Gareth Bale

13 år 3 måneder siden #49 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Gareth Bale
Hvor har i de 93 mil euro fra, jeg har kun hørt om 62 mil i dag, evt med en i bytte i form af di maria/higuain.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #50 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Gareth Bale
Asp3200.
Chelsea, City og Man U har budt 93 millioner, hvilket betyder at Real Madrid nok også skal byde højere.
Så vigtig er Bale heller ikke !

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #51 af asp3200

Hugol skrev: Asp3200.
Chelsea, City og Man U har budt 93 millioner, hvilket betyder at Real Madrid nok også skal byde højere.
Så vigtig er Bale heller ikke !

Nåå daily mail rygtet ;D. Tror nu nok han ender på en pris mellem 50-60.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

13 år 3 måneder siden #52 af Hugol
De kender vel til Real Madrids aftale med Tottenham, og selvf skal man presse prisen op hvis man skal hente før Real Madrid. Jeg mener bare ikke at Bale er det værd og vi kan ligeså godt fokusere på andre spillere også.

13 år 3 måneder siden #53 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Gareth Bale
Hugol, du tror ikke seriøst på Daily Mail vel?
Eller læser du også dine sandheder i 'En skør, skør verden?'

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 3 måneder siden #54 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Gareth Bale
Bale er god nok til Real Madrid og hvis han kommer så er jeg sikker på han bliver den bedste Højer kant

13 år 3 måneder siden #55 af Hugol
Uanset hvad Daily mail siger, så er det ren logik for mig at netop disse 3 klubber prøver at presse prisen op til det helt ligegyldige. Hvis Tottenham ønsker at tage imod højeste bud, så er det da klart de gør dette.
Det handler ikke om at tage en avis seriøst her eller ej.

13 år 3 måneder siden #56 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Gareth Bale

Hugol skrev: De kender vel til Real Madrids aftale med Tottenham, og selvf skal man presse prisen op hvis man skal hente før Real Madrid. Jeg mener bare ikke at Bale er det værd og vi kan ligeså godt fokusere på andre spillere også.

Er du sikker Hugo! For hvis di Maria skifter til psg hvem skal vi så erstatte ham?????

13 år 3 måneder siden #57 af asp3200

Hugol skrev: Uanset hvad Daily mail siger, så er det ren logik for mig at netop disse 3 klubber prøver at presse prisen op til det helt ligegyldige. Hvis Tottenham ønsker at tage imod højeste bud, så er det da klart de gør dette.
Det handler ikke om at tage en avis seriøst her eller ej.

Daily Mail skal du ikke stole på:). Men lad os glemme alt det avis snak. Er enig med dig om at Bale ikke er 93 mil værd, men han er værd mellem 50-60 i min optik.

Nægter at tro på Tottenham vil sælge til en direkte modstander, godt nok er de en forretning som ingen andre. Men det samme skete med Modric, der ville de heller ikke sælge til engelske klubber. Sker heller ikke denne gang.

13 år 3 måneder siden #58 af Dios
Besvaret af Dios på emne Gareth Bale
I mine leveår, så har der endnu ikke været en troværdig avis eller medie for den sags skyld. Der bliver konstant linket til AS og Marca herinde, men hvor troværdige mener i selv de er? Det handler om og sælge, og skabe størst overskifter, som folk æder råt.

Jeg tror ihvertfald på, at City og United går efter Bale.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 3 måneder siden #59 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Gareth Bale
Jeg vil da i hvert fald sige, at Bale passer perfekt til United... Og mon ikke, at de er lidt trætte af deres præstationer i CL?

De sælger Rooney, og vil bruge mange penge på Bale.

13 år 3 måneder siden #60 af Dios
Besvaret af Dios på emne Gareth Bale

M_linding skrev: Jeg vil da i hvert fald sige, at Bale passer perfekt til United... Og mon ikke, at de er lidt trætte af deres præstationer i CL?

De sælger Rooney, og vil bruge mange penge på Bale.

Ronaldo passede perfekt til United, og hverken Nani, Valencia eller Young har vist noget af hvad der mindede om Ronaldo's præstationer.
De behøver ikke en erstatning for Rooney, for han var jo i forvejen reserve :D Jeg håber ihvertfald kan kommer til United.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum