Mirakelmageren Zidane

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #13 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Mirakelmageren Zidane
Det er utroligt hvordan Zidane, kan overtale spillere til et skifte.

Det er mig utroligt, men på den anden side kan man også sige at Zidane er ham de fleste fodbold spillere så/ser op til, så det er ikke særlig overraskende at mange spillere vil spille under ham.

Nu håber jeg bare han kan tiltrække de store spiller, såsom Bale, Yaya Toure osv.

Det bliver en spændende transfervindue, hvor det sidste kapitel ikke er blevet skrevet nu.

Jeg har på fornemmelsen at en kæmpe transfer er under opsejling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #14 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Mirakelmageren Zidane

Brian_H skrev: Det er utroligt hvordan Zidane, kan overtale spillere til et skifte.

Det er mig utroligt, men på den anden side kan man også sige at Zidane er ham de fleste fodbold spillere så/ser op til, så det er ikke særlig overraskende at mange spillere vil spille under ham.

Nu håber jeg bare han kan tiltrække de store spiller, såsom Bale, Yaya Toure osv.

Det bliver en spændende transfervindue, hvor det sidste kapitel ikke er blevet skrevet nu.

Dude, Yaya kommer ikke. Let it go.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 3 uger siden #15 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Mirakelmageren Zidane

Brian_H skrev: Det er utroligt hvordan Zidane, kan overtale spillere til et skifte.

Yaya spillde i barca så han kommer ikke

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #16 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Mirakelmageren Zidane

Real Madrid 7 skrev:

Som om det skulle stoppe os? :)

13 år 3 uger siden #17 af Realex
Besvaret af Realex på emne Mirakelmageren Zidane
"Nu håber jeg bare han kan tiltrække de store spiller, såsom Bale, Yaya Toure osv."

"Yaya spillde i barca så han kommer ikke"

Wow(!) hvor jeg bare savner Madridistas forum for nogle år tilbage!

Nåh, ang. emnet: Zidane har helt klar et tiltrækningsevne, men det må helt klart først og fremmest, være det sportslige projekt der lokker. Dog kan de fleste spillere bedre relatere til mand, som de har set spille bold, da de var små, frem for en ukendt sportsdirektør i jakkesæt. Ansættelsen af Zidane har været det helt rigtige.

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #18 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Mirakelmageren Zidane

Real Madrid 7 skrev:

Vi har da købt Barca spiller før, men når det er sagt er det nok lidt urealistisk, og ville hellere se en spillere der er lidt yngre en Yaya.

13 år 3 uger siden #19 af MMM
Besvaret af MMM på emne Mirakelmageren Zidane
Jeg er ret optimistisk med hensyn til Zidanes fremtidige rolle i klubben, men jeg synes det er liiiige en tand for tidligt at erklære ham mirakelmager. Han fortjener stor ros for Varane, men han har jo ikke opdaget hverken Isco elller Illarra, han har spillet en rolle i overtale dem og Perez, og om de bliver en success eller ej, må vi nok vente med at vurdere, i det mindste indtil de har spillet bare én kamp. Hvis Real Madrid absolut skal blandes ind i opdagelsen af Isco, så må æren tilfalde Hierro, der bragte ham til Malaga da Valancia ikke havde meget fidus til ham.

Det lader da til at Mou's manglende success har efterladt Perez mere lydhør (Zidane prøvede jo tidligere uden held at overtale ham til at lade Pellegrini fortsætte), hvilket man kun kan glæde sig over. Men jeg er lidt bekymret for den manglende afgrænsning af Zidanes rolle. Paul Clement bliver Ancelottis no. 2, men Zidane kommer til at sidde ved siden af ham på bænken og at det var Zidane selv, der bestemte om han skulle være Ancelottis assistent eller hans chef sætter alt andet lige Ancelotti i lidt af et dilemma - hvem der egentlig er 'in charge' bliver nemt lidt for mudret, særligt når Zidane har Perez øre og opmærksomhed. De skal træde varsomt, hvis de ikke skal risikere at undergrave Ancelotti og efterlade Zidane med al æren og ham med alle bebrejdelserne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 uger siden #20 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Mirakelmageren Zidane

MMM skrev: Jeg er ret optimistisk med hensyn til Zidanes fremtidige rolle i klubben, men jeg synes det er liiiige en tand for tidligt at erklære ham mirakelmager. Han fortjener stor ros for Varane, men han har jo ikke opdaget hverken Isco elller Illarra, han har spillet en rolle i overtale dem og Perez, og om de bliver en success eller ej, må vi nok vente med at vurdere, i det mindste indtil de har spillet bare én kamp. Hvis Real Madrid absolut skal blandes ind i opdagelsen af Isco, så må æren tilfalde Hierro, der bragte ham til Malaga da Valancia ikke havde meget fidus til ham.

Min del om Isco:

Isco-handelen blev i medierne ligeledes udråbt, som Zidanes fortjeneste, da Perez eftersigende ikke havde stor fidus til den unge vidunderdreng, men Zidanes overtalelsesevner qua sin status hos Perez og fodbolden i al almindelighed bevirkede imidlertid, at såvel Perez som Isco blev overbeviste om, at et samarbejde var at foretrække.

Min del om "Illarra":

I dag beretter den spanske sportsavis, MARCA, at franskmanden også har fået overtalt ”Illarra” til at skifte til Real Madrid. Real Sociedad-spilleren har ellers været i tvivl om, hvorvidt et skifte er det – rigtige – næste skridt at tage, men som sportsavisen beretter: ”Når Zidanes stemme er i den anden ende af røret, kan man ikke sige nej”.

Min umiddelbare konklusion i artiklen:

Faktum er, at Zidane er ved at statuere sig, som en ”scouter” af fineste kaliber, og om end dette ikke er franskmandens egentlige funktion, er det godt at kunne trække på dennes omdømme i den professionelle fodboldverden, da dette ”es” utvivlsomt bringer Real Madrid et skridt eller to foran sine nærmeste konkurrenter.

Jeg ved ikke om den quotede del i dit indlæg skal forstås som om, at du er uenig med mine (nej vent, omverdens) betragtninger omkring disse spillerhandler, som er berørt i artiklen. Jeg nævner flere gange Zidanes overtalelsesevner, hvilket har været essentielle, hvorfor jeg ligeledes bruger ordet "scouter" i anførelsestegn; han er jo ikke en talentspejder i den forstand, men han er en mand med stor respekt i fodboldverden, hvorfor han er svær at afvise.

Jeg kan ikke se, hvordan artiklen kan misforstås. Jeg giver Zidane kredit, men hævder ingen steder, at han har opdaget Isco og "Illara", men at han er en mirakelmager i den forstand, at han eftersigende har fået dem overtalt i deres tvivl om et skifte :)

13 år 3 uger siden #21 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Mirakelmageren Zidane
Bare det at han har hentet Raphael Varane, og at han overtalte Isco er nok for mig til at kalde ham mirakelmager.
Amen det skal altså gå grusomt galt, hvis de to ikke bliver verdenstjerner om nogle år. Bare det at han har været en stor grund til at de to spillere er endt i Madrid er mere end godt nok for mig.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

13 år 3 uger siden #22 af Steen
Besvaret af Steen på emne Mirakelmageren Zidane
Hvorfor er der blevet gjort sådan en stor sag ud af denne artikel? Han pointere, korrekt, at Zidane har været hovedet bag disse to transfers. Isco havde hans ene fod i Manchester, og han var millimeter fra at skifte dertil. Så overtalte Zidane både Perez OG Isco, som allerede havde besluttet sig for City. Varane havde også et tilbud fra United, men han valgte Real Madrid efter at have mødt Mourinho og Zidane.

Jeg tror dog ikke på, at Zidane har overtalt Illarramendi, som Marca skriver.. Det tror jeg slet ikke er nødvendigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

13 år 3 uger siden #23 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Mirakelmageren Zidane

Steen skrev: Hvorfor er der blevet gjort sådan en stor sag ud af denne artikel? Han pointere, korrekt, at Zidane har været hovedet bag disse to transfers. Isco havde hans ene fod i Manchester, og han var millimeter fra at skifte dertil. Så overtalte Zidane både Perez OG Isco, som allerede havde besluttet sig for City. Varane havde også et tilbud fra United, men han valgte Real Madrid efter at have mødt Mourinho og Zidane.

Jeg tror dog ikke på, at Zidane har overtalt Illarramendi, som Marca skriver.. Det tror jeg slet ikke er nødvendigt.

Jeg kan heller ikke se, hvad der er galt med mine ord; måske er overskriften FOR bombastisk for visse personer: Jeg kan desværre ikke behage alle HVER gang, men tak for støtten, Steen :D

13 år 3 uger siden #24 af Jelle
Besvaret af Jelle på emne Mirakelmageren Zidane

Daniel skrev:

Steen skrev: Hvorfor er der blevet gjort sådan en stor sag ud af denne artikel? Han pointere, korrekt, at Zidane har været hovedet bag disse to transfers. Isco havde hans ene fod i Manchester, og han var millimeter fra at skifte dertil. Så overtalte Zidane både Perez OG Isco, som allerede havde besluttet sig for City. Varane havde også et tilbud fra United, men han valgte Real Madrid efter at have mødt Mourinho og Zidane.

Jeg kan heller ikke se, hvad der er galt med mine ord; måske er overskriften FOR bombastisk for visse personer: Jeg kan desværre ikke behage alle HVER gang, men tak for støtten, Steen :D

Overskriften er lige i skabet. Zidane har i sandhed været en mirakelmager for Real Madrid, lige siden han første gang satte fod på Bernabéu's græstæppe - først som spiller, siden som "scout"... At Hugol ikke kan se det, siger vist mere om ham, end det gør om Zidane ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum