Optakt: Til kamp mod løverne

12 år 10 måneder siden #13 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Bekræftet:

Diego López; Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Khedira, Modric, Isco, Di María, Benzema, Ronaldo

Casillas, Carvajal, Nacho, Casemiro, Özil, Jesé, Morata
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af M_linding

El_Juan skrev: Bekræftet:

Diego López; Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo, Khedira, Modric, Isco, Di María, Benzema, Ronaldo

Godt at se Khedira;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 10 måneder siden #15 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Til kamp mod løverne

Også godt med Di Maria! Rigtig god opstilling, jeg håber at kampen kan lukkes tidligt, så man kan give Jesé lidt spilletid!

4-1 som Daniel skrev!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 10 måneder siden #16 af Vildfaren

M_linding skrev:

Godt at se Khedira;)

Jeg kan til gengæld godt lide bænken, selvom den er lidt tynd. jeg håber dog Carlo har bollerne til, at smide et talent ind, inden kampen er afgjort.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Vildfaren. Begrundelse: gramatisk utilstrækkelighed

12 år 10 måneder siden #17 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Puha Özil da. Er spændt på at se, hvordan han kaperer bænken. Med Bales tilgang kunne det meget vel ligne, at det bliver ham der får langt de fleste kampe fra bænken. Det er virkelig synd, men jeg tror ikke han slår Isco af. Det kan naturligvis gå helt galt for Ancelotti og han kan gå tilbage og smide Isco ind som def. midtbane sammen med Modric, hvilket bare IKKE må ske!

"Maybe they hate me because I'm too good."

12 år 10 måneder siden #18 af Real Madrid
Eneste der sys det ser langt bedre ud i dag?

Iscocismen er i hvert fald begyndt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 10 måneder siden #19 af M_linding
Tænk at Bale koster 100 mio. euro - Når Isco kun kostede 28!!!

Vildt køb;)

12 år 10 måneder siden #20 af Steen
Isco klasse som forventet. Bare ærgerligt at vi har fået den forkerte træner, vi spiller helt forfærdeligt, og det er kun Ancelotti's skyld. Hans taktiske dispositioner er pinlige.

Spillet kan, og det burde det også, forbedres efter de næste par uger selvfølgelig, det er kun sæsonstart, men indtil videre har det været til grin.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

12 år 10 måneder siden #21 af M_linding

Steen skrev: Isco klasse som forventet. Bare ærgerligt at vi har fået den forkerte træner, vi spiller helt forfærdeligt, og det er kun Ancelotti's skyld. Hans taktiske dispositioner er pinlige.

Ahhrr Steen, nu er du sgu næsten pinlig....

Han har været træner i 2 kampe(!), og har stadig ikke haft tid til at implementere sit system... Det er jo en proces der tager tid.

Derudover kan man nævne, at vi har max. point, og har haft en del skader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, pm, Sebberg

12 år 10 måneder siden #22 af Real Madrid
Derudover er han tilbage med Khedira, så vi igen har Khedira-Modric-Isco. Jeg er så træt af den der vanvittige Real Madrid-primadonna mentalitet, hvor man forventer en ny træner skal spille gudefodbold fra første dagen, vigtigste lige nu er point, spillet skal nok komme senere hen.

Så til Steen, Dios og hvad fanden I ellers hedder - please gem jeres helt igennem vanvittige krav væk, og hav lidt tillid for engang skyld.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #23 af Steen

M_linding skrev:

Steen skrev: Isco klasse som forventet. Bare ærgerligt at vi har fået den forkerte træner, vi spiller helt forfærdeligt, og det er kun Ancelotti's skyld. Hans taktiske dispositioner er pinlige.

Ahhrr Steen, nu er du sgu næsten pinlig....

Han har været træner i 2 kampe(!), og har stadig ikke haft tid til at implementere sit system... Det er jo en proces der tager tid.

Derudover kan man nævne, at vi har max. point, og har haft en del skader.

Jeg rettede det lige, spillet forbedres selvfølgelig. Men, det er flere ting som skuffer mig ved Ancelotti. Ronaldo spiller angriber, og han skal SLET IKKE udføre noget defensivt arbejde, selvom modspilleren er lige ved siden af ham. Er Carlo bange for Ronaldo? ALLE spillere skal arbejde defensivt, når det er nødvendigt. Forbindelsen mellem forsvaret og midtbanen er ikke eksisterende, der er ikke nogen med rollen som Xabi Alonso havde, selvom det er det Modric og Khedira skal gøre. Når forsvaret har bolden, så løber alle spillere op, der er ingen der søger ned for at modtage bolden og fordele spillet. Organisationen både med bolden og uden bolden er forfærdelig.

Med Bale's ankomst skal man nok regne med flere taktiske ''guldkorn'' af Ancelotti. Forvent bla. Ronaldo som ren angriber.

Ingen forventer at vi vinder 5-0 efter de første par kampe, men der er absolut ingen forbedring indtil videre.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

12 år 10 måneder siden #24 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Jeg har en idé om at vi slet ikke kommer til at se Ronaldo i ligeså stort målhumør som de sidste sæsoner. Selvfølgelig skal han nok lave de 20+, men jeg tvivler på han kommer over 30. Det nye spilsystem tillader ikke Ronaldo ligeså meget frihed, og det tror jeg vil fordele målene lidt mere.

Leveret af Kunena Forum