Fortjent sejr over Paris SG

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #13 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Fortjent sejr over Paris SG

M_linding skrev: Rent offensivt var der mange gode ting, og fine sammenspil.... Ronaldos lidt anderledes rolle er spændende, og jeg tror virkelig på Ozil som playmaker der trække ind i banen fra kanten. Og eftersom min manddoms overlevelse står og falder med hvorvidt Benzema scorer 30+ mål denne sæson, er jeg glad for at se ham score et flot mål!;)

Det defensive er lidt en anden historie, men det bekymrer mig ikke så meget... Der er ret stor forskel på de nuværende forsvarsspillere, og dem som vil optræde i den ideelle startopstilling.

Ronaldos rolle ser bestemt ikke ud til at være nogen god løsning. Lukker modstanderen ned, så kommer han kun til chancer på hjørnespark.
Özil har virket mega lad de her kampe, så hvad du bygger din tro på er jeg lidt uforstående over for. Han har trukket tempoet ud af et hvert opspil! Jeg håber selvfølgelig han kan komme op i gear tivl sit tidligere niveau, men ud fra hvad jeg har set i de her opstartskampe, så tror jeg bestemt ikke på ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 dage siden #14 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Fortjent sejr over Paris SG

Redondo skrev:

M_linding skrev: Rent offensivt var der mange gode ting, og fine sammenspil.... Ronaldos lidt anderledes rolle er spændende, og jeg tror virkelig på Ozil som playmaker der trække ind i banen fra kanten. Og eftersom min manddoms overlevelse står og falder med hvorvidt Benzema scorer 30+ mål denne sæson, er jeg glad for at se ham score et flot mål!;)

Det defensive er lidt en anden historie, men det bekymrer mig ikke så meget... Der er ret stor forskel på de nuværende forsvarsspillere, og dem som vil optræde i den ideelle startopstilling.

Ronaldos rolle ser bestemt ikke ud til at være nogen god løsning. Lukker modstanderen ned, så kommer han kun til chancer på hjørnespark.
Özil har virket mega lad de her kampe, så hvad du bygger din tro på er jeg lidt uforstående over for. Han har trukket tempoet ud af et hvert opspil! Jeg håber selvfølgelig han kan komme op i gear tivl sit tidligere niveau, men ud fra hvad jeg har set i de her opstartskampe, så tror jeg bestemt ikke på ham.

Lige så jeg forstår dig helt korrekt:

Du tror altså ikke at Ozil vil være en stjerne for Real Madrid længere, og disse træningskampe fortæller hele sandheden om fremtidig form og tilpasning i Ancelottis nye system?

Jeg vil så nødigt misforstå;)

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #15 af Redondo
Jeg er bestemt klar over at Özil kan noget. Men at sige at man tror på Özil som playmaker, forstår jeg ikke. Han sluttede da ikke så fantastisk af, og med de her tre opstartskampe hvor han har været langsom og umotiveret, så kan jeg ikke se at man pludselig tror på ham som playmaker.

Han skal sgu tage sig lidt sammen og vise sit tidligere niveau.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #16 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fortjent sejr over Paris SG
Hvor var der fedt i Gøteborg joo! :D

Jeg synes spillet så meget bedre ud end mod Lyon, selvom vi spillede noget af det samme system. Synes, at Coentrao og Carvajal var super til at komme med i spillet, Khedira og Modric passer perfekt inde i midten og Benzema spillede endelig noget, der minder om en godkendt kamp. Jeg føler dog ikke, at Øzil og Ronaldo passer helt godt ind i systemet endnu, men jeg er overbevist om, at det kommer. Isco var jeg en smule skuffet over. Mange gode aktioner og afleveringer, men også en del fejlafleveringer kombinereret med for meget nervøsitet.
Men alt i alt en god test :)

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #17 af Redondo

Brylle skrev: Hvor var der fedt i Gøteborg joo! :D

Jeg synes spillet så meget bedre ud end mod Lyon, selvom vi spillede noget af det samme system. Synes, at Coentrao og Carvajal var super til at komme med i spillet, Khedira og Modric passer perfekt inde i midten og Benzema spillede endelig noget, der minder om en godkendt kamp. Jeg føler dog ikke, at Øzil og Ronaldo passer helt godt ind i systemet endnu, men jeg er overbevist om, at det kommer. Isco var jeg en smule skuffet over. Mange gode aktioner og afleveringer, men også en del fejlafleveringer kombinereret med for meget nervøsitet.

Lidt mere positiv end jeg var da jeg tog hjem. Synes det gik meget langsomt (nok bare fordi det var en træningskamp, så det glemmer vi), spillet var meget kompakt, jeg synes vi brugte kanterne langt mindre end tidligere. Isco har ikke imponeret, men håber bare han lige skal ind og "sluge" en lidt større klub. Jeg mangler lidt en idé fra Ancelotti.

Jeg skal måske sætte mine forventninger lidt lavere, og være lidt mere tålmodig. Men pt synes jeg det ser ud som om der er langt igen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #18 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fortjent sejr over Paris SG
Man skal også huske på, at det er 3. træningskamp i et nyt system. Sådan noget tager tid :)

• Wiese
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #19 af Wiese
Besvaret af Wiese på emne Fortjent sejr over Paris SG
Synes Carvajal var en sand fornøjelse i går! Når man flere gange bare kan pille bolden fra PSGs offensiv (og især Zlatan) så nemt som ingenting, så siger det altså ikke så lidt. Desuden havde han rigtigt mange gode løb frem i banen.

Desuden var der skide fedt på Ullevi i går (stod også i Reals ståafsnit)!
Lige med undtagelse af de idioter der skulle larme under det ene minuts stilhed der blev holdt inden kampen, så var der en fantastisk god stemning over hele linjen, og synes især Kakas modtagelse, da han skulle på banen, var fantastisk. Han er ikke den bedste spiller længere, men alle elsker ham godt nok alligevel! :-)

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #20 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Fortjent sejr over Paris SG
Synes også at Carvajal var sublim igår...han er præcis hvad vi mangler på højre backen...vil ikke tage noget fra Arbeloa, da jeg tror de kan komplimentere hinanden rigtig godt i forskellige kampe...

Khedira synes jeg var fantastisk til at erobre bolde, men han blev en for stor del af det fremadrettede spil, hvor man til tider viser at hans tekniske kunnen ikke er hans force. Dog synes jeg helt sikkert at han fortjener og SKAL have en plads i den ideelle start 11er, da han kæmper til det sidste!

13 år 2 dage siden #21 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Fortjent sejr over Paris SG

Redondo skrev:

Lidt mere positiv end jeg var da jeg tog hjem. Synes det gik meget langsomt (nok bare fordi det var en træningskamp, så det glemmer vi), spillet var meget kompakt, jeg synes vi brugte kanterne langt mindre end tidligere. Isco har ikke imponeret, men håber bare han lige skal ind og "sluge" en lidt større klub. Jeg mangler lidt en idé fra Ancelotti.

Jeg skal måske sætte mine forventninger lidt lavere, og være lidt mere tålmodig. Men pt synes jeg det ser ud som om der er langt igen.

Med fare for at gentage mig selv, så begriber jeg stadig ikke, hvordan hovedparten kan blive ved med at tro, at holdet vil komme meget over kanterne, når Ancelotti er kendt for at spille snævert, hen over midten af banen... :-)

Det er fint nok, at du savner en idé hos Ancelotti, men tag nu lige i betragtning, at det er den tredje træningskamp og det er formentlig Ancelottis grundidéer, som holdet arbejder på at implementere, så hvorfor begynde at gå så vidt som at sige, at du savner idéer.

I forhold til det taktiske aspekt og for at få en bedre forståelse af, hvordan Ancelotti ønsker hans hold skal spille (og hvad Ancelotti tidligere har skullet arbejde med - og til dels måske stadig skal), så er dette et godt input til de fleste herinde: espnfc.com/blog/_/name/tacticsandanalysis/id/262?cc=5739
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved El_Juan.

13 år 2 dage siden #22 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Fortjent sejr over Paris SG

Redondo skrev:

Jeg vil da også mene, at vi bør acceptere, at det muligvis bliver en titelløs sæson... Der er meget som skal indføres og mange spillere som skal finde deres rolle - Vel helt op omkring 7-9 mand, faktisk.

La Liga kan dog gå vores vej, hvis Neymar bliver træt af at være Messis bitch, og laver lidt rod i magtbalancen...:)

13 år 2 dage siden #23 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Fortjent sejr over Paris SG
Fedt at overvære kampen i Göteborg!! Alt for fedt!

Dog er det bekymrende hvis Ancelotti agter at bruge Ronaldo som angriber. På et tidspunkt så det ud som om at han brugte den samme formation som han brugte i PSG, nemlig 4-2-2, hvor det så i går var med Isco med udgangspunkt på venstrekanten og Özil med udgangspunkt på højrekanten + Ronaldo og Benzema oppe foran. Det var ikke vellykket da Ancelotti valgte at gøre dette.

Ancelotti skal bibeholde 4-2-3-1 formationen og IKKE smide Ronaldo op foran. For guds skyld!!
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved mortenj.

13 år 2 dage siden #24 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Fortjent sejr over Paris SG

mortenj skrev: Fedt at overvære kampen i Göteborg!! Alt for fedt!

Dog er det bekymrende hvis Ancelotti agter at bruge Ronaldo som angriber. På et tidspunkt så det ud som om at han brugte den samme formation som han brugte i PSG, nemlig 4-2-2, hvor det så i går var med Isco med udgangspunkt på venstrekanten og Özil med udgangspunkt på højrekanten + Ronaldo og Benzema oppe foran. Det var ikke vellykket da Ancelotti valgte at gøre dette.

Ancelotti skal bibeholde 4-2-3-1 formationen og IKKE smide Ronaldo op foran. For guds skyld!!

Vi har spillet med 4-2-3-1 i 4 sæsonner, der bliver nødt til at komme noget nyt på banen for at kunne overraske modstanderne. Modstanderne kender jo basics i hvordan Real Madrid angriber med en 4-2-3-1 og kan derfor nemmere lukke os ned. Det er godt med noget forandring, specielt hvis det fungerer, hvilket jeg synes man har set det gør. Ronaldo skal lige finde sig selv i sin nye rolle, og det skal resten af holdet også. Der var heldigvis masser af gode ting at spore i vores spil med den nye formation. Ancelotti skal holde fast i sine ideer og i sit system, det er Ronaldo der skal falde ind.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 dage siden ved Hugol.

Leveret af Kunena Forum