Suarez skal ikke til Madrid
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Huss
- Gæst
-
Er det måske ikke den type vi søger i Real Madrid. En lille hurtig, bevægelig type som er utrolig træfsikker.
Hvis han (DET MÅ IKKE SKE) kommer, så vil han tage sin resterende 7(?) kampes karantæne med.
Jeg anbefalede ham for nogle måneder siden.
Har valgt at takke af på forum!
- unrectify
- Gæst
-
Hugol skrev: Jeg anbefalede ham for nogle måneder siden.
Ja, nogen herinde skal vel ramme rigtige i deres gætterier. Ikke desto mindre er knægten uegnet til at spille i den hvide trøje.
Hvis han kommer til Real Madrid, så skal man se frem til en stodder der smider sig, skaber sig, er racist og ikke går af vejen for vold mod andre spillere. Med andre ord, Pepe bliver sikkert glad, da han vil fremstå som Moder Teresa ved siden af Suarez.
Jeg krummer fandeme tæer over det ledelsen har gang i hvis dette er rigtigt.
Næste transfer mål er vel Barton.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Ifølge Marca og AS, som begge plejer at have gode forbindelser i Real Madrid, er Luís Suarez blevet enig med 'Kongeklubben' om de personlige detaljer i en kontrakt gældende fra denne sommer.
Luis Suarez udtalte i går, at det ville være svært at sige nej til Real Madrid hvis muligheden bød sig, og det ser ud til, at Real Madrid ikke har været sene til at lytte til hans kærlighedserklæring.
Læs også: 350 millioner-kontrakt til Mourinho
Dermed er det op til Liverpool og Real Madrid at blive enige om uruguayanerens pris, og det kan godt blive svært. Liverpool vil formentlig kræve hans frikøbsklausul, som ligger i underkanten af 400 millioner kroner. Det vil Real Madrid formentlig ikke betale, så det er langt fra sikkert, at skiftet bliver en realitet.
Jeg ved ikke om det er rigtigt men Marca og As siger hvad tror i :)
- Huss
- Gæst
-
Steen skrev: Hvis Suarez stoppper med at lave skandaler... Og stopper med at lave utallige nytteløse driblinger, hele tiden slår ud med armene samt råber og skriger af sine holdkammerater når de laver en fejl aflevering... Der skal alt for meget til, før han kan komme..
Hvis han (DET MÅ IKKE SKE) kommer, så vil han tage sin resterende 7(?) kampes karantæne med.
Han har scoret 23 mål i PL. For min skyld må han gerne lave nytteløse driblinger, hvis han laver de mål for Real Madrid.
Jeg kan godt se hvad du mener med, han slår ud med armene osv, det gør Cristiano også og mange andre spillere. Jeg har dog ikke hørt noget om at han skriger af sine holdkammerater når de laver en fejlaflevering.
Det skal dog siges, jeg fortrækker nogle andre, men skulle han komme til Madrid, håber jeg ikke han bliver en Pepe vol 2, med alle de skandaler.
Jeg mener hans karantæne kun gælder i Liverpool, da straffen er givet af FA og ikke af den internationale fodboldforbund.
Ham og Ronaldo tror jeg ikke vil få et godt samarbejde på banen.
2. Hvis man ser Liverpool's kampe, så kan man se det. Han gør det tit, og bliver meget utilfreds med sine holdkammerater under kampene.
3. Sådan nogen karantæner gælder altid, uanset hvem der har givet den. Ligesom Mourinho tager sin 2 kampes karantæne fra Copa del Rey med til England, hvor han ikke er med i de to første FA Cup kampe.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: 1. Suarez køre hele tiden solo, også nogen gange hvor det gavner mere at spille bolden til en anden medspiller, han har ufattelig mange f driblinger som ikke lykkedes, hvis jeg ikke husker forkert..
Ham og Ronaldo tror jeg ikke vil få et godt samarbejde på banen.
2. Hvis man ser Liverpool's kampe, så kan man se det. Han gør det tit, og bliver meget utilfreds med sine holdkammerater under kampene.
3. Sådan nogen karantæner gælder altid, uanset hvem der har givet den. Ligesom Mourinho tager sin 2 kampes karantæne fra Copa del Rey med til England, hvor han ikke er med i de to første FA Cup kampe.
Jeg tror vi suarz kommer til Madrid så ham og Ronaldo kan godt samarbejde
Der er megen hysteri omkring Luis Suárez. Desværre. Han er en fantastisk fodboldspiller. Og om end hans seneste handlinger i England ikke kan forsvares, så tror jeg på det bedste i folk. Man skal virkelig tage vare på ham, hvis han kommer. Jeg tror Ancelotti vil være en god træner for ham. Fodboldmæssigt har han alle kvaliteter. Som menneske skal han modnes. Han er et energibundt fuld af liv, som formentlig har følt sig gevaldigt misforstået i visse henseender i England. Jeg er i højere grad tilhænger af, at man møder ham med åbne arme, fremfor at dømme ham på forhånd og udstøde ham. Hans handlinger bunder i nogle ting. Hvad det er, ved kun han selv. Jeg brækker mig i lårfede stråler over hysteriet og den dømmende hånd. Don't judge, for everyone is fighting a battle of their own.
Når det så er sagt, så foretrækker jeg stadig, at man sælger Higuaín og erstatter ham med El Matador. Jeg har hele tiden sagt, at Cavani var min favorit til at erstatte Higuaín. Og jeg håber til det sidste. Ligeledes i forhold til Bale!
Huss skrev:
Steen skrev: Hvis Suarez stoppper med at lave skandaler... Og stopper med at lave utallige nytteløse driblinger, hele tiden slår ud med armene samt råber og skriger af sine holdkammerater når de laver en fejl aflevering... Der skal alt for meget til, før han kan komme..
Han har scoret 23 mål i PL. For min skyld må han gerne lave nytteløse driblinger, hvis han laver de mål for Real Madrid.
Jeg kan godt se hvad du mener med, han slår ud med armene osv, det gør Cristiano også og mange andre spillere. Jeg har dog ikke hørt noget om at han skriger af sine holdkammerater når de laver en fejlaflevering.
Det skal dog siges, jeg fortrækker nogle andre, men skulle han komme til Madrid, håber jeg ikke han bliver en Pepe vol 2, med alle de skandaler.
Jeg mener hans karantæne kun gælder i Liverpool, da straffen er givet af FA og ikke af den internationale fodboldforbund.
Han kan sagtens risikere, at tage sin karantænedom med videre. Da Barton forlod QPR til fordel for Marseille, havde han karantæne. FA kontaktede det franske fodboldforbund og Barton tog karantænen med sig videre til Frankrig. Så det er set før.