Real Madrid sejrede uden dikkedarer
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
RasmusKring skrev: Dagens kamp var overordnet rigtig lovende. Isco er bare en klassespiller, samtidig så Carvajal og Ilarra ud til at have fundet sig lidt til rette. De ligner begge solide spillere, der forhåbentlig kan blive endnu bedre med tiden.
Benzema er dog en katastrofe. Nu har jeg set kampene mod Betis og Vilarreal udover dagens kamp, og manden har simpelthen ikke klasse nok i feltet. Han ser doven og tung ud, og han har aldrig været en kølig afslutter. I dag brænder han to kæmpe chancer på oplæg fra Carvajal. Det kan godt være, at han trods alt har scoret 4 mål indtil videre, men en skarpere angriber havde scoret mindst det dobbelte med de muligheder, som Benzema har fået her i starten.
Det må efterhånden være på tide at give Morata chancen. Det kan ikke være ret meget værre. Hvis man ikke stoler nok på Morata til at lade ham starte inde, så lavede man en fejl i transfervinduet ved ikke at hente et rutineret alternativ til Benzema.
Håber viiiirkelig du har haft en god undskyldning for ikke at have set samtlige kampe... ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Ikertheman
- Gæst
-
Raul7-2880 skrev: Benzema var elendig men Morata var ikke meget bedre.
Du kan ikke vurdere Moratas præstation ud fra 11 miniutter + det løse... Hvad jeg erindrer var, at Morata havde 1 chance, som han kunne have scoret på, men sparkede fladt, lige forbi stolpen..
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Isco isco isco. Im in love. Og så var det ellers også bare virkelig rart at høre hvordan publikum støttede holdet igår!
- falle
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Var jeg i øvrigt den eneste som fandt Arbeloas indsats i går opløftende? Han virker generelt hurtigere end i sidste sæson og gårsdagens indsats bød også på flere fine offensive aktioner på den uvante plads.
Enig. Det må være de 20 kg skæg han har barberet af, som har gjort ham tydeligvis lettere.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
raul7=kongen skrev: Var jeg i øvrigt den eneste som fandt Arbeloas indsats i går opløftende? Han virker generelt hurtigere end i sidste sæson og gårsdagens indsats bød også på flere fine offensive aktioner på den uvante plads.
Nej, jeg synes også, at det var en rigtig fin præstation og i det hele taget står Ancelotti med et positivt problem i forsvaret, når Varane, Coentrao og Marcelo er med igen. Det er alle tre spillere, som uden problemer kan gå direkte ind i startopstillingen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- CC
- Gæst
-
- Redondo
- Gæst
-
Morata, som mange mente ville blive rigtig god, viser heller intet synes jeg. Han brænder chancer og laver fejlafleveringer. Jeg ser ikke at han kommer på et niveau som er Real Madrid acceptabelt.
Jese derimod tror jeg sagtens kan blomstre op og blive til noget.
Men trod to sløje angribere, så vinder vi alligevel, og det er jo altid noget. Det er virkelig et spændende hold som er ved at blive bygget op.
Benzema har, indtil i går, spillet godt. Hvis man allerede har besluttet, at han ikke er god - så kan man blive ved med at finde beviser på sin overbevisning. Lidt ligesom med fordomme, helt generelt.
Morata er ung, og har endnu ikke fået så meget spilletid igen. Alligevel har han allerede haft mange gode præstationer, bl.a. mod Barcelona. Igår kommer han også selv frem til to gode chancer, og det er sådan set den vigtigste evne for en angriber.
Der hvor jeg synes at Morata kan virke lidt klodset, er når han kommer på banen med 5 min. igen, og skal brænde alt sin energi af. Det ender i nogle lidt rodede omgange. Men i en anden kamp, hvor Benzema evt. heller ikke rammer dagen, burde man give Morata minimum 30 min. på banen - så han kan nå at finde ind i spillet og rytmen.
Det mere positive:
I mine øjne, er Illara allerede en stor gevinst! Ikke kun fordi, at han isoleret set spiller en fin kamp. Men også fordi, at han bringer balance til midtbanen (og dermed holdet), og gør det lovligt for Khedira, at tage alle sine dybdeløb (som Khedira iøvrigt gjorde rigtig flot igår!)
Og så bringer jeg lige rækkefølgen for vores midterforsvarere, fra bedste til dårligste:
-Ramos
-Varane
-Nacho
-Pepe
Den er go' nok - Jeg er langt mere imponeret af Nacho end den sejlende Pepe.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Derfor vil jeg også godt forsvare Morata (selv om jeg dybest aldrig tror på, at han bliver helt stor i Madrid. Men jeg håber, jeg håber). Når han kommer ind med 11 minutter igen i går, er han jo overtændt, og det har man set flere gange. Han vil jo så gerne, og det lyser ud af ham, men det er jo ingen tid til at bevise sit værd, og overtændtheden gør, at han forkramper i flere situationer, fordi han er så forhippet på at gøre sig fortjent til trænerens tillid.
Problemet med Benzema er, at han har tilliden, men ikke gør sig fortjent til den. Bedst eksemplificeret ved de to gigahovedstødschancer, som han skal score på. SKAL!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Om man så gjorde det rigtige ved at holde på Benzema, er en anden snak. Hans afbrændere i går taler ikke hans sag, bestemt ikke. Men sådan generelt har han haft en udmærket start, både hvad angår mål og deltagelse i spillet i øvrigt, men han har fortsat noget at arbejde med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.