Real Madrid fortsætter med at vinde
Dios skrev:
ZizouMo skrev:
anes skrev:
ZizouMo skrev:
anes skrev: Lad os nu ikke gå i ekstase over Di Maria. Han var ikke specielt god i nat heller, han havde de 2 ting i ser i replayen og en flad sukkerbold i dybden ellers smider han en masse bolde væk som er blevet en vanlig standard for ham.
Der er stadig meget og tage fat på, spillet gik hurtigere men chancer var der ikke alt for mange af.
Så en spiller som Mateos slå ud med armene flere gange fordi han ikke havde en spilstation frem i banen og måtte sende på tværs til Pepe eller Carvajal.
Desværre i mine øjne kom ingen af vores mål fra etableret presspil men alle tre på kontra, havde håbet og se lidt magi til at åbne i solidt forsvar.
Isco skød mere end Özil gjorde hele sidste sæson, det ser jeg som positivt for en offensiv midtbane :)
Du har ret, når en spiller scorer et flot mål, lægger en flot assist og er med i det tredje mål, samt laver et flot indlæg hvor Ronaldo header på træværket så skal man ikke gå amok.
Men er sikker på, hvis det var Isco der havde gjort det, så var han allerede ved at vinde guldbolden :))
Jeg er ligeglad med hvad spilleren hedder, de vinder ikke guldbolden ved at lave 2 gode aktioner. Di Maria var ikke med i Iscos aflevering til Benzema, men det mener du åbenbart. Jeg så kampen i nat og den eneste der fik mig til at skrive i irritation var Di Maria med flere af hans høje afleveringer direkte til målmanden.
Du må tage det som du vil, han vinder aldrig guldbolden og hans udfald i kampene og dårlige skud/afleveringer er noget jeg godt kunne undvære på holdet. Mener bestemt hans position er en vi kunne forbedre vores hold på.
Sukker i blodet min ven :)
Prøv se Benzemas mål igen og se det løb Di maria laver! Forsvarene er jo ikke dumme og bare lade Benzema løbe alene mod mål. Men Di marias løb trækker 2 forsvare med til venstre side og derfor åbner han pladsen til Benzema. Så selvom Di maria ikke bogstaveligt havde fod i målet, så var han med til at score målet :)
Er alle spillere så ikke indlandet i målene? Ligefra målmanden til ham der erobre bolden. Der er mange inkls. jeg selv som til tider taler Di María lidt ned, og med god grund, for han har på ingen måder præsteret hvad der kan forventes på noget tidspunkt.
Derimod taler du ham gevaldigt op, og er klar over du er fan af ham, men bedre er han heller ikke ;) En fantastisk breddespiller, men mere i Real Madrid bliver han aldrig.
Orhja come on Dios, det ligner slet ikke dig. Prøv at se Benzemas mål igen og se det løb Di maria bidrager med, der splitter forsvaret helt op.
Jeg kan ærligt ikke se, hvor jeg taler Di maria gevaldigt op? Jeg siger at han scorede et fantastisk mål (tjek), lagde en flot assist (tjek), lagde op til Ronaldos hovedstød på overlæggeren (tjek) og lavede et fremragende løb der åbnede hele forsvaret op.
Jeg er fan af den Di maria der spillede i sæsonen 2011-2012, hvor han var en af de bedste spillere gennem sæsonen på ligefod med Øzil og efter Ramos, Alonso og Ronaldo.
Sidste år spillede han ikke prangende og derfor er han blevet stemplet som elendig. F. eks bliver der altid talt om Di marias mange kampe med bundniveau. Jeg mener nu at have set Øzil spille dobbelt så mange kampe med lavt bundniveau.
Di maria bliver en stor spiller i 2013-2014, hvis ikke i Real, så i den klub han skifter til. Det samme gælder Higuain :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Orhja come on Dios, det ligner slet ikke dig. Prøv at se Benzemas mål igen og se det løb Di maria bidrager med, der splitter forsvaret helt op.
Jeg kan ærligt ikke se, hvor jeg taler Di maria gevaldigt op? Jeg siger at han scorede et fantastisk mål (tjek), lagde en flot assist (tjek), lagde op til Ronaldos hovedstød på overlæggeren (tjek) og lavede et fremragende løb der åbnede hele forsvaret op.
Jeg er fan af den Di maria der spillede i sæsonen 2011-2012, hvor han var en af de bedste spillere gennem sæsonen på ligefod med Øzil og efter Ramos, Alonso og Ronaldo.
Sidste år spillede han ikke prangende og derfor er han blevet stemplet som elendig. F. eks bliver der altid talt om Di marias mange kampe med bundniveau. Jeg mener nu at have set Øzil spille dobbelt så mange kampe med lavt bundniveau.
Di maria bliver en stor spiller i 2013-2014, hvis ikke i Real, så i den klub han skifter til. Det samme gælder Higuain :)
Nu så jeg ikke kampen, og jeg hentydede faktisk heller til kampen igår, for er fuldstændig enig med dig. Det var et fremragende løb, men også et løb man skal kunne forvente på det niveau, da det er fodboldens ABC :)
Når snakken generelt falder på Di María, så taler du ham bedre end han er IMO. Jeg har aldrig været fan af ham, og hans spillestil irritere mig af helvedes til. Det med han modtager bolden, og altid skal slå guldbolden, hvor han 95 % af gangene smider bolden væk. Og så skal han til og styre sine kæmpe fødder :D Det er dog imponerende han er så hurtig på fødderne med de størrelser ski han render rundt med.
Jeg kritiserede ham også meget i den sæson du mener han var fantastisk i. Han har ihvertfald bare skuffet mig enormt siden hans ankomst.
Özil er som Gutí. Uanset hvor elendige de så har været i 92 min. så skifter man dem bare ikke ud, for i det 93 min. så bliver der disket op med årets detalje. Kan huske Schuster eller Pellegrini udtalte det om Gutí engang :D
Özil har også en tendens til og falde ud af kampene, men det kommer alligevel altid fra ham af, og det er forskellen på de 2.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen