Skuffende indsats trods Bale-mål

12 år 10 måneder siden #13 af Raul7-2880
Det mig en gåde at Ancelotti vælger at starte med to dybt utrænet spillere (Illara og Bale) i så vanskelig kamp...
Illara mindede om Gago v2
Bale mindede om Harry Potters usynlig tæppe (med undtagelse i det 38 min.)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af nono
Vi kunne godt have brugt ham her i aften:
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000

12 år 10 måneder siden #15 af Madrid1998
Vi havde marginalene mod os. Lidt heldigt Barca scorer til 3-2 i overtiden :/

Forsvaret sejler som sædvanligt. Ramos må altså stramme op, også Pepe hvis han ikke vil tabe til Varane igen.

12 år 10 måneder siden #16 af nono

Benzema09 skrev:

nono skrev: Det kommer til at koste sæsonen at der: (1) Ikke blev købt en ordentlig angriber og (2) blev købt en waliser, der trods sine store kvaliteter, ikke passer ind i spansk fodbold og holdets nye spillestil.

Jeg er så ufatteligt skuffet.

Det var da hurtigt at konkludere han ikke passer til spansk fodbold eller holdets nye spillestil. Skal vi ikke give ham lidt længere tid til at integrere sig på holdet end 1 kamp?

Hvis man er fejlcastet så er man det fra start af.

12 år 10 måneder siden #17 af Steen

nono skrev: Vi kunne godt have brugt ham her i aften:

Ikke rigtigt.. En midtbane der kontrollere kampen, et vågent forsvar, og et hold hvor spillerne kan finde ud af at placere sig ordenligt på banen, kunne vi til gengæld godt bruge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 10 måneder siden #18 af Real Madrid

madrid2000 skrev: Karakter fra 1-5

Carvajal 3
Ramos 2
Pepe 1
Lopez 3
Nacho 1
nr 24 1
Khedira 2
Bale 2
Ronaldo 3(Hvad skal han gøre, når hele holdet sejler?)
Benzema 1
Di Maria 1
Morata 1
Moderic 1
Isco 1

Er du fra årgang 2000? hvis ja, så forstår jeg bedre dine indlæg..

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Steen, Mathiaska

• Benzema09
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #19 af Benzema09
Besvaret af Benzema09 på emne Skuffende indsats trods Bale-mål

nono skrev:

Benzema09 skrev:

nono skrev: Det kommer til at koste sæsonen at der: (1) Ikke blev købt en ordentlig angriber og (2) blev købt en waliser, der trods sine store kvaliteter, ikke passer ind i spansk fodbold og holdets nye spillestil.

Det var da hurtigt at konkludere han ikke passer til spansk fodbold eller holdets nye spillestil. Skal vi ikke give ham lidt længere tid til at integrere sig på holdet end 1 kamp?

Og hvad er dit argument for at han er fejlcastet, og ikke passer ind i spansk fodbold?

12 år 10 måneder siden #20 af Steen

nono skrev:

Benzema09 skrev:

Hvis du mener at Bale ikke passer ind i spansk fodbold, så har du ikke set ham spille. Han passer perfekt ind. Hans spillestil passer også perfekt ind i holdet. Så du synes også at Ronaldo og Di Maria ikke passer ind? Tænk dig nu lidt om, ikke. Bale spillede som man kunne forvente. Viste lidt hvad han kunne, et par fine detaljer og så et mål. Han har trænet 2-3 gange i næsten 2 måneder.

12 år 10 måneder siden #21 af 2:18
@macon

Synes genpres er et nøgleord, det er nærmest ikke eksisterende. Men også svært med Ronaldo og Benzema, de har jo ikke defensive aktioner.

Angående øzil, så havde han jo netop været uduelig i en sådan svær udekamp, han arbejder jo heller ikke. Isco deltager da i det defensive arbejde og spillede sig nogenlunde op efter en horribel 1. halvleg.

Synes de to CB har det svært med kagen, deres spidskompetencer er ihverfald ikke flade bolde op gennem midten. Men de er gode mand mand, bare ærgeligt de bliver udstillet fordi de bliver solgt af midtbanen (og Nacho idag)

Der er plads til forbedringer

12 år 10 måneder siden #22 af madrid2000

Real Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Karakter fra 1-5

Carvajal 3
Ramos 2
Pepe 1
Lopez 3
Nacho 1
nr 24 1
Khedira 2
Bale 2
Ronaldo 3(Hvad skal han gøre, når hele holdet sejler?)
Benzema 1
Di Maria 1
Morata 1
Moderic 1
Isco 1

Er du fra årgang 2000? hvis ja, så forstår jeg bedre dine indlæg..

Jeg kan være fra årgang 2000 eller 1950, hvad rager det dig? Jeg giver min mening tilkende, hvilket jeg har ret til!
Sig din mening om, hvad det handler om! Og hold dig fra, at bliver personligt.

12 år 10 måneder siden #23 af Real HWL
Av av av for en spilmessig røvfuld vi fik i aften... Når ens vrede har lagt sig lidt, må man bare tage hatten af for Villarreal. De spiller en fantastisk kamp. Fedt at have dem tilbage i la liga igen. Jeg er sikker på vi ikke er det eneste storhold der mister point på El Madrigal.

12 år 10 måneder siden #24 af Bismo
Utrolig ringe præstation hele vejen rundt. Forsvaret var lort, midtbanen hang ikke rigtigt sammen og i angrebet var det op til individualisterne at skabe et eller andet. Hvorfor i al verden stillede vi ikke op i samme formation som mod Bilbao? Vi har i forevejen et hold, der lige skal lære det nye koncept at kende, hvorfor gør det hele endnu mere svært ved at smide en curve-ball ind i form af to spillere i dårlig form, som lige skal spilles varme i en kamp mod et tændt og ubesejret Villareal??

Ligesom jeg havde frygtet, er vi reelt set bombet 3 år tilbage og skal igen igen til at bygge det hele op fra bunden, i stedet for at bygge oven på det, vi allerede havde. Konflikten omkring Casillas fortsætter udenfor banen, og på banen har vi endnu ikke fundet det rette koncept. Desuden har vi en træner, der åbenbart synes, at han skal spille Bale og Illara varme i stedet for at spille det sikre kort og gå efter de tre point. Et par point tab til og jeg er bange for, at vi er tilbage der, hvor vi sluttede i sidste sæson og Ancelotti vil blive spist af pressen samt miste opbakning fra i hvert fald nogle af spillerne. Der ER altså ikke råd til for mange eksperimener - pre-season er slut. I tre kampe har vi nu haft tre forskellige midtbaner. Hvad f... sker der?

Er så skuffet lige nu!

Leveret af Kunena Forum