Optakt: Til kamp mod løverne

12 år 10 måneder siden #25 af Real Madrid
Cristiano skal nok få scoret +50 mål i år... og jeg synes Modric har overtaget Alonso's rolle med storm.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #26 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Dejligt at være foran med 2 for en gangs skyld i denne sæson :) Sikke et indkøb Isco er, og sikke et dejligt mål lige før pausen!

Forresten, er der nogen der kan minde mig om hvorfor Mourinho ikke brugte Marcelo i anden halvdel af sidste sæson? Udover det, at han skulle komme sig over en skade, selvfølgelig.

12 år 10 måneder siden #27 af Real Madrid

Sebberg skrev: Jeg har en idé om at vi slet ikke kommer til at se Ronaldo i ligeså stort målhumør som de sidste sæsoner. Selvfølgelig skal han nok lave de 20+, men jeg tvivler på han kommer over 30. Det nye spilsystem tillader ikke Ronaldo ligeså meget frihed, og det tror jeg vil fordele målene lidt mere.

Maks 28 mål endnu så ;)

12 år 10 måneder siden #28 af M_linding

Steen skrev:

M_linding skrev:

Steen skrev: Isco klasse som forventet. Bare ærgerligt at vi har fået den forkerte træner, vi spiller helt forfærdeligt, og det er kun Ancelotti's skyld. Hans taktiske dispositioner er pinlige.

Ahhrr Steen, nu er du sgu næsten pinlig....

Han har været træner i 2 kampe(!), og har stadig ikke haft tid til at implementere sit system... Det er jo en proces der tager tid.

Derudover kan man nævne, at vi har max. point, og har haft en del skader.

Jeg rettede det lige, spillet forbedres selvfølgelig. Men, det er flere ting som skuffer mig ved Ancelotti. Ronaldo spiller angriber, og han skal SLET IKKE udføre noget defensivt arbejde, selvom modspilleren er lige ved siden af ham. Er Carlo bange for Ronaldo? ALLE spillere skal arbejde defensivt, når det er nødvendigt. Forbindelsen mellem forsvaret og midtbanen er ikke eksisterende, der er ikke nogen med rollen som Xabi Alonso havde, selvom det er det Modric og Khedira skal gøre. Når forsvaret har bolden, så løber alle spillere op, der er ingen der søger ned for at modtage bolden og fordele spillet. Organisationen både med bolden og uden bolden er forfærdelig.

Med Bale's ankomst skal man nok regne med flere taktiske ''guldkorn'' af Ancelotti. Forvent bla. Ronaldo som ren angriber.

Ingen forventer at vi vinder 5-0 efter de første par kampe, men der er absolut ingen forbedring indtil videre.

Jeg har da også selv undret mig, over flere af Ancelotti's valg. Men det er jo ham - og ikke os - som ved hvad meningen med galskaben er på den lidt længere bane.

Og ingen forbedring? Vi har da lige spillet in rigtig fornuftig halvleg, imod en svær modstander. Det er da et skridt i den rigtige retning!:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #29 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Til kamp mod løverne

M_linding skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Steen skrev: Isco klasse som forventet. Bare ærgerligt at vi har fået den forkerte træner, vi spiller helt forfærdeligt, og det er kun Ancelotti's skyld. Hans taktiske dispositioner er pinlige.

Ahhrr Steen, nu er du sgu næsten pinlig....

Han har været træner i 2 kampe(!), og har stadig ikke haft tid til at implementere sit system... Det er jo en proces der tager tid.

Derudover kan man nævne, at vi har max. point, og har haft en del skader.

Jeg rettede det lige, spillet forbedres selvfølgelig. Men, det er flere ting som skuffer mig ved Ancelotti. Ronaldo spiller angriber, og han skal SLET IKKE udføre noget defensivt arbejde, selvom modspilleren er lige ved siden af ham. Er Carlo bange for Ronaldo? ALLE spillere skal arbejde defensivt, når det er nødvendigt. Forbindelsen mellem forsvaret og midtbanen er ikke eksisterende, der er ikke nogen med rollen som Xabi Alonso havde, selvom det er det Modric og Khedira skal gøre. Når forsvaret har bolden, så løber alle spillere op, der er ingen der søger ned for at modtage bolden og fordele spillet. Organisationen både med bolden og uden bolden er forfærdelig.

Med Bale's ankomst skal man nok regne med flere taktiske ''guldkorn'' af Ancelotti. Forvent bla. Ronaldo som ren angriber.

Ingen forventer at vi vinder 5-0 efter de første par kampe, men der er absolut ingen forbedring indtil videre.

Jeg har da også selv undret mig, over flere af Ancelotti's valg. Men det er jo ham - og ikke os - som ved hvad meningen med galskaben er på den lidt længere bane.

Og ingen forbedring? Vi har da lige spillet in rigtig fornuftig halvleg, imod en svær modstander. Det er da et skridt i den rigtige retning!:)

Vi må se, det er selvfølgelig for hårdt at afskrive allerede ham nu, men hvis jeg skulle vælge hvem jeg ville have som træner, så vil jeg, ligesom før Carlo blev ansat, vælge Heynckes.

Jeg er uenig. Vi kom frem til én chance i åbent spil. Det er langt fra godt nok. Vi er slet ikke gode nok når vi er på bolden.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #30 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Optakt: Til kamp mod løverne

Sebberg skrev: Jeg har en idé om at vi slet ikke kommer til at se Ronaldo i ligeså stort målhumør som de sidste sæsoner. Selvfølgelig skal han nok lave de 20+, men jeg tvivler på han kommer over 30. Det nye spilsystem tillader ikke Ronaldo ligeså meget frihed, og det tror jeg vil fordele målene lidt mere.

Cristiano skal nok score ligeså mange mål som han plejer. Som Ancelotti selv sagde det, spiller han sin "normale" position igen. Han behøver dog ikke længere bidrage defensivt.

12 år 10 måneder siden #31 af M_linding
Steen

Du kigger i den forkerte ende;)

Defensiven skal på plads, inden offensiven for alvor kan shine... Og her er forbedringerne sket meget hurtigt!

Men en rigtig Real Madrid-fan er jo evig utålmodig;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

12 år 10 måneder siden #32 af Vildfaren
Så i det???

Jese og Carvajal til opvarmnig... YES!

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

12 år 10 måneder siden #33 af Real Madrid
Hvis samtlige herinde ikke har Modric, som kampens spiller, så har jeg ikke mere at gøre herinde ;)

Edit: Perfekt, han nu også bliver hyldet af fansene!

Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Artatj

12 år 10 måneder siden #34 af Mathiaska

Real Madrid skrev: Hvis samtlige herinde ikke har Modric, som kampens spiller, så har jeg ikke mere at gøre herinde ;)

Helt enig. Han har været enestående.
Han er total cool i øjeblikket efter han har erobret bolden og laver sjældent fejlafleveringer i disse situationer.
Og manden er jo stærk nok, til trods for han spinkle fysik.

Og hvor er det lækkert at vi nu ser et Real Madrid hold der spiller fodbold, fremfor at lade Ramos eller Pepe tonse den frem. FRYD
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Juanito

12 år 10 måneder siden #35 af pm
Besvaret af pm på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Han spiller satme godt i dag modric, virkelig dejligt se han med den energi og de mange gode tacklinger. Di Maria skuffer dog endnu en gang med sit lave bund niveau.

• Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #36 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Optakt: Til kamp mod løverne
Isco !!! Sikke en spiller han er

Leveret af Kunena Forum