Dårligste start siden 2008/09

11 år 3 måneder siden #25 af M_linding
Vildfaren

Prøv at læs her inde;)

Der er da masser af god debat og uenighed, selv når snakken er mellem madridistas.

.................................................

Jeg er dog lidt bekymret over niveauet på det seneste. Men det må være op til Adm. at tage stilling til Barcelona-fans, Ronaldo vs. Messi-debatter og andre elementer her inde...:)

Indtil videre har jeg kun oplevet een Barcelona-fan, som har kunne bidrage fornuftigt (i glimt;) og det er Storken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Carles Puyol
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #26 af Carles Puyol
Besvaret af Carles Puyol på emne Dårligste start siden 2008/09
@M_Linding, så må vi håbe at du er en af de Madridfans der bidrager fornuftigt.

Jeg har aldrig skrevet på fcbarcelona.dk og kan da ikke stå til regnskab for deres politik. Men ønsker man virkelig et forum her, hvor brugere der ikke åbenlyst er tilhængere af Madrid bliver bortcensureret?
Jeg synes personligt det er langt sjovere at skrive herinde, da det jo giver mulighed for at debattere lidt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #27 af Vildfaren
Ja heldigvis har vi noget at diskutere selvom vi er med Madrid

@Gribben
Men selvfølgelig har antallet af indlæg noget med respekt at gøre, specielt som FCB-tilhænger.
Hvis Anders(som Barcelona-tilhænger) stadig er velkommen efter 223 indlæg, må han da gøre noget rigtig, selvom hans ord nogle gange gør ondt. Og samtidig er han vel en af de mest/mere aktive brugere herinde og efter 3 indlæg stiller du mistilidsvotum til manden og samtidig anbefaler ham en fremtidig rettesnor for hans gøren og laden.
Det er ret offensivt efter min mening.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #28 af Siempre Madrid
Tråden er på vej ud på et sidespor, så for lige at afrunde denne debat, kan jeg sige følgende:

Administratorerne slår hårdt, men uretfærdigt ned på tølpere, som kun er ude på ballade og som ikke følger de retningslinier, som er på forum. Derfor er det egentlig meget simpelt, at har man adgang til forum, så har man også retten til at skrive herinde, selv for fans af både Barcelona og Albelda/Marchena på en og samme tid............så rummelige er vi!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #29 af Gribben
Jeg har jo på intet tidspunkt sagt, at Storken ikke må være her. Det har jeg ikke ret til hverken med 3 indlæg eller med 3000 indlæg på bagen.
Jeg henstiller bare til, at han holder sine indlæg indenfor nogle rammer, så folk ikke føler sig provokeret. Det er jeg dog ikke den første, der har gjort i forbindelse med Storken. Andre har endda brugt en væsentligt skarpere retorik og jeg ved, at selv du Siempre har været ude med en henstilling i forbindelse med alle de små provokationer.

I det konkrete tilfælde skriver en bruger, der tydeligvis, som vi andre, er slukøret over de nuværende resultater, at han håber, at Real Madrid vinder i weekenden, hvilken han også håbefuldt tror, da vi plejer at vinde mod de "store hold". Det skynder Storken så at slå ned på ved at fremvise en statistik der viser, at vi i år så ikke ar været gode mod "de store hold" alligevel.

Det er da vildt irriterende og totalt unødvendigt!

Lad mig illustrere med et eksempel, der er sat på spidsen: En mand, der lige har fået en firedobbelt by-pass operation, sidder og fortæller dig, at han regner med snart at få det bedre, da han altid har haft en godt helbred. Så blander Storken sig, og siger (i en pæn og sober tone), at det skal han nok ikke regne med, da han har læst en statistik, der siger, at 70% der har fået en fire dobbelt by-pass operation dør indenfor de næste 12 måneder. Bum!

Ok nej det er ikke det samme. Helt. Og så alligevel...

Og der har været bunker af indlæg fra Storkens side, som med al tydelighed viser, at han ikke vil Real Madrid noget godt. Så hvorfor ikke bare holde sig fra det, og så gøre det han er god til i stedet? Nemlig at diskutere Fc Barcelona. Det er der nemlig rig mulighed for, også her på siden. Der vil han kunne komme med sin supergode og indsigtsfulde indlæg uden at støde nogen.

Just my 2 cents. Jeg beklager, hvis alle er uenige...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #30 af Raul 4 ever

Gribben skrev: Gør os derfor alle sammen en tjeneste. Spørg dig selv hver gang du poster et indlæg, hvad du egentligt vil opnå med det.


Et andet godt spørgsmål at stille sig selv inden man laver et indlæg, er om man bidrager med noget som andre gider at læse. Og det har du tydeligvis ikke gjort med dine seneste indlæg. Så skriv nogle indlæg med indhold i eller hold dig dog væk. Storken har derimod skrevet mange interessante indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #31 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Dårligste start siden 2008/09
La cantera bliver det vist kaldt paa R.Madrid.com

Jeg synes ik at man ska kigge på sæsonen alene men siden Perez r kommet tilbage har mange indkøb stadig kun givet få titler. Mou springer med på voognen. Det r helt utroligt at la cantera som er saa god slet ik har indflydelse paa denne udvikling der har været under perez. For mig har galacticos projekt 2 fejlet og vi faar ik et Real Madrid hold i Zidane carlos raul hierro stil at se igen før vi giver os tid til at bygge et hold op. Saa ma titlerne svigte, for det med at vinde en liga en gang hvert 3 aar holder jo heller ik.

Vi vender tilbage som verdens bedste hold naar vi lærer at se mere indad.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Henrik--

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #32 af Gribben
Og der fik Raul 4 ever så på sin egen lidt unødvendige måde bevist, at man sagtens kan skændes/være uenige selv man er Madridistas :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Juanito
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #33 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Dårligste start siden 2008/09
Jeg ved godt at det her kan lyde rigtig utroværdigt for de fleste, men når Marcelo vender tilbage vil det give hele holdet et løft.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #34 af M_linding
Juanito

Nej det har du helt ret i:)

Jeg vil endda gå så langt som at sige, at han vil gi' et løft på 10%

Faktisk er meget af min optimisme for resten af sæsonen bygget på Marcelo. Alene det, at modstanderen ikke længere vil kunne sætte tre mand på Ronaldo, er jo guld værd - næsten da.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #35 af Vildfaren
M_linding jeg har faktisk været ved at skrive det flere gange i denne tråd.

Marcelo har kæmpe indflydelse på Ronaldos spil, da han langt bedre til, at skabe plads til nummer 7. Det samme gør sig gældende for Özil, bare ikke i samme omfang.
MEn de to spillere vil løfte deres spil, så snart Marcelo er tilbage. Det er mit bud.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • falle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #36 af falle
Besvaret af falle på emne Dårligste start siden 2008/09

Hugol skrev: La cantera bliver det vist kaldt paa R.Madrid.com

Jeg synes ik at man ska kigge på sæsonen alene men siden Perez r kommet tilbage har mange indkøb stadig kun givet få titler. Mou springer med på voognen. Det r helt utroligt at la cantera som er saa god slet ik har indflydelse paa denne udvikling der har været under perez. For mig har galacticos projekt 2 fejlet og vi faar ik et Real Madrid hold i Zidane carlos raul hierro stil at se igen før vi giver os tid til at bygge et hold op. Saa ma titlerne svigte, for det med at vinde en liga en gang hvert 3 aar holder jo heller ik.

Vi vender tilbage som verdens bedste hold naar vi lærer at se mere indad.


Har altid tænkt over hvorfor du altid skriver 'aa'?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce