Real Madrid fortsætter med at vinde
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg vil dog stadig mene (og håbe på), at vi beholder 4-2-3-1 formationen:
Khedira Alonso
Isco Özil Ronaldo
Benzema
Hellere den end 4-3-2-1:
Khedira Alonso Isco
Özil Ronaldo
Benzema
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ZizouMo skrev:
anes skrev: Lad os nu ikke gå i ekstase over Di Maria. Han var ikke specielt god i nat heller, han havde de 2 ting i ser i replayen og en flad sukkerbold i dybden ellers smider han en masse bolde væk som er blevet en vanlig standard for ham.
Der er stadig meget og tage fat på, spillet gik hurtigere men chancer var der ikke alt for mange af.
Så en spiller som Mateos slå ud med armene flere gange fordi han ikke havde en spilstation frem i banen og måtte sende på tværs til Pepe eller Carvajal.
Desværre i mine øjne kom ingen af vores mål fra etableret presspil men alle tre på kontra, havde håbet og se lidt magi til at åbne i solidt forsvar.
Isco skød mere end Özil gjorde hele sidste sæson, det ser jeg som positivt for en offensiv midtbane :)
Du har ret, når en spiller scorer et flot mål, lægger en flot assist og er med i det tredje mål, samt laver et flot indlæg hvor Ronaldo header på træværket så skal man ikke gå amok.
Men er sikker på, hvis det var Isco der havde gjort det, så var han allerede ved at vinde guldbolden :))
Jeg er ligeglad med hvad spilleren hedder, de vinder ikke guldbolden ved at lave 2 gode aktioner. Di Maria var ikke med i Iscos aflevering til Benzema, men det mener du åbenbart. Jeg så kampen i nat og den eneste der fik mig til at skrive i irritation var Di Maria med flere af hans høje afleveringer direkte til målmanden.
Du må tage det som du vil, han vinder aldrig guldbolden og hans udfald i kampene og dårlige skud/afleveringer er noget jeg godt kunne undvære på holdet. Mener bestemt hans position er en vi kunne forbedre vores hold på.
Mange flere spillere gjorde det fremragende, Di Maria blandt andet. Denis gjorde det også godt, men han blev ikke testet defensivt, det skal man også huske på. Det var heller ikke et L.A Galaxy hold i stærkeste opstilling.. Men god kamp, jeg glæder mig til Everton kampen.
PS. SÆLG KAKA ASAP!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Isco's potentiale er uendelig, han kan sagtens vinde Balon d'Or om et par år. Den knægt er sindssyg, jeg kan ikke andet end takke Zidane. Fuldstændig bæst af en spiller, han kan alt. 27 millioner euro, sikke et kup, han kunne sagtens have kostet de 45 millioner euro, hvis det ikke var for hans frikøbsklausul og Malaga's situation.
Mange flere spillere gjorde det fremragende, Di Maria blandt andet. Denis gjorde det også godt, men han blev ikke testet defensivt, det skal man også huske på. Det var heller ikke et L.A Galaxy hold i stærkeste opstilling.. Men god kamp, jeg glæder mig til Everton kampen.
PS. SÆLG KAKA ASAP!
Duracell skriftsprog ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Kom med Chelsea!
Har mange venner som er Chelsea fans, og hver evig eneste af dem har denne mærkelige holdning at bare fordi de nakkede Barca, så nakker de os. Eller bare fordi de vandt CL, så er vi a piece of cake for dem..
Giv mig Chelsea og Mourinho!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Jeg håber at Carlo stiller fornuftigt op og vi vinder kampen, for jeg vil rigtig gerne møde Chelsea!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Det bliver spændende! Chelsea kommer helt klart i finalen, det er mere om vi når der op. Everton er et rigtig godt spillende hold nu hvor Roberto Martinez er blevet manager.
Jeg håber at Carlo stiller fornuftigt op og vi vinder kampen, for jeg vil rigtig gerne møde Chelsea!
Ja, det ville være en ok god mental boost at gå hele vejen.
Og Chelsea skal bare få tæsk.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Tror jeg har set Iscos aflevering til Benzema 46 gange nu. Fuck, hvor er det dejligt at han allerede viser Isco-magi.
anes skrev:
ZizouMo skrev:
anes skrev: Lad os nu ikke gå i ekstase over Di Maria. Han var ikke specielt god i nat heller, han havde de 2 ting i ser i replayen og en flad sukkerbold i dybden ellers smider han en masse bolde væk som er blevet en vanlig standard for ham.
Der er stadig meget og tage fat på, spillet gik hurtigere men chancer var der ikke alt for mange af.
Så en spiller som Mateos slå ud med armene flere gange fordi han ikke havde en spilstation frem i banen og måtte sende på tværs til Pepe eller Carvajal.
Desværre i mine øjne kom ingen af vores mål fra etableret presspil men alle tre på kontra, havde håbet og se lidt magi til at åbne i solidt forsvar.
Isco skød mere end Özil gjorde hele sidste sæson, det ser jeg som positivt for en offensiv midtbane :)
Du har ret, når en spiller scorer et flot mål, lægger en flot assist og er med i det tredje mål, samt laver et flot indlæg hvor Ronaldo header på træværket så skal man ikke gå amok.
Men er sikker på, hvis det var Isco der havde gjort det, så var han allerede ved at vinde guldbolden :))
Jeg er ligeglad med hvad spilleren hedder, de vinder ikke guldbolden ved at lave 2 gode aktioner. Di Maria var ikke med i Iscos aflevering til Benzema, men det mener du åbenbart. Jeg så kampen i nat og den eneste der fik mig til at skrive i irritation var Di Maria med flere af hans høje afleveringer direkte til målmanden.
Du må tage det som du vil, han vinder aldrig guldbolden og hans udfald i kampene og dårlige skud/afleveringer er noget jeg godt kunne undvære på holdet. Mener bestemt hans position er en vi kunne forbedre vores hold på.
Sukker i blodet min ven :)
Prøv se Benzemas mål igen og se det løb Di maria laver! Forsvarene er jo ikke dumme og bare lade Benzema løbe alene mod mål. Men Di marias løb trækker 2 forsvare med til venstre side og derfor åbner han pladsen til Benzema. Så selvom Di maria ikke bogstaveligt havde fod i målet, så var han med til at score målet :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
anes skrev:
ZizouMo skrev:
Sukker i blodet min ven :)
Prøv se Benzemas mål igen og se det løb Di maria laver! Forsvarene er jo ikke dumme og bare lade Benzema løbe alene mod mål. Men Di marias løb trækker 2 forsvare med til venstre side og derfor åbner han pladsen til Benzema. Så selvom Di maria ikke bogstaveligt havde fod i målet, så var han med til at score målet :)
Er alle spillere så ikke indlandet i målene? Ligefra målmanden til ham der erobre bolden. Der er mange inkls. jeg selv som til tider taler Di María lidt ned, og med god grund, for han har på ingen måder præsteret hvad der kan forventes på noget tidspunkt.
Derimod taler du ham gevaldigt op, og er klar over du er fan af ham, men bedre er han heller ikke ;) En fantastisk breddespiller, men mere i Real Madrid bliver han aldrig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Derimod taler du ham gevaldigt op, og er klar over du er fan af ham, men bedre er han heller ikke ;) En fantastisk breddespiller, men mere i Real Madrid bliver han aldrig.
Alle de kampe han har spillet for Madrid, har været med en højreback der aldrig kom frem og hjalp. Han er stadig 25 år, og denne sæson har han fået en fantastisk højreback til at hjælpe en del. Hvordan er det lige du er så sikker på, at han ikke bliver mere end det du siger?
Jeg tror at du bliver overrasket næste sæson, hvis Bale altså ikke bliver købt, så tror jeg at Di Maria bliver en af vores stjernespillere i kommende sæson.
rezamadridista skrev:
Dios skrev: Derimod taler du ham gevaldigt op, og er klar over du er fan af ham, men bedre er han heller ikke ;) En fantastisk breddespiller, men mere i Real Madrid bliver han aldrig.
Alle de kampe han har spillet for Madrid, har været med en højreback der aldrig kom frem og hjalp. Han er stadig 25 år, og denne sæson har han fået en fantastisk højreback til at hjælpe en del. Hvordan er det lige du er så sikker på, at han ikke bliver mere end det du siger?
Jeg tror at du bliver overrasket næste sæson, hvis Bale altså ikke bliver købt, så tror jeg at Di Maria bliver en af vores stjernespillere i kommende sæson.
Fordi 2/3 dele af hans afleveringer er stikninger til modstanderens keeper. Hans spil er og trække ind i banen, og prøve den svære guldbold. Det er immervæk ofte han fejler, og der skal godt nok ske en kæmpe forbedring, hvis han skal blive fast mand.
Nu kan man aldrig være sikker i fodbold, men størstedelen af os kan også blive enige om, at Kaká aldrig får succes i Real Madrid, og det er efterhånden begyndt og blive pinligt.
En god højreback som stormer frem gør bare, at Di María søger mere ind i banen end han i forvejen gør, for og skabe plads til Carvajal. Jeg tror ihvertfald ikke på ham.
Men igen han ville være en fantastisk breddespiller, så Jesé og evt. Denis ikke var eneste alternativer hvis der skulle opstå et uheld.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.