål ved en tilfældighed ;-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 2 måneder siden #71 af Steen
Haha :D. Jeg takker endnu engang, og så er det også en fantastisk nyhed. Nu er den vel 99 %, nu venter jeg blot på det bliver helt officielt før jeg jubler igennem.

13 år 2 måneder siden #72 af Hugol
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...icial_2013-06-10.htm

Så blev det officielt angående Casemiro. 4 års kontrakt på første holdet.

Leveret af Kunena Forum