Dårligste start siden 2008/09

13 år 7 måneder siden #49 af M_linding
sramos47

Jeg kan slet ikke forstå din holdning til Ronaldo. Slet slet ikke... Hans attitude er fænomenal, og han kæmper, råber de andre op og kæmper endnu mere. Den spille- og fighterlyst som han lægger i alle kampe, er noget som andre kunne lære af. Og når Real Madrid er i problemer i en svær kamp, er han heller ikke for fin til at tage lange defensive løb, og tackle igennem.

Tværtimod, så synes jeg faktisk, at han, sammen med Ramos og Alonso, ville være mere oplagte anføretyper, end Casillas. Men selvfølgelig også kun fordi, at Iker er inde i en længere periode, hvor han virker lidt udbrændt.

Jeg er gald for, at du ikke er træner, for Ronaldo har aldrig været tæt på, at fortjene en tur på bænken. Han er bund professionel.

Men vi er enige omkring Pepe....:)
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #50 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Dårligste start siden 2008/09
Nu kan de i Madrid lejren proppe mesterskabet skråt op! Det er fandme for ringe!

13 år 7 måneder siden #51 af ZizouMo
Er helt splittet, det gøre virkelig ondt at se på.

Jeg Tror aldrig i min Real madrid tid, hvor jeg har været fan, at det har gået så skidt. Selv i sæsonen, hvor vi lå på 3. pladsen efter de første 5 måneder med Juande Ramos som træner, har jeg været så tom inden i.

Dengang havde vi ikke så meget kvalitet i truppen, som vi har i dag.

Jeg er splittet, fordi jeg ikke helt kan se hvorfor det går så galt. Vi spiller med det samme hold og samme koncept, som i sidste sæson. Så hvorfor? Hvorfor? Hvis det ikke er trænerens eller spillernes skyld (hvilket det nok er i sidste ende), så ved ikke.

Chl er det eneste der skal tænkes på nu! Håber Mourinho satser på de unge i ligaen og koncentrere sig om Chl og Copa del rey.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 7 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum