Optakt: Til kamp mod løverne

12 år 10 måneder siden #37 af Mathiaska

pm skrev: Han spiller satme godt i dag modric, virkelig dejligt se han med den energi og de mange gode tacklinger. Di Maria skuffer dog endnu en gang med sit lave bund niveau.

Jeg synes Di Maria har spillet en udmærket kamp. Kan kun komme i tanke om 2-3 virkelig dumme boldtab. Ellers har han været god i det opbyggende spil og lavet en enkelt assist ind til videre.

EDIT: Siden jeg skrev dette, har Di Maria tabt hver bold. Kommentér aldrig før kampen er slut Mathias.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #38 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Til kamp mod løverne

M_linding skrev: Steen

Du kigger i den forkerte ende;)

Defensiven skal på plads, inden offensiven for alvor kan shine... Og her er forbedringerne sket meget hurtigt!

Men en rigtig Real Madrid-fan er jo evig utålmodig;)

Jeg ville ønske at jeg var ligeså optimistisk som du er :) ! Vi må se, du kan sagtens have ret, og det håber jeg også!

Isco igen!

Er enig med pm, Di Maria spiller forfærdeligt.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Steen.

12 år 10 måneder siden #39 af Real Madrid

Steen skrev:

Defensiven skal på plads, inden offensiven for alvor kan shine... Og her er forbedringerne sket meget hurtigt!

Jeg ville ønske at jeg var ligeså optimistisk som du er :) ! Vi må se, du kan sagtens have ret, og det håber jeg også!

Isco igen!

Hvad står din kamp, Steen? :)

Virker ikke til, vi ser den samme, hvis du ikke har langt mere optimistiske briller på efter den her kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 10 måneder siden #40 af Steen
Besvaret af Steen på emne Optakt: Til kamp mod løverne

Real Madrid skrev:

Steen skrev:

Isco igen!

Hvad står din kamp, Steen? :)

Virker ikke til, vi ser den samme, hvis du ikke har langt mere optimistiske briller på efter den her kamp.

Resultatet betyder intet, når man skal bedømme spillet. Spillet er stadig ikke godt nok, langt fra endda. Denne kamp har været den bedste af de tre indtil videre (Det skulle der heller ikke meget til før det blev, de to forrige var fuldstændig forfærdelige), men hvis vi skal udfordre i CL, så skal spillet forbedres utrolig meget.

12 år 10 måneder siden #41 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Optakt: Til kamp mod løverne

Real Madrid skrev: Hvis samtlige herinde ikke har Modric, som kampens spiller, så har jeg ikke mere at gøre herinde ;)

Enig! Det ser ud til at Alonso får det svært når han kommer tilbage.

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

Leveret af Kunena Forum