Gareth Bale

13 år 3 måneder siden #1 af Elkrimi
Gareth Bale blev oprettet af Elkrimi
Med præsidentvalg forude skal Perez have trumfkort i ærmet i form af minimum en stjernespiller.

Jeg tror Gareth Bale er den spiller man har udpeget i år. Vores kommende sportsdirektør, Zidane, har ved flere lejligheder rost ham til skyerne og vores viceanfører, Ramos, har også kommenteret på rygterne og anbefalet waliseren.

Hvis man sonderer markedet for stjernespillere, så er Wayne Rooney nærmest den eneste tilbage der kunne udfordre Bale, da Neymar, Falcao, Aguero, Gotze ikke længere er mulige og Zlatan samt Suarez falder nok ikke i Perez' smag.

Bale står øverst på listen, det peger alle rygter og logik på. Lad os få debateret pros/cons ved kometen i denne tråd!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Gareth Bale
Fair nok, men lov mig så, at vi ikke skal have en pros/cons for hvert eneste spillerrygte denne sommer ;-)

Pro:

Florentino Pérez får en lille, men dyr fjer til hatten!

Cons:

Prisen!
Hvor skal han spille i systemet og i stedet for hvem?
Et køb, der ikke med sikkerhed kommer på trænerens opfordring!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

13 år 3 måneder siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale
Ancelotti har da bedt om Bale. Problemet er mere om Ancelotti kommer.

13 år 3 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Gareth Bale

asp3200 skrev: Ancelotti har da bedt om Bale. Problemet er mere om Ancelotti kommer.

Bedt om eller fået påduttet. Jeg synes, at det taler mere mod sidstnævnte, eftersom Bale har været på menukortet i over et år. Men det ene udelukker ikke nødvendigvis det andet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Siempre Madrid.

13 år 3 måneder siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Gareth Bale
Jeg har ikke Gareth Bale feber endnu.
Jeg synes det ville være rart at få træneren på plads hurtigst muligt, så vi kan snakke om spiller handler osv. Især hvordan Bale skal indgå hvis han kommer til klubben.
Tottenham prøver jo at skrive under på en ny kontrakt med Bale, men var det ikke også det de gjorde med Modric eller er det bare mig.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #6 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Gareth Bale
Wayne Rooney er IKKE et tema i Real Madrid. Lad os bare lige slå det fast med det samme.

Gareth Bale. Det er åbenlyst, at han er på blokken i Real Madrid. Spørgsmålet er, om han kommer denne sommer, eller næste sommer. Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver Real Madrid-spiller på et eller andet tidspunkt. Jeg er tror dog mindre og mindre på, at det bliver denne sommer.

Hvor skal han spille i systemet og i stedet for hvem?

Han kan spille alle pladser i offensiven. Både i højre og venstre side, som hængende angriber og til nøds som angriber. Han kan spille wingback, hvis det virkelig kniber. Primært skal hans rolle selvfølgelig være i offensiven. Det er der, han kan gøre en forskel.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved El_Juan.

13 år 3 måneder siden #7 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale

Hugol skrev: Jeg har ikke Gareth Bale feber endnu.
Jeg synes det ville være rart at få træneren på plads hurtigst muligt, så vi kan snakke om spiller handler osv. Især hvordan Bale skal indgå hvis han kommer til klubben.
Tottenham prøver jo at skrive under på en ny kontrakt med Bale, men var det ikke også det de gjorde med Modric eller er det bare mig.

Har du helt ret i de gjorde med Modric.

Vores gode forhold til Tottenham bør også tælle for salg.

Ancelotti er ikke blevet på dutet af sige godt om Bale. Hvis det med zidane / Ancelotti holder så tror jeg meget på Bale indkøb.

13 år 3 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Gareth Bale
Jeg er ærgerlig over at konstellationen med Zidane/en træner som ikke er Mou først er kommet i sving nu.

Zidane er lige den profil jeg har søgt længe efter til denne position. Anyway, jeg spår at vi går en bedre fremtid i møde med Zizou i klubben. Det har godt nok ikke været en god sæson i år, men at slutte af med at Mou forlader Madrid og Zizou bliver ansat som sportsdirektør, er over alt forventning.

Jeg tror om nåde også at Zidane vil være istand til at kigge på ungdommen i og med at hans 3 egne sønner spiller der. Det ville han nok under alle omstændigheder.
Jeg stoler på Zidane og han har anbefalet Bale.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Mathiaska, rezamadridista

13 år 3 måneder siden #9 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Gareth Bale
Jeg håber på Bale.

Han har været en af de mest dominerende spillere i europæisk fodbold denne sæson, og det er vel og mærke i hvad der bliver vurderet som verdens bedste liga.

Di Maria har et meget lavt bundniveau, og på netop denne plads vil Bale kunne gå ind. Af Bales kvaliteter, står især hans langskud frem. Han har vel scoret på en 10-12 langskud i år, og dette er netop noget vi mangler.

Hverken Ozil, Khedira eller Xabi Alonso står på sæsonbasis for mere end 2 langsskudmål, hvis de overhovedet gør det. Det har vi brug for i de kampe, hvor modstanderens forsvar står langt tilbage og kompakt. Lige nu er det næsten kun Ronaldo der er en trussel.

Bale vil helt sikkert blive en succes. Det er jeg ikke i tvivl om.

13 år 3 måneder siden #10 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Gareth Bale

Sebberg skrev: Jeg håber på Bale.

Han har været en af de mest dominerende spillere i europæisk fodbold denne sæson, og det er vel og mærke i hvad der bliver vurderet som verdens bedste liga.

Di Maria har et meget lavt bundniveau, og på netop denne plads vil Bale kunne gå ind. Af Bales kvaliteter, står især hans langskud frem. Han har vel scoret på en 10-12 langskud i år, og dette er netop noget vi mangler.

Hverken Ozil, Khedira eller Xabi Alonso står på sæsonbasis for mere end 2 langsskudmål, hvis de overhovedet gør det. Det har vi brug for i de kampe, hvor modstanderens forsvar står langt tilbage og kompakt. Lige nu er det næsten kun Ronaldo der er en trussel.

Bale vil helt sikkert blive en succes. Det er jeg ikke i tvivl om.

Hvor mange mål scorer Bale mod kompakte forsvar?

Det jeg har set er, at han altid nyder godt af, at Tottenham får meget plads når de angriber.... Vi har ikke brug for flere langskud, men mere kreativitet, bevægelighed og snævre pasninger...;)

13 år 3 måneder siden #11 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Gareth Bale
Mange af hans langskudsmål ligner dette:

Jeg vil nu sige at forsvaret ser ganske kompakt ud, og vi har ingen spillere der kan ovenstående andet end Ronaldo. Optimalt set har vi lige nu en offensiv bestående af Alonso, Modric, Ozil, Di Maria, Ronaldo og Benzema. Hvis disse ikke kan stå for den kreativitet og "snævre pasninger" som du efterspørger, så kan ingen.

Se hvor meget et hold som Bayern lukrerer på at både Robben, Ribery, Kroos og Steiger alle sammen er fantastiske skytter.

13 år 3 måneder siden #12 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Gareth Bale

Sebberg skrev: Mange af hans langskudsmål ligner dette:

Jeg vil nu sige at forsvaret ser ganske kompakt ud, og vi har ingen spillere der kan ovenstående andet end Ronaldo. Optimalt set har vi lige nu en offensiv bestående af Alonso, Modric, Ozil, Di Maria, Ronaldo og Benzema. Hvis disse ikke kan stå for den kreativitet og "snævre pasninger" som du efterspørger, så kan ingen.

Se hvor meget et hold som Bayern lukrerer på at både Robben, Ribery, Kroos og Steiger alle sammen er fantastiske skytter.

Flot sparket ind, men mon ikke en Real madrid B spiller ville vide at Bale/Di maria/Messi/Mata/Silva mm. ALTID trækker til venstre? Og når man endda har en medspiller bagi til at dække venstrebacken, så det dumt ikke bare lade ham løbe mod højre.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Leveret af Kunena Forum