Skuffende indsats trods Bale-mål
- Jack Daniels
- Gæst
-
Jeg har før forsvaret Benzema, men det er ved at være svært at tilgive ham den ugidelige attitude og manglende skarphed. Det er ikke godt nok på et hold som Real Madrid.
Pepe mistimer mange af sine aktioner, ligesom resten af forsvaret ikke havde den bedste dag. Jeg synes dog, at det primære problem er midtbanen; der mangler en defensiv styrmand til at binde kæderne sammen, og der er hverken Illarramendi eller Khedira optimale.
Varane må godt snart komme tilbage, tak.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jack Daniels skrev: Jeg synes dog, at det primære problem er midtbanen; der mangler en defensiv styrmand til at binde kæderne sammen, og der er hverken Illarramendi eller Khedira optimale..
Dér er jeg enig. Midtbanen lader også for mig til at være det store problem. De render simpelthen hovedløst rundt på banen og sætter deres forsvar i nogle yderst vanskellige situationer, hvor de nærmest ikke kan andet end at se utroligt dumme ud.
Jeg målte op til flere gange et volsomt stort hul mellem forsvaret og midtbanen. Selv ved indkast på modstanderens banehalvdel formåede de ikke at positionere sig ordentligt, så organisationen kunne blive reetableret.
I det hele taget en meget meget uorganiseret og udisciplineret præstation af hele holdet, som mod Betis i sæsonåbneren. Det virker som at de løber for sig selv uden nogen tanke for organisationen og strukturen på holdet. Bliver de tildelt for meget frihed, alle de stjernespillere? Alonsos lederegenskaber og overblik ville gøre underværker.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Desuden er Nacho lidt undskyldt for han får da absolut ingen hjælp i denne kamp af CR7.
Lugter der lidt af, at vores kære spillere har undervurderet Villareal?
Man kan da som minimum forsøge at holde nullet, men den eneste, der ihærdigt forsøgte det, var sgu da kun Diego Lopez.
- rene
- Gæst
-
Men det positive som vi kan tage med fra kampen var Bales debutmål, som må give ham selvtillid og syntes faktisk også at han spillede en ok kamp ikke prangende, men fint.
Benzema forstår jeg så stadig ikke er i madrid, da manden bare ikke er god nok til at spille angriber for os, han er doven og ugidelig, han vinder i hvert fald ikke mesterskab og cl for os, det helt sikkert. Vi må håbe at kampen på tirsdag bliver bedre for ham!
- falle
- Gæst
-
nono skrev: Det kommer til at koste sæsonen at der: (1) Ikke blev købt en ordentlig angriber og (2) blev købt en waliser, der trods sine store kvaliteter, ikke passer ind i spansk fodbold og holdets nye spillestil.
Hvilke kampe har du set indtil nu i sæsonen? Ikke for at gøre dig ked af det, men vi har slet ikke en spillestil :(
I det mindste var dagsordenen lagt med Mourinho. Det virker mere som om at Ancelotti har sagt til spillerne at de bare skal score nogle mål, så han kan beholde jobbet lidt endnu, for indtil videre har det meste set idéforladt ud.
- Juanito
- Gæst
-
Jeg forstår ikke din begrundelse for Ronaldos karakter. Kunne du ikke have givet den samme karakter, med den samme begrundelse, til enhver anden tilfældig spiller?madrid2000 skrev: Karakter fra 1-5
Carvajal 3
Ramos 2
Pepe 1
Lopez 3
Nacho 1
nr 24 1
Khedira 2
Bale 2
Ronaldo 3(Hvad skal han gøre, når hele holdet sejler?)
Benzema 1
Di Maria 1
Morata 1
Moderic 1
Isco 1
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Raúl 7
- Gæst
-
Udover at Benzema er en skændsel, så er holdet som sådan lovligt undskyldt, da vi mangler vores to bedste backs og den bedste midterforsvarer. Derudover er styrmanden Xabi Alonso skadet og Bale skal lige i kampform.
Idag var ikke godt, men det skal nok blive bedre. Det kræver tid at indspille et hold med så mange udskiftninger. Vi har ventet længe på Bale + Ozil røg i sidste øjeblik. Derudover har man vist stolet lidt for meget på Benzema's evner. Derudover er Morata tydeligvis ikke en særlig kompetent backup (endnu!)
Edit: Lige lidt mere. Jeg tror ikke man skal undervurdere Xabis lederevner og placeringsevner. Han er savnet. Modric er god, men har udgangspunkt længere fremme i banen og er ikke lige så stærk defensivt. Synes også det virker som om at Lopez i målet ikke dirigerer nok med sit forsvar. Men det er kun en gisning. Nu får vi jo se på tirsdag.
Vi har endnu en sommer købt stort ind og haft gang i svingdøren. Det tager tid at få et hold i balance. Vi lærer det nok en dag. Eller Perez gør. Lidt stabilitet ville være rart. Ozil ud og Isco ind. To meget jævnbyrdige spillere skiftes ud. Hvad gavner det? Intet. Det giver uro og der skal bruges tid på at spille den nye mand ind. Han er spansk, bevares, men det burde ikke være et kriterium i sig selv.
elle44 skrev: Til alle dem der tror at Varane på magisk vis kan rette op på dette... Denne præstation var ikke de enkelte spilleres skyld, det var simpelthen hele den defensive organisation der sejlede fuldstændig... Selv de bedste forsvarsspillere i verden ville ligne en ren amatør under de forhold.
Fuldstændigt korrekt ressonement