Skuffende indsats trods Bale-mål
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modric havde en dårlig kamp desværre, men kan ellers se talentet osse ud af ham. Illara havde et par gode aktioner men man kan godt se at han mangler både fysisk form og kamp form. For tidligt at starte med ham? Måske.
Bale var tydeligt tynget af nerverne og det var egentlig først efter hans scoring han turde lidt og man kunne se hans kvalitet. Synd han ikke er i god form så han kunne spille hele kampen. Glæder mig til at se mere til ham.
Pepe og Benzema er tilgengæld kampens helt store synder. Forfærdelige præstationer. Kan vi ikke snart se hvad Morata kan gøre fra start af? Svært for ham at komme ind i sådan en kamp her når han er så urutineret som han jo er. Eller Jesé hvis man planlægger at bruge ham deroppe også.
- SergioRamos
- Gæst
-
Pepe er beskæmmende dårlig. Konstant er han uopmærksom og holder ikke sin offside-linie. Jeg savner Varane der er en moderne og intelligent forsvarspiller. Dog skal det siges, at Pepe er rigtig stærk i duelspillet, men hans problem er, at ofte bliver duelspillet en konsekvens af hans fornærmende taktisk dårligt udførte defensive spil.
Selvfølgelig er jeg også skuffet over resultatet, men jeg vil samtidig anerkende at vores modstander spillede en fremragende kamp og det er et hold der kommer til at hente rigtig mange point i år.
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Karakter fra 1-5
Carvajal 3
Ramos 2
Pepe 1
Lopez 3
Nacho 1
nr 24 1
Khedira 2
Bale 2
Ronaldo 3(Hvad skal han gøre, når hele holdet sejler?)
Benzema 1
Di Maria 1
Morata 1
Moderic 1
Isco 1
Sjovt du føler du skal finde en undskyldning for Ronaldo's dårlige indsats som ikke var i nærheden af en 3er i forhold til den måde du vurderer de andre på. Lopez var tættere på 5 end 3.
Forsvaret var forfærdeligt, og ville helt sikkert have fungeret bedre med Arbeloa og Marchelo hvis muligt, men desværre er de skadet.
Når det ikke fungere i forsvaret, og heller ikke på midten, og der så også er nye folk på, så kan det også mærkes foran.
Man er næsten dum hvis man forsøger at lægge ansvaret på denne forfærdelige kamp over på enkelte spillere.
Havde der været et stabilt og sikkert forsvar, så ville Benzema, Ronaldo og Isco have scoret et mål hver, og samtidig have formet kampen så Bale og de andre nye kunne have fået en halv time af anden halvleg...så min dom er følgende:
Kampens bedste spiller - D. Lopez
Kampens flop - Ancelotti
og de resterende er benådet, da ingen bestemt spiller kan bringes til ansvar for disse forfærdelige 90 minutter.
og til de sædvanlige utilfredse brugere som hele tiden har gode ideer til hvem man skulle have købt istedet for eller solgt istedet for, så kan i jo tjekke hvor mange mål Suarez, Falcao, Zlatan, Aguero, Lewandowski, og Neymar har scoret i den her sæson indtil nu, og så samtidig sammenligne med vores egne angribere.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
NDR skrev: Jeg mener at det var en kæmpe fejl af Ancellotti at han i hans startopstilling havde så mange nye spillere på fra start. Bale er helt ny og ude af kamptræning, og det samme gælder flere andre. Khedira og Di Maria fra start havde været bedre.
Forsvaret var forfærdeligt, og ville helt sikkert have fungeret bedre med Arbeloa og Marchelo hvis muligt, men desværre er de skadet.
Når det ikke fungere i forsvaret, og heller ikke på midten, og der så også er nye folk på, så kan det også mærkes foran.
Man er næsten dum hvis man forsøger at lægge ansvaret på denne forfærdelige kamp over på enkelte spillere.
Havde der været et stabilt og sikkert forsvar, så ville Benzema, Ronaldo og Isco have scoret et mål hver, og samtidig have formet kampen så Bale og de andre nye kunne have fået en halv time af anden halvleg...så min dom er følgende:
Kampens flop - Ancelotti
og de resterende er benådet, da ingen bestemt spiller kan bringes til ansvar for disse forfærdelige 90 minutter.
og til de sædvanlige utilfredse brugere som hele tiden har gode ideer til hvem man skulle have købt istedet for eller solgt istedet for, så kan i jo tjekke hvor mange mål Suarez, Falcao, Zlatan, Aguero, Lewandowski, og Neymar har scoret i den her sæson indtil nu, og så samtidig sammenligne med vores egne angribere.
Jeg er langt henad vejen enig. Ancelotti bærer uden tvivl en meget stor del af skylden for det igår - jeg forstår heller ik han starter med både Illarra og Bale igår når forsvaret oz har et par "nye". Og nej, Benzema eller Illarra for den sags skyld var absolut ik skyldige i nederlaget. Min holdning er dog stadig at selv om Benzema har scoret et par basser og haft et par gode indslag i de første 4 kampe, så er jeg mildest talt forfærdet over at Real Madrid som burde være blandt verdens bedste hold og altid har haft nogle af verdens bedste angribere pt må nøjes med Benzema som ik er blandt verdens 50 bedste angribere. Og så er jeg for resten enig i at Lopez var vores klart bedste mand, selv om han ser meget skidt ud på udligningen.
- Los Campeones
- Gæst
-
Ærlig talt, hvad havde Ancelotti forventet?
Om man skifter Di Maria ud med Bale, er ikke så kriminelt, da de deler nogle af de samme kvaliteter og er ret ens i deres spillestil.
Det som jeg syntes holdt led mest under var, at Illaramendi var blevet foretrukket frem for Khedira.
Illarramendi, er slet ikke er op i gear (selvom jeg egentligt synes, at han viste OK spil til tider), men hvad værre er, så synes jeg slet ikke han er i stand til at forme et makkerskab med Modric som Khedira er det. Modric har slet ikke samme frihed til at gå dybt og modtage bolden, fordi Illarramendi også har en tendens til at gøre det.
Khedira ved, at han ikke er noget geni med bolden, så han holder sig til at tage bolden fra modstanderne, for så lynhurtigt at spille den videre til en medspiller.
Modric var ret usynlig i de første 60 minutter og jeg tror, at det skyldes, at Illarra og ham hele tiden gik i vejen for hinanden.
Det samme gør sig gældende for Isco, som var fremragende imod Athletic, men ikke gjorde meget væsen af sig i første halvleg.
Og så ser vi igen vigtigheden af at have en Marcelo på banen. Det var helt tydeligt at se, at vores venstre side blev overrendt hele tiden. Ikke så meget fordi Nacho er dårligere defensivt - hvilket han ikke er - men mere fordi, Marcelo er så vanvittig stærk offensivt. Modstanderholdet har meget svært ved at komme frem på banen, da de hele tiden skal lukke af for ham.
Et godt angreb er det bedste forsvar, og jeg synes, at Marcelo er et prima eksempel på dette.
Og så må vi også bare sige indrømme, at Villarreal er et rigtig rigtig godt hold og, at de spillede en rigtig brandkamp.
At vi så bidrog til, at de kunne gøre det er noget andet, men det skal ikke tage fra dem, at de spillede rigtig godt.
- LaDecima
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
Det blev i sandhed debutanternes aften, da ikke blot Asier Illarramendi, men også overraskelsen Gareth Bale startede inde for Real Madrid i aftenens opgør på El Madrigal imod Villarreal. Sidstnævnte med mere succes end førstnævnte, men i det hele taget ikke en aften som var værd at skrive hjem om.
Måske var det også derfor Real Madrid startede noget ustabilt og hurtigt afgav et par store chancer til Villarreal, i situationer hvor Diego Lopez dog så skarp ud. Efter den ustabile start fik Real Madrid stille og roligt spillet sig ind i opgøret, men ikke desto mindre lykkedes det efter 20 minutter for Villarreal at spille sig igennem Real Madrids yderst ustabile forsvar før Cani kunne bringe værterne foran.
Målet rystede Kongeklubben og få minutter senere måtte Diego Lopez endnu engang hive en dobbeltredning frem, som beviste at keeperen bestemt har tænkte sig at holde på pladsen foran Iker Casillas. Herefter kom man bedre med i opgøret, blandt andet var Ramos involveret i to store Madrid-chancer, inden forløsningen kom efter et fremragende Carvajal-oplæg - 1-1 ved Premier Leagues bedste spiller 2012/13 og ny 11'er i Madrid, Gareth Bale.
Fra anden halvlegs start blev det mere en stillingskrig og bortset fra en gigantchance til hjemmeholdet efter få minutter så kampen død ud, indtil Cristiano Ronaldo efter en god times spil blev sendt afsted i en favorabel position efter en fremragende pasning fra Isco. Portugiseren overlod til sidst bolden til Benzema, som afsluttede skidt i situationen, inden Cristiano selv kunne score på returen via et par Villarreal-spillere.
Igen faldt de hvidklædte dog i søvn og kort efter kunne Dos Santos opsnappe en returbold efter Diego Lopez' fremragende redning, mexicaneren kvitterede iskodt og udlignede til 2-2.
Herefter løb det så småt ud i sandet for begge hold. Villarreal manglede kræfterne og Real Madrid måtte erkende at småspil og sporadiske langskudsforsøg fra Cristiano Ronaldo ikke var nok til at skaffe alle tre points i sæsonens første pointtab.
Villarreal - Real Madrid 2-2 (1-1)
1-0: Cani (20 min.)
1-1: Bale (38 min.)
1-2: Cristiano Ronaldo (64 min.)
2-2: Dos Santos (70 min.)Advarsler:
Villarreal: Aquino (34 min.), Pina (77 min.)
Real Madrid: Nacho (36 min.), Ramos (57 min.), Morata (77 min.)
Dommer: Fernando Teixeira Vitienes
Villarreal: Asenjo; Jaume Costa, Dorado, Musacchio, Mario; Trigueros (72. Pina), Soriano; Cani, Aquino; Giovani (75. Pérez), Jonathan Pereira (65. Uche)
Real Madrid: Diego López; Nacho, Ramos, Pepe, Carvajal; Illaramendi (61. Khedira), Modric; Cristiano Ronaldo, Isco, Gareth Bale (61. Di Maria); Benzema (73. Morata)
Bedømmelse af truppen
0 Casillas 4 Diego López 0 Jesús 2 Pepe 2 Ramos ![]()
4 Carvajal 1 Nacho ![]()
0 Llorente 3 Khedira 3 Bale 0 Casemiro 2 Modrić 3 Di María 3 Isco 2 Illarramendi 0 José Rodríguez 2 Cristiano Ronaldo 1 Benzema 2 Morata ![]()
0 Jesé 0 Uden for bedømmelse1 Tåkrummende dårligt2 Skuffende præstation3 Godkendt4 Fin præstation5 Fantastisk
Fremragende !!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
NDR skrev: Jeg mener at det var en kæmpe fejl af Ancellotti at han i hans startopstilling havde så mange nye spillere på fra start. Bale er helt ny og ude af kamptræning, og det samme gælder flere andre. Khedira og Di Maria fra start havde været bedre.
Kampens flop - Ancelotti
Jeg er langt henad vejen enig. Ancelotti bærer uden tvivl en meget stor del af skylden for det igår - jeg forstår heller ik han starter med både Illarra og Bale igår når forsvaret oz har et par "nye". Og nej, Benzema eller Illarra for den sags skyld var absolut ik skyldige i nederlaget. Min holdning er dog stadig at selv om Benzema har scoret et par basser og haft et par gode indslag i de første 4 kampe, så er jeg mildest talt forfærdet over at Real Madrid som burde være blandt verdens bedste hold og altid har haft nogle af verdens bedste angribere pt må nøjes med Benzema som ik er blandt verdens 50 bedste angribere. Og så er jeg for resten enig i at Lopez var vores klart bedste mand, selv om han ser meget skidt ud på udligningen.
Jeg mener at Benzema er en god angriber som har en række kvaliteter som rækker meget langt på et hold hvor alt skal gå op i en højere enhed, og hvor folk som Bale og Ronaldo også fylder rigtig meget uanset hvem der måtte være forreste mand.
På Real Madrid er der pt. en Ronaldo og en Bale udover Benzema, og når man langer ud efter Benzema, så forstår jeg det ikke. Hvis han skal score et mål i snit, så spørger jeg bare...hvordan det hvis de andre heller ikke kan, og forventer i at de antal mål Ronaldo har scoret de sidste par sæsoner er et antal man forsat kan forvente, og hvad med Bale, skal han også score det antal mål for at blive accepteret??? Benzema forlanger man det samme af, jamen, så er vi ved at være deroppe hvor 3 mand skal score 150 - 200 mål totalt...Jeg forstår ikke hvis folk ikke fatter at det hele afhænger af en trup som samlet set har nogle kvaliteter som gør at de kan vinde det hele, og hvis der er en angriber som er suveræn i gode indlæg, og kan score et mål i ny og næ og dermed være med til at vinde alle kampe, så er det jo perfekt.
Benzema skal ikke fare rundt nede i forsvaret og hente bolde til sig selv og de andre, og derfor vil det ikke kunne mærkes særligt godt at vi rent faktisk har nogle pisse gode angribere, for hvis det ikke køre på midten og i forsvaret, så sker der heller ikke en dyt i angrebet.
Holdet er blevet splittet af i atomer. Med så mange udskiftninger af spillere, der svare det vel til at alle skal til at lære et nyt hold og kende, og det vil koste nogle point, og igår røg der 2, og der kommer til at ryge mange flere. Det er naturligt når næsten 10 mand plus samtlige trænere er blevet fornyet.
Det hjælper ikke at sælge flere spillere og tilkøbe nogle, nu skal de have lært hinanden at kende dem der er, og hvis man ønsker Real Madrid held og lykke, så er opbakning vejen frem, det hjælper ikke at pifte under kampene.