Suarez skal ikke til Madrid

13 år 1 måned siden #25 af Real Madrid 7

El_Juan skrev:

Huss skrev:

Steen skrev: Hvis Suarez stoppper med at lave skandaler... Og stopper med at lave utallige nytteløse driblinger, hele tiden slår ud med armene samt råber og skriger af sine holdkammerater når de laver en fejl aflevering... Der skal alt for meget til, før han kan komme..

Hvis han (DET MÅ IKKE SKE) kommer, så vil han tage sin resterende 7(?) kampes karantæne med.

Han har scoret 23 mål i PL. For min skyld må han gerne lave nytteløse driblinger, hvis han laver de mål for Real Madrid.
Jeg kan godt se hvad du mener med, han slår ud med armene osv, det gør Cristiano også og mange andre spillere. Jeg har dog ikke hørt noget om at han skriger af sine holdkammerater når de laver en fejlaflevering.
Det skal dog siges, jeg fortrækker nogle andre, men skulle han komme til Madrid, håber jeg ikke han bliver en Pepe vol 2, med alle de skandaler.
Jeg mener hans karantæne kun gælder i Liverpool, da straffen er givet af FA og ikke af den internationale fodboldforbund.

Han kan sagtens risikere, at tage sin karantænedom med videre. Da Barton forlod QPR til fordel for Marseille, havde han karantæne. FA kontaktede det franske fodboldforbund og Barton tog karantænen med sig videre til Frankrig. Så det er set før.

Er du sikker på han får karantæne?????

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Nillerhaz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #26 af Nillerhaz
Besvaret af Nillerhaz på emne Suarez skal ikke til Madrid
Det er da meget træls at Suarez ikke skal til Madrid, da vi mangler en god angriber. Jeg mener samtidig at man i Madrid godt kan hjælpe Suarez "problemer" :-D
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Nillerhaz.

13 år 1 måned siden #27 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Suarez skal ikke til Madrid
Hvis Suarez kommer til Madrid, så kommer der satme gang i lejemorderne i Madrid. Må være en høj pris på den klovns hoved. Hårdt sagt af mig, men fatter ikke folk herinde ligefrem synes den gennem usympatiske spiller er okay og kan "blive kureret" i Madrid. Magen til galde skal man lede længe efter.

Ja idioten har scoret 23 mål.. WOW. Men prøv lige og tjek mod hvilke modstandere. Norwich, reading osv. Prøv og vend dem om med Ronaldo i Premier League. Så havde vi nok snakket 40+ og måske 30+ for benzema eller higuain.

Nogle gange føler man sig sku helt alene herinde med sine holdninger. Men da dejligt at Dario har samme holdning som mig om den klovn. I har åbenbart ikke set alle de youtube videoer med ham og alle hans tricks, film, hænder på bolden, spyt, racistiske udtagelser, bideri, albuer osv osv.

Pepe som jeg føler er vores hårdeste spiller er jo moder theresa ift ham.

13 år 1 måned siden #28 af rezamadridista

asp3200 skrev: Hvis Suarez kommer til Madrid, så kommer der satme gang i lejemorderne i Madrid. Må være en høj pris på den klovns hoved. Hårdt sagt af mig, men fatter ikke folk herinde ligefrem synes den gennem usympatiske spiller er okay og kan "blive kureret" i Madrid. Magen til galde skal man lede længe efter.

Ja idioten har scoret 23 mål.. WOW. Men prøv lige og tjek mod hvilke modstandere. Norwich, reading osv. Prøv og vend dem om med Ronaldo i Premier League. Så havde vi nok snakket 40+ og måske 30+ for benzema eller higuain.

Nogle gange føler man sig sku helt alene herinde med sine holdninger. Men da dejligt at Dario har samme holdning som mig om den klovn. I har åbenbart ikke set alle de youtube videoer med ham og alle hans tricks, film, hænder på bolden, spyt, racistiske udtagelser, bideri, albuer osv osv.

Pepe som jeg føler er vores hårdeste spiller er jo moder theresa ift ham.

Enig i mange ting af de ting du siger, men hvis PL ikke har gode nok modstandere, hvem har så?

Han har spillet 5 kampe færre end Robin Van Persie også har han kun scoret 3 færre. Og kig endelig også på hvad for et hold de hver i sær spiller på.

23 mål er meget i PL, specielt når du spiller for Liverpool. Suarez er en enmandshær og det burde du ikke tage fra ham ligemeget hvor svinsk han nu er.

Og nej han har ikke kun scoret mod Norwich og Reading. Han har blandt andet scoret mod hold som Chelsea, Tottenham, Swansea, Arsenal, Newcastle, Everton og Manchester City. - alle er rimelig gode hold

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

13 år 1 måned siden #29 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Suarez skal ikke til Madrid
Han har scoret ubetydelige mål mod top 5 hold. Han er ikke kamp afgørende synes jeg.

her er stats fra ham og JO, 3 mål mod Norwich. Se hvor ringe han er.
espnfc.com/player/_/id/125088/luis-su%C3%A1rez?cc=5739#
vælg apperances.

Håber satme cavani kommer og ikke kannibalen.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved asp3200.

13 år 1 måned siden #30 af rezamadridista

asp3200 skrev: Han har scoret ubetydelige mål mod top 5 hold. Han er ikke kamp afgørende synes jeg.

her er stats fra ham og JO, 3 mål mod Norwich. Se hvor ringe han er.
espnfc.com/player/_/id/125088/luis-su%C3%A1rez?cc=5739#
vælg apperances.

Håber satme cavani kommer og ikke kannibalen.

Måske har han ikke Ronaldo-statistikker, men han er farlig. Faktisk så er han IMO den bedste angriber i PL.

13 år 1 måned siden #31 af Dios
Besvaret af Dios på emne Suarez skal ikke til Madrid
Jeg kan ikke selv fordrage Suarez, og jeg håber inderligt, at han aldrig kommer til Real. Jeg forstår dog stadig ikke hvordan folk kan gå sådan amok over spillere, som har spillet én god sæson. Sidste sæson var det Persie alle var oppe og ringe over, og selvom han spillede fremragende sidste halvår, så har han fået jordkontakt igen, og har faktisk været elendig siden. Specielt kampene imod os, var han helt væk, og brændte chancer som jeg kun troede Higuain og Benzema ville brænde.

Ifølge statestikken, så scorer Suarez jo fint med mål, men er det ikke kvalitet i afslutninger vi savner? Han skal bruge omkring 6 skud på mål, hvor Benzema gennemsnitlig skal bruge 4, og Higuain 3.

Der er absolut intet der taler for Suarez skal til Real Madrid. Og slet ikke når man opvejer hans enorme prisskilt med hans spil på banen.
Med Suarez vil vi være sikre på 1 "titel", som jeg ved mange Madridistas elsker. Statestikken over flest afslutninger mod mål. For med ham og Ronaldo på samme hold, så skal vi nok regne med 10-15 afslutninger udenfor feltet i hver kamp, og det er der ingen andre hold, som kan hamle op med. Prikken over i'et ville jo så være, hvis Bale også blev købt.
Spil mig, jeg kan skyde udefra, og scorer sådan ca. hver 11 gang!

R.I.P. resten af holdet, som aldrig ville modtage bolden, fordi Ronaldo, Bale og Suarez aldrig vil slippe den, eller vil sparke på mål fra målspark af :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen, JimmyBroe, Jaken

13 år 1 måned siden #32 af rezamadridista

Dios skrev: Jeg kan ikke selv fordrage Suarez, og jeg håber inderligt, at han aldrig kommer til Real. Jeg forstår dog stadig ikke hvordan folk kan gå sådan amok over spillere, som har spillet én god sæson. Sidste sæson var det Persie alle var oppe og ringe over, og selvom han spillede fremragende sidste halvår, så har han fået jordkontakt igen, og har faktisk været elendig siden. Specielt kampene imod os, var han helt væk, og brændte chancer som jeg kun troede Higuain og Benzema ville brænde.

Ifølge statestikken, så scorer Suarez jo fint med mål, men er det ikke kvalitet i afslutninger vi savner? Han skal bruge omkring 6 skud på mål, hvor Benzema gennemsnitlig skal bruge 4, og Higuain 3.

Der er absolut intet der taler for Suarez skal til Real Madrid. Og slet ikke når man opvejer hans enorme prisskilt med hans spil på banen.
Med Suarez vil vi være sikre på 1 "titel", som jeg ved mange Madridistas elsker. Statestikken over flest afslutninger mod mål. For med ham og Ronaldo på samme hold, så skal vi nok regne med 10-15 afslutninger udenfor feltet i hver kamp, og det er der ingen andre hold, som kan hamle op med. Prikken over i'et ville jo så være, hvis Bale også blev købt.
Spil mig, jeg kan skyde udefra, og scorer sådan ca. hver 11 gang!

R.I.P. resten af holdet, som aldrig ville modtage bolden, fordi Ronaldo, Bale og Suarez aldrig vil slippe den, eller vil sparke på mål fra målspark af :D

Suarez ankom til Liverpool midt i 2010/2011 sæsonen, ergo har han ikke engang været i Liverpool i 3 fulde sæsoner endnu. Det ville være lidt dumt at forvente han ville stråle allerede i første sæson. Han krævede sin tid og han fik den.

Denne sæson ville han have været PL topscorer, hvis det ikke var fordi han blev sulten :).
Så, hvis man sidder og forventer at Suarez falder i niveau, så kan jeg med 99 procent sikkerhed sige at det gør han ikke.
Suarez er 26 år, og han kommer enten til at forblive på det niveau han er i nu, ellers så bliver han endda bedre.

Jeg synes sku også at du ignorer det faktum, at han spiller for Liverpool. At score så mange mål for sådan et hold i sådan en Liga er ikke mindre en fantastisk, ligesom det også var fantastisk da RVP gjorde det for Arsenal.

Og Suarez har altså været en fremragende spiller siden hans tid i Ajax, hvor han i 3 og en halv sæson var skylden i 150 mål ud af 159 kame (111 mål og 39 assist). Læg endelig mærke til at han var 20-24 år på daværende tidspunkt.

Suarez talent burde være indiskutabelt, om han passer ind i Real Madrid eller ej, det er noget der kan diskuteres og det kommer IMO an på hvad man forventer af sin angriber.
Jeg forventer at Real Madrids angriber selv udfordrer og skaber sine egne chancer, med det mener jeg at vores angriber burde være god til at drible. Benzema har 0.5 succesfulde driblinger per kamp og Higauin er oppe på 0.6. Suarez derimod er oppe på 2.8.
Det er netop også det der gør ham så fandens farlig, hvis hele Real Madrid holdet skuffer, jamen så hoster Suarez oppe med nogle par driblinger og et mål. Han er en enmandshær (tror jeg vidst at jeg har sagt 3 gange nu :)).

Suarez' opførsel er den eneste grund til at jeg ikke vil have ham i Real Madrid. Ellers er han i mine øjne den farligste angriber i PL og en af de farligste i verden (top 3).

EDIT: Og med hensyn til, hvor mange skud Suarez, Higu og Benz skal bruge før de scorer, har det ikke lidt at gører med hvor store chancerne er? Suarez får det næsten aldrig serveret på faddet. Havde han spillere som Di Maria, Özil og Modric bag sig, jamen så ville tallene se anderledes ud.

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 1 måned siden #33 af Dios
Besvaret af Dios på emne Suarez skal ikke til Madrid
rezamadridista.

Jeg er bare dybt uenig. Jeg synes Suarez spil er bygget på tilfældigheder og klodset spil. Selvfølgelig er han dygtig med de små vævre træk, men mange gange, så er det bandespil med modstanderens ankel som afgør hans driblinger.
Jeg har aldrig været fan af ham, både på det sportslige og personlige plan. Nu skal han måske nok selv afgøre tingene i Liverpool, men efter min mening så dribler han simpelthen for meget. Når jeg har set Liverpool kampe, så har jeg siddet og råbt og skreget efter ham, fordi han aldrig slipper den bold, og faktisk gør det sig også gældende for Uruguay.

Vi har klandret Higuain og Benzema for og være så fandens dårlige i afslutningerne, og det problem vil Suarez jo ikke hjælpe på. Han afslutter dobbelt så mange gange, som Higuain, for og scorer et mål. Jeg er helt enig med dig i, at vores angribere selv skal kunne afgøre tingene, men det mener jeg faktisk også Higuain og Benzema kan. Det har de flere gange vist.

Mange undervurdere måske også størrelsen af Real Madrid kontra et midterhold. Scorer en angriber ikke i over 2-3 kampe i Real Madrid, så bliver han haglet ned, og svinet til alle steder. Vores fans begynder måske og pifte ad ham osv. I Liverpool f.eks. der er tilstandende helt anderledes, og Suarez, hvis vi tager ham som et eksempel, så får han den tid og ro, til og slå til.
Det er en væsentlig faktor som spiller ind, hvis en spiller skal slå igennem i en stor klub, og specielt i Real Madrid. Hvor presset er større end nogle andre klubber

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

13 år 1 måned siden #34 af rezamadridista

Dios skrev: rezamadridista.

Jeg er bare dybt uenig. Jeg synes Suarez spil er bygget på tilfældigheder og klodset spil. Selvfølgelig er han dygtig med de små vævre træk, men mange gange, så er det bandespil med modstanderens ankel som afgør hans driblinger.
Jeg har aldrig været fan af ham, både på det sportslige og personlige plan. Nu skal han måske nok selv afgøre tingene i Liverpool, men efter min mening så dribler han simpelthen for meget. Når jeg har set Liverpool kampe, så har jeg siddet og råbt og skreget efter ham, fordi han aldrig slipper den bold, og faktisk gør det sig også gældende for Uruguay.

Vi har klandret Higuain og Benzema for og være så fandens dårlige i afslutningerne, og det problem vil Suarez jo ikke hjælpe på. Han afslutter dobbelt så mange gange, som Higuain, for og scorer et mål. Jeg er helt enig med dig i, at vores angribere selv skal kunne afgøre tingene, men det mener jeg faktisk også Higuain og Benzema kan. Det har de flere gange vist.

Mange undervurdere måske også størrelsen af Real Madrid kontra et midterhold. Scorer en angriber ikke i over 2-3 kampe i Real Madrid, så bliver han haglet ned, og svinet til alle steder. Vores fans begynder måske og pifte ad ham osv. I Liverpool f.eks. der er tilstandende helt anderledes, og Suarez, hvis vi tager ham som et eksempel, så får han den tid og ro, til og slå til.
Det er en væsentlig faktor som spiller ind, hvis en spiller skal slå igennem i en stor klub, og specielt i Real Madrid. Hvor presset er større end nogle andre klubber

Jeg er enig i nogle af de ting du siger. Han har tit været heldig med sine driblinger men er det ikke en del af hans spillestil? Jeg har altid set Suarez som en utrolig heldig og snedig spiller. Han får bolden på en eller anden måde. Det kan jo ikke være en tilfældighed i 6 år vel?

Jeg er dog uenig i at Higauin og Benzema kan afgøre tingene selv. Spiller vores offensiv dårlig, så falder Higu og Benz med på den. Özil, Ronaldo og Di Maria er IMO de eneste der kan afgøre det hele selv uden nogen form for hjælp og det er lige præcis det jeg vil have vores 9'er kan.

Og med hensyn til chancer, så må du gerne læse det sidste jeg skrev i mit andet indlæg. Suarez skal kæmpe for sine chancer i Liverpool. Higu og Benz får det mange gange serveret på fad. Vi kan også tage et eksempel, Ronaldo, hvis han vil scorer det dobbelte af hvad Higu og Benz gør, jamen så skal han gøre tingene selv, hvis han ikke driblede og tog de langskud så meget, så ville han ikke have haft så mange mål, men da han gør det, så får man også en Ronaldo der mister bolden en anelse mere.

Og ja, der er mange faktorer der spiller ind, ligesom jeg synes det er en faktorer man skal tage i betragtning når Suarez får det en del lettere hvis han er i Madrid end i Liverpool. Hvor mange gange har Higu og Benz ikke fået nogle stikninger, hvor de er alene med målmanden og derefter brænder. Det tror jeg ikke man vil se med Suarez i Madrid. Jeg ser ham som en snedig spiller der griber alle chancerne han får, og den sult han har for mål gør det hele bare meget bedre.

13 år 1 måned siden #35 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Suarez skal ikke til Madrid

Dios skrev: rezamadridista.

Hvis du mener at Benzema og især Higuain kan afgøre kampene selv, så har vi virkelig ikke set de samme kampe i denne sæson. Higuain er så USYNLIG i de store kampe. Jeg husker virkelig ikke hvornår han sidst i en topkamp, har været stærkt indblandet i et mål. Måske lige assisten til Ronaldo mod UTD.

Det er klart min mening at Higuain er stærkt overvurderet. Han har leveret en del mål de seneste par sæsoner, men det er altså også for et hold der scorer 120+ mål. Spørgsmålet er så, om de fleste angribere ville kunne det? Det tror jeg. Higuain havde et år (2 sæsoner siden tror jeg), hvor jeg blandt andet husker han scorede et langskud mod Mallorca, et lækkert lob mod Zaragoza og et lækkert mål mod Espanyol. Disse tider er ovre nu. Når han endelig scorer et mål, så er det 1mod1 mod målmanden eller en frispilning foran mål.

Hvad angår Suarez, så er jeg også modstander af at han kommer til klubben. Der er ingen tvivl om at han har et højere niveau end Benz og Pipita, men jeg anser ham ikke for at være den type angriber vi behøver. Vi har driblestærke fløje med et lavt tyngdepunkt. Vi har brug for en stærk angriber, der både kan med hovedet og foden. Lewandowski og Cavani er umiddelbart mine ønsker.

13 år 1 måned siden #36 af Raul-Madrid
futbol.as.com/futbol/2013/05/31/primera/1369989046_764753.html

Hun skulle være på vej og nærmest enig med Madrid..

23Mill + Calleron... tjaaaa

RAUL!!!!

Leveret af Kunena Forum