Mirakelmageren Zidane

13 år 3 uger siden #37 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mirakelmageren Zidane

Daniel skrev:

Hugol skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/87483...iel-levy-presidente/

Værsgid daniel. Google kan bruges næste gang

Ligesom en nogenlunde fornuftig tegnesætning også er lovlig at bruge næste gang, Hugol. Jeg takker for linket, det er brugbart, men det udelukker ikke det faktum, at Zidane med lethed kan snakke personligt med Bale; det er vel ikke ulovligt?

Perez snakker med bale, ik zizou. Det kan du ogsaa finde paa google. Jeg skriver 60 km væk fra hva der er godt signal. Jeg bekymrer mig derfor ik hvordan tingene staar paa siden aaa laenge pointen er synlig.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #38 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Mirakelmageren Zidane

Hugol skrev:

Daniel skrev:

Ligesom en nogenlunde fornuftig tegnesætning også er lovlig at bruge næste gang, Hugol. Jeg takker for linket, det er brugbart, men det udelukker ikke det faktum, at Zidane med lethed kan snakke personligt med Bale; det er vel ikke ulovligt?

Perez snakker med bale, ik zizou. Det kan du ogsaa finde paa google. Jeg skriver 60 km væk fra hva der er godt signal. Jeg bekymrer mig derfor ik hvordan tingene staar paa siden aaa laenge pointen er synlig.

Hugol@

Jeg vil gerne vide hvorfor du bruger 2 a'er i også osv, men staver normalt til "væk"
Vil du have os til at tro du bor i Spanien.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #39 af Champen
Besvaret af Champen på emne Mirakelmageren Zidane

Brian_H skrev:

Hugol skrev:

Daniel skrev:

Hugol@

Jeg vil gerne vide hvorfor du bruger 2 a'er i også osv, men staver normalt til "væk"
Vil du have os til at tro du bor i Spanien.

Hahahaha du er for sindssyg. Han må da snart smides ud, det er jo indlysende, han kun er ude på at skrive hjernedøde ting.

13 år 3 uger siden #40 af Hugol
Champen lad bolden gøre atbejdet, ingen grund til at presse en aktion ud af admin, det r spild af plads.

En ting som også fraholder mig at udråbe zizou som den store mirakel mager, er at zidanes mål er at blive træner. Han har stadik ik fået en plads under Ancelotti. Det er godt nok det der sker, men med den rolle har du altså ik tid til at være stik i rend dreng.
For ej at glemme, at Zidane allerede har haft lidt vanskeligheder med at være tæt på truppen, så ville det være omsonst hvis han skulle påtage sig ekstra ansvars opgaver som at få Bale til klubben. Isco blev anbefalet af zizou, men det ligger mest hos Varane hvor man har set ham gøre en smule forskel.

Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Hugol.

13 år 3 uger siden #41 af Hugol
Det kan du vel tænke dig selv til. Prøv at forestil dig et scenarie hvis Zidane skulle blive assistent coach, at han midt i aug skal tage til Italien for at snakke med angribere imens sæsonen er begyndt. Blot et eksempel, endvidere er truppen snart klar, kun Illara mangler og jese. Saa zidanes scouting evner er paa nuvaerende tidspunkt ik noedvendig og hans fokus er der mere behov for paa banen.

Leveret af Kunena Forum