Officelle pressekonferencer.

13 år 3 måneder siden #37 af Real Madrid 7

Siempre fiel skrev:

M_linding skrev: For mig at se, ryger di Maria for at give plads til Bale. Det er ikke Bale som kommer til klubben, på bekostning af di Maria, for at løse de sportslige problemer på banen.

Et klassisk Perez-køb, hvis det sker;)

Bale er én af verdens bedste - klubben vil gerne ha ham - og han ka tilfældigvis udfylde en plads hvor vi for alvor mangler en spiller med kvalitet. Hmm, for mig at se er det win-win, men hvis man absolut VIL kritisere Florentino, så ka man alligevel få det spunnet, så at det er "klassisk Perez" (læs: dumt og uden tanke for det sportslige). Bemærkelsesværdigt - lige som jeg troede at det at hente en af verdens bedste i stedet for en dikkende lammehale ville være positivt - i stedet var det bare ham dumme, dumme Perez der igen er ren Mr. Burns!

forstil dig to Ronaldo på kanterne Real madird ville være uovervenlige som modric sagde vi behøver ikke neymar han er bare overvurderet :)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Real Madrid 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #38 af Steen
Besvaret af Steen på emne Officelle pressekonferencer.
Hvor stor chance ser i Jesé har for at rykke op? Jeg har læst interviewet, men alle har fortolket den på forskellige måder, så er blevet forvirret.

13 år 3 måneder siden #39 af Real Madrid 7

Steen skrev: Hvor stor chance ser i Jesé har for at rykke op? Jeg har læst interviewet, men alle har fortolket den på forskellige måder, så er blevet forvirret.

hvis Zidan bliver sportsdirektør så tror rent faktiske jese rykker op på 1 holdet jeg er sikker på det :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 måneder siden #40 af Siempre Madrid

Steen skrev: Hvor stor chance ser i Jesé har for at rykke op? Jeg har læst interviewet, men alle har fortolket den på forskellige måder, så er blevet forvirret.

Det virker som et ønske fra Florentino Pérez´ side, at spillerne rykkes op fra Castilla-holdet, så måske er Jesé at finde i truppen i den kommende sæson på samme vilkår som Nacho og Morata har været det i denne, nemlig hvor de fra tid til anden kan spille for Castilla-holdet, men står indskrevet på førsteholdet.

Dermed kan man skrive en professionel kontrakt med Jesé og give ham en helt anden løn og højere frikøbs-klausul og samtidig har han også fornemmelsen af, at han er kommet tættere på førsteholdet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #41 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Officelle pressekonferencer.

Real Madrid 7 skrev:

hvis Zidan bliver sportsdirektør så tror rent faktiske jese rykker op på 1 holdet jeg er sikker på det :)

Det er modigt af Perez at ansætte den gamle bomber fra FCM som ny sportsdirektør i klubben :D
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved RasmusKring.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #42 af RasmusKring

Siempre Madrid skrev:

Det virker som et ønske fra Florentino Pérez´ side, at spillerne rykkes op fra Castilla-holdet, så måske er Jesé at finde i truppen i den kommende sæson på samme vilkår som Nacho og Morata har været det i denne, nemlig hvor de fra tid til anden kan spille for Castilla-holdet, men står indskrevet på førsteholdet.

Dermed kan man skrive en professionel kontrakt med Jesé og give ham en helt anden løn og højere frikøbs-klausul og samtidig har han også fornemmelsen af, at han er kommet tættere på førsteholdet.

Jeg ved godt, at det er lidt teknisk, men tager jeg helt fejl, hvis jeg påstår, at Morata og Nacho rent faktisk er indskrevet som Castilla-spillere?

Jeg mener ikke, at de kan spille for Castilla, såfremt de er indskrevet i vores trup til Liga BBVA. Men man kan godt spille et begrænset antal kampe for førsteholdet, hvis man er indskrevet i næstbedste række.

13 år 3 måneder siden #43 af Siempre Madrid

RasmusKring skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg ved godt, at det er lidt teknisk, men tager jeg helt fejl, hvis jeg påstår, at Morata og Nacho rent faktisk er indskrevet som Castilla-spillere?

Jeg mener ikke, at de kan spille for Castilla, såfremt de er indskrevet i vores trup til Liga BBVA. Men man kan godt spille et begrænset antal kampe for førsteholdet, hvis man er indskrevet i næstbedste række.

Du har lidt ret. Og det er teknisk. De er ikke indskrevet på A-listen, som er spillerne fra nr. 1-25. Men de er med med på B-listen, som tæller spillerne fra nr. 26....og så kan jeg faktisk ikke huske det præcise antal, men jeg mener at det er op til otte spillere. Men de må optræde et vist antal kampe på førsteholdet, inden de bliver låst fra at spille for Real Madrid Castilla.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

13 år 3 måneder siden #44 af Steen
Besvaret af Steen på emne Officelle pressekonferencer.
Det lyder fornuftigt, jeg håber han bliver hevet op. Lækkert, nu er det sikkert at Carvajal kommer hjem! Lidt ærgerligt er det til gengæld, det lyder ikke som at Isco bliver købt. Hvis han, Carvajal og Jesé blev hentet ind vil jeg godt nok blive glad.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #45 af RasmusKring
Det mente jeg nok.

Men tilbage til emnet, så ville det være det optimale for Jese i næsten sæson at være en af de B-spillere. Han kunne overtage noget af den spilletid, som Callejon har fået i denne sæson. I mine øjne ville det et langt bedre brug af spilletid - hvis man betragter det som en resurse - at give det til en ung spiller med potentiale fremfor en ældre reservespiller, der måske er stabil, men ikke udvikler sig. Man kan vel ikke engang sige, at Callejon har været stabil i denne sæson...

13 år 3 måneder siden #46 af Real Madrid 7

Steen skrev: Det lyder fornuftigt, jeg håber han bliver hevet op. Lækkert, nu er det sikkert at Carvajal kommer hjem! Lidt ærgerligt er det til gengæld, det lyder det ikke som at Isco bliver købt. Hvis han, Carvajal og Jesé blev hentet ind vil jeg godt nok blive glad.

Jeg tror hvis Kaka skifter så kommer isco jeg er sikker på det :)

13 år 3 måneder siden #47 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Officelle pressekonferencer.
Jese har fortjent at blive rykket op fra Castilla, mere end nogen anden! Hans præstationer overskygger jo alt hvad Morata, Nacho osv. har leveret dernede så det er mig stadigvæk en gåde hvorfor han endnu ikke er blevet rykket op.

13 år 3 måneder siden #48 af Real Madrid 7
Var der ikke noget om Perez sagde han vil lave en ny kontrak med Ronaldo han ville blive den bedste betalte fodboldspiller i verden???????? Eller er det mig :)

Leveret af Kunena Forum