Dårligste start siden 2008/09
- falle
- Gæst
-
M_linding skrev: Juanito
Nej det har du helt ret i:)
Jeg vil endda gå så langt som at sige, at han vil gi' et løft på 10%
Faktisk er meget af min optimisme for resten af sæsonen bygget på Marcelo. Alene det, at modstanderen ikke længere vil kunne sætte tre mand på Ronaldo, er jo guld værd - næsten da.
Når Marcelo er tilbage 100%, så vil han give holdet et større løft end blot 10% - det må du da indrømme. Spillet virker langt mere hurtigt og flydende når han er med. Ligenu virker holdet som en flok statister, uden en idé om hvad de skal, da instruktøren ikke er med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Juanito
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
- Zumbach
- Gæst
-
Marcelo er efter min vurdering en af de vigtigste spillere på Real Madrid's hold. Han er den bedste dribler på holdet, og han spiller sjældent dårligt. Han bidrager med så meget offensivt, og har andre kompetencer end de andre spillere. Han er ikke den bedste defensivt, men det har de færreste backs som har deres kompetencer i det offensive spil.
For lige at gøre mit indlæg relevant i denne tråd, så skyldes vores dårlige stime hans fravær:P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hugol er boende i Madrid. Så jeg kan gætte mig frem til, at han ikke har å, men hvordan han så kan skrive ø ved jeg ikke hehe
Det kan muligvis være fordi han kopier ø, så hvergang han skal bruge det, så sætter han det bare ind.
JEG TROR :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Men ej hvor er jeg glad for at det lys også for alvor går op for folk nu. Jeg bliver altid grint af når jeg siger til mine venner at han er den bedste dribler for Real og at han er i top 3 (Ja, top 3!!!) af Reals vigtigste spillere, men synes i høj grad at denne periode har vist hvor vigtig han er.
Se Manchester City kampen på hjemmebane. Han skaber overtallet offensivt, ligger presset højt og giver Ronaldo al den frihed han skal bruge til at afgøre kampen. Truslen fra Marcelo gør at Ronaldo kan få den en mod en situation som han gør til sidst, netop fordi, som en anden skrev, at modstanderen ikke bare kan sætte 3 mand på Ronaldo for så kommer Marcelo selv flyvende og smækker den op i hjørnet.
Kan blive alt afgørende mod et United hold om vi når at få Marcelo 100% tilbage!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
10% er vel ret meget for en VB, lad os nu være realistiske...:) Men Marcelo kan starte en hel kædereaktion... Ronaldo, Benzema, Ozil Alonso... Alle dem kan/vil løfte deres spil, når vores elskede Marcelo er tilbage:)
- Storken
- Gæst
-
Der er ingen, der kan betvivle Marcelos evner. Det er dog tankevækkende, hvis fraværet af Marcelo gør Real Madrid ude af stand til at vinde kampe. Hvis det er tilfældet, så vil jeg gerne se Real Madrid uden Ronaldo :D
Marcelo bidrager langt mere offensivt end Coentrao, men det har sin pris. Ronaldo bidrager i forvejen ikke defensivt og hvis backen samtidig har en wing gemt i sig, så vil det skabe et kæmpe tomrum i Real Madrids venstre side. Jeg vil påstå, at Real Madrid indkasserer flere mål via venstresiden, når Marcelo er på banen ift. Coentrao.
Jeg vil samtidig proklamere, at Coentrao var et godt køb i sin tid. Det gav rigtig god mening, når man så på de præstationer han viste for Portugal under VM. Hans samarbejde med Ronaldo fungerer generelt langt bedre på landsholdet end i Real Madrid. Det er selvfølgelig nemt at stille spørgsmålstegn ved købet i bagklogskabens klare lys, men sådan er fodbold nu engang i mellem.
Marcelo er en dygtig dribler, men alt er relativt. Når man sammenligner med andre backs, så er han selvfølgelig i en liga for sig selv. En spiller som Di Maria er dog en langt bedre dribler i mine øjne. Modstanderen har langt mere fokus på Di Maria end Marcelo, hvilket giver sig til udtryk i mindre plads og tid på bolden, hvilket unægteligt besværliggør driblinger.
I skal aldrig være urolig for, at jeg ikke tør skrive min mening. Jeg kalder dem som jeg ser dem :D
Mvh
Anders
- Ramses
- Gæst
-
- sramos47
- Gæst
-
Marcelo er en af de vigtigste spillere, hvis ikke den vigtigste, på holdet efter min mening. Det er først og fremmest fordi han er verdens bedste offensive venstre back! Derudover skaber han harmoni og glæde i truppen - fordi han er vellidt af alle - og det betyder unægtelig en større spillelyst og glæde blandt de andre spillere. Den disharmoni der florerer i truppen lige nu er ufravigeligt en konsekvens af den splittelse af truppen, der har hersket i et stykke tid, hvilket selvsagt ekspliciteres yderligere når det går dårligt.
Hvis man kan få ham og Benzema, som er en virkelig undervurderet spiller efter min mening, op i gear og harmonien tilbage i truppen, er der håb for et CL-trofæ i denne sæson. Desværre tror jeg ikke, at det bliver en realitet på grund af CR7.
Jeg er så evig træt af CR og hans totalt opgivende og opkastfremkaldende attitude. Få nu den mand ud på bænken og bank noget pli ind i ham - vis ham, at det her er klubben, den største af dem alle, det gælder og ikke hans overdimensionerede egotrip. Hvem fanden tror han, han er? Hans opførsel, og Mou's passivitet i forhold til at banke noget fornuft ind i det selvfede fjols, tror jeg er hovedårsagen til splittelsen i truppen, og jeg er bange for at forholdet mellem flere af aktørerne har lidt uoprettelig skade. Derfor er jeg efter meget betænkningstid nået til følgende konklusion.
Portugiserne ud af Real Madrid. (Og ja, tag endelig Pepe med; det store fjols. Vi har verdens største forsvarstalent, som har spillet fuldstændig fejlfrit hver gang han har fået chancen til at sidde og varme bænken? ffs!)