Fortjent sejr over Paris SG

13 år 1 dag siden #37 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Fortjent sejr over Paris SG

Hugol skrev: Der står,
Real Madrid har brug for et mere aggressivt publikum, når jeg tager til Bernabeu hader jeg at se så mange stille mennesker. Det bedste hold i verden har brug for de bedste fans, og hvis det ikke var for Ultras Sur idag, ville Bernabeu være som en biograf.

Men det vil være absurd at forvente et tændt Real Madrid publikum til hver kamp. Det er bare sådan det fungere, og det er kun til de absolut mest vigtige kampe, eller kampe hvor Real Madrid bare skal vinde, at du får denne aggressivitet. Jeg mener også det er derfor at udenlandske fans heller ikke får denne respons som de forventer når de tager til Sverige for mange penge for at se spillerne.

Ah okay. Tak, tak.

Det er lidt en hønen og ægget sag den her. Hvad kommer først, den optimale opbakning fra fansene eller noget taknemmelighed/følelse fra spillerne?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 dag siden #38 af rezamadridista
Jeg forstår det ikke. Så fordi det er en venskabskamp i sverige, og nogle råbte Messi Messi, mens andre ikke kunne de SPANSKE sange helt perfekt, så har Benz blandt andet lov til at ikke give en skid når han får stående ovationer?

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved rezamadridista.

13 år 1 dag siden #39 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Fortjent sejr over Paris SG

Jaken skrev:

Hugol skrev: Der står,
Real Madrid har brug for et mere aggressivt publikum, når jeg tager til Bernabeu hader jeg at se så mange stille mennesker. Det bedste hold i verden har brug for de bedste fans, og hvis det ikke var for Ultras Sur idag, ville Bernabeu være som en biograf.

Men det vil være absurd at forvente et tændt Real Madrid publikum til hver kamp. Det er bare sådan det fungere, og det er kun til de absolut mest vigtige kampe, eller kampe hvor Real Madrid bare skal vinde, at du får denne aggressivitet. Jeg mener også det er derfor at udenlandske fans heller ikke får denne respons som de forventer når de tager til Sverige for mange penge for at se spillerne.

Ah okay. Tak, tak.

Det er lidt en hønen og ægget sag den her. Hvad kommer først, den optimale opbakning fra fansene eller noget taknemmelighed/følelse fra spillerne?

Det kan man vist ikke rigtigt vælge imellem, det skal være gensidigt og det er det faktisk ikke på nuværende tidspunkt. Det hedder faktisk, at resultaterne skal ses før spillerne får deres støtte. I hvertfald for en stor del af det spanske publikum.

Det er en romantisk tanke at have, at Real Madrids publikum skulle blive ligesom Cadiz fans, som nok er et af de bedste publikums her i Spanien. Der er simpelthen for stor en fanskare og for blandet et publikum til det kan lade sig gøre. Heldigvis er der knald på til de store kampe.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved Hugol.

13 år 1 dag siden #40 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Fortjent sejr over Paris SG

Hugol skrev: Vi har spillet med 4-2-3-1 i 4 sæsonner, der bliver nødt til at komme noget nyt på banen for at kunne overraske modstanderne. Modstanderne kender jo basics i hvordan Real Madrid angriber med en 4-2-3-1 og kan derfor nemmere lukke os ned. Det er godt med noget forandring, specielt hvis det fungerer, hvilket jeg synes man har set det gør. Ronaldo skal lige finde sig selv i sin nye rolle, og det skal resten af holdet også. Der var heldigvis masser af gode ting at spore i vores spil med den nye formation. Ancelotti skal holde fast i sine ideer og i sit system, det er Ronaldo der skal falde ind.

Så man er nødt til at skifte formation hvert fjerde år for at forvirre modstanderne? Den køber jeg ikke helt. Jeg mener, at mange af Reals spillere er skræddersyet til en 4-3-3 (eller 4-2-3-1, kald det hvad I vil). Jeg mener i hvert fald, at typer som Ronaldo og Özil kun hører til på én position (hhv. venstre angriber og offensiv midt) - og at en omskoling kan ødelægge dem som spillere.

Jeg er meget bange for den nye og mere snævre opstilling. For det første pga. ovenstående; jeg er bange for at flere af vores spillere vil lide under et system de ikke passer ind i. For det andet fordi jeg er stor tilhænger af en bred holdopstilling generelt. Når du står overfor et mandskab der oftest har 10 mand bag bolden og som forsvarer sig på den sidste 1/3 af banen, så er bredde altafgørende. Selvfølgelig kan både Carvajal og Marcelo komme flyvende, men jeg er lige så nervøs for at Ronaldo, Benzema, Isco, Özil vil komme til at vælte rundt oveni hinanden.

At Ancelotti forsøger at implementere sine egne ideer har jeg selvfølgelig stor respekt for, men jeg er bange for hvordan det vil påvirke spillet og resultaterne.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum