Suarez skal ikke til Madrid

13 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Rygterne om Luis Suarez som ny angriber har floreret lystigt, siden Liverpool spilleren blev citeret for at udtale at, ’det ville være meget svært at sige nej til Real Madrid.’

Nu lader det dog alligevel til, at Suarez bliver i den engelske klub, hvor han da også har bidt sig fast som holdets absolutte stjerne. Hans agent, Pere Guardiola siger nemlig til Sky Sports News, at Suarez ikke forlader Beatles-byen.

”Suarez er glad for at være i Liverpool, og han har ingen planer om at forlade klubben i denne sommers transfervindue.”

Dermed ligner enten Edison Cavani eller Robert Lewandowski stadig den mest sandsynlige angriber i Madrid, såfremt Florentino Peréz siger farvel til enten Benzema eller Higuaín.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Suarez skal ikke til Madrid
...hvor han da også har bidt sig fast som holdets absolutte stjerne.

^^

Spøg til side, dejligt at han ikke kommer til Real. Nu kan klubben forhåbentlig fokusere på at få Cavani til klubben. For mig at se er han den angriber som der er størst sandsynlighed og mulighed for at hente til klubben.

13 år 2 måneder siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Suarez skal ikke til Madrid
Dagens bedste nyhed. Næ årets bedste nyhed.

13 år 2 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Suarez skal ikke til Madrid

asp3200 skrev: Dagens bedste nyhed. Næ årets bedste nyhed.

Arh. Mourinho's exit slår alligevel denne nyhed :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #5 af Steen
Besvaret af Steen på emne Suarez skal ikke til Madrid
Ja tak, Lewandowski!

Omkring Suarez, så skulle Perez have udtalt: Luis Suarez er en fantastisk spiller, og jeg er sikker på, at alle er interesseret. Jeg kan lide ham og andre, men tingene passer ikke altid sammen. Sådan, det lyder ikke til at man vil hente ham heldigvis!

www.bold.dk/nyt/Real-boss-Bale-foedt-til-at-spille-i-Madrid

13 år 2 måneder siden #6 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Suarez skal ikke til Madrid
jeg har derimod lige læst at handlen er klar og færdig. 4 år på Bernabeau!

13 år 2 måneder siden #7 af Petroleum

13 år 2 måneder siden #8 af Siempre fiel
For det første er "han er glad i Liverpool og har ingen planer om at skifte denne sommer" jo en udtalelse der er ligeså ligegyldig som smagsindtrykket når man stikker tungen ud af vinduet. Det er jo den samme sang man altid hører, så at afsrive en handle pga dén udtalelse er mildt sagt naivt.

Når dét så er sagt, så er et køb af Suarez til 45-50 mio EUR virkelig præcis dét jeg IKKE håbede ville ske. Så er Cavani udelukket og man har fået en angriber med næsten samme karakteristika (imo) som Higuaín, som de fleste jo er så ivrige efter at komme af med. Forskellen er bare at man får en personlighed der er aldeles utiltalende med i købet. Virkelig en øv-dag hvis dén her holder :o(

13 år 2 måneder siden #9 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Suarez skal ikke til Madrid
Misforstår jeg, eller sagde du lige at Higuain og Suarez minder om hinanden?

I så fald, er jeg mildest talt uenig:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Suarez skal ikke til Madrid

Petroleum skrev: www.liverpool-kop.com/2013/05/done-deal-...s-40m-four-year.html?

Der refereres til Marca, og de har vist både sendt Lewandowski, Falcao, Isco, Navas osv. til Madrid. Skal vi nu ikke lige vente lidt?

Vi kan passende bruge ventetiden på at bede for at Suarez ikke pludselig står på Bernabeu.

13 år 2 måneder siden #11 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Suarez skal ikke til Madrid
Jo lad os slå koldt vand i blodet, det var blot for at sige, at denne handel ikke helt kan afskrives endnu efter min mening...

Og så må jeg kommentere på Higuain = Suarez. Det mener jeg IKKE, suarez er mere egenhændig og driblestærk. Er større fan af suarez som fodboldspiller end jeg er af Pipita og mht. hans bideri og racisme-udtalelser må man jo sørge for at gøre det klart at den slags ulovligheder ikke anses for acceptable i Madrid. Slut Prut

13 år 2 måneder siden #12 af Siempre fiel

M_linding skrev: Misforstår jeg, eller sagde du lige at Higuain og Suarez minder om hinanden?

I så fald, er jeg mildest talt uenig:)

Nu sidder jeg ik og nørder PL hver weekend (eller mere end 2 gange om året), så du og andre kender sikkert mere til Suarez end jeg. Så folk ka sikkert levere en dybdeborende analyse af hvordan og hvorledes de adskiller sig - ska dog lige skynde mig at sige at det behøver du/I ik levere for min skyld :o) Jeg tror på Jer hvis I siger de er HELT forskellige ;-) Jeg ser bare en del ligheder i og med det er vævre, med et lavt tyngdepunkt, uortodokse driblinger og ka afslutte fra alle vinkler. Begge er fine i hovedspillet og er generelt rimelig allround - det var mere for at sige at man i Suarez ik får en MARKANT anden type som man ville få i Cavani som har en mere fysisk tilstedeværelse. Det ka så være at man vil vurdere at Suarez er mere træfsikker - men alt i alt er problemet for mig ganske enkelt at en Suarez i form ik er bedre end en Higuaín i form, imo. Derfor nej tak til Suarez, JA TAK til Cavani-bæstet, eller alternativt
Lewandowski.

Leveret af Kunena Forum