Adios Mourinho!

• Nillerhaz
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #13 af Nillerhaz
Besvaret af Nillerhaz på emne Adios Mourinho!
Min mening er, at Mourinhos tid er udløbet!!!!!!!!! Det han siger om Casillas er mega sygt. Han skal fyres med det samme.

Om Casillas: Casillas er verdens bedste målmand hvis han ikke kan se det er han en torsk. Casillas er den målmand der har lukket færrest mål!!!!!!!!!!!!!!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #14 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Adios Mourinho!

Nillerhaz skrev: Min mening er, at Mourinhos tid er udløbet!!!!!!!!! Det han siger om Casillas er mega sygt. Han skal fyres med det samme.

Om Casillas: Casillas er verdens bedste målmand hvis han ikke kan se det er han en torsk. Casillas er den målmand der har lukket færrest mål!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tror godt, du kunne have haft flere udråbstegn med, jeg får ikke helt følelsen af, at du mener det du skriver. ;)

13 år 7 måneder siden #15 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Adios Mourinho!
Det er dog utroligt sådan som folk vender så hurtigt på en tallerken - eller hvordan nu ordsproget lyder...

For blot 2-3 uger siden var det blasfemi at mene Mourinho skulle fyres, men nu er det lige omvendt. Jeg forstår ikke jeres argumenter, jeg fatter det simpelthen ikke, at i kan være overrasket. I bruger argumenter som at Mourinho ikke passer med Real's værdier og han forstår ikke klubbens ånd, men hvor var i henne da han prikkede Assistenten i øjet? Hvor var i henne da han fik fyret Valdano, Zidane og skilte sig af med Guti? Nu græder i lige pludselig fordi det går dårligt!

Mit råd til jer er stop med at være overrasket! Stop med at vende på en tallerken, støt træneren. Han har en kæmpe ego, han sætter folk af holdet som ikke følger hans regler, han gør kontroversielle ting osv. Men alt dette vidste vi fra dag 1. Der er spiller imod ham, men der er også spiller som vil blive utilfredse, hvis han bliver fyret, så en ny træner hjælper ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: icomeinpeace

13 år 7 måneder siden #16 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Adios Mourinho!

madrid2000 skrev: Det er dog utroligt sådan som folk vender så hurtigt på en tallerken - eller hvordan nu ordsproget lyder...

For blot 2-3 uger siden var det blasfemi at mene Mourinho skulle fyres, men nu er det lige omvendt. Jeg forstår ikke jeres argumenter, jeg fatter det simpelthen ikke, at i kan være overrasket. I bruger argumenter som at Mourinho ikke passer med Real's værdier og han forstår ikke klubbens ånd, men hvor var i henne da han prikkede Assistenten i øjet? Hvor var i henne da han fik fyret Valdano, Zidane og skilte sig af med Guti? Nu græder i lige pludselig fordi det går dårligt!

Mit råd til jer er stop med at være overrasket! Stop med at vende på en tallerken, støt træneren. Han har en kæmpe ego, han sætter folk af holdet som ikke følger hans regler, han gør kontroversielle ting osv. Men alt dette vidste vi fra dag 1. Der er spiller imod ham, men der er også spiller som vil blive utilfredse, hvis han bliver fyret, så en ny træner hjælper ikke.

Jeg tror overhovedet ikke, at du har forstået hvad der sker i Real Madrid lige nu... Jeg har også selv været alt for langsom i opfattelsen, men situationen er livsfarlig.

Og jeg holder ikke med træneren, spilleren, eller præsidenten. Jeg holder med Real Madrid - og vi har en træner, som modarbejder Real Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Madridismo

• Åberg
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #17 af Åberg
Besvaret af Åberg på emne Adios Mourinho!
Med dyb respekt for Madrid har jeg oprettet mig som bruger. Jeg er ægte Barca fan og har været det meget længe også i perioder hvor Barca har været meget middelmådig. Men for at forstå storheden i Barca og i Madrid må man kende historien bare lidt. Og her kommer så grunden til min aktivitet på jeres side. Det vi ser lige nu i Madrid er ikke det Madrid vi ønsker at se... Jeg ønsker ikke at se Madrid vinde, men tilgengæld har jeg meget respekt for denne store klub. Det hvide, det kongelige, centalmagten osv. Hvorfor Mourinho? Hvorfor denne gadedrenge mentalitet? Ja han har vundet 1 mesterskab, men hvad er det set i lyset af alt det klubben har tabt og her tænker jeg ikke på kampe men nærmer på renomme. Få nu fyret den mand..

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #18 af kavver
Besvaret af kavver på emne Adios Mourinho!
Okay Oscar.
For det første - Mourinho har altid været en cup-mand. Han ved hvordan man kommer langt(faktisk så langt som man kan komme). Derfor vil det være fuldstændig tåbeligt, at fyre manden, når(som du også selv nævner) ChL er det eneste mål for klubben nu. Kan slet ikke se pointen i at fyre manden, inden sommer, hvor han sikkert selv går alligevel = gratis for klubben.

Prøv at se, hvor god han er til at få presset væk fra spillerne. Vi snakker jo ikke om, Casillas ikke har stået en pragtkamp i 2 år, eller vores angribere der ikke gider score nogen mål og lukke kampene. ELLER gider dække op på dødbolde, og Ramos der står og sover på Santa C andet mål igår. Nej, vi snakker om Mourinho. Og det er det, der gør ham så god IMO.

For vi ved jo udemærket at han er verdens mest vindende træner det seneste årti.

At Casillas og Ramos lige pludselig tror de ejer klubben og kan gå imod træneren, er helt vanvittigt og det stik modsatte af at være loyal overfor klubben. Som da Ramos tog Özils trøje på indenunder. Hvem gør sådan noget? Det her er spillerne der tager problemerne med ind på banen. Og derfor tror jeg det er gået, som det er i denne sæson.

Der er intet over klubben. Tror hellere at Florentino skulle indkalde alle i og omkring holdet, og forklare dem hvad Real Madrid er og står for. Og ja, også Mourinho.

Så lad ham blive, og vinde ChL for tiende gang i træk. For det får vi ikke nogen anden træner der kan på 2mdr.

Man Utd fyrer heller ikke Fergie, bare fordi han bliver to'er efter City, og ryger ud af gruppespillet i ChL. Giv nu Mourinho lidt tid - det er ikke football manager det her.

Hala Madrid!!

13 år 7 måneder siden #19 af pm
Besvaret af pm på emne Adios Mourinho!
At sammenligne fergie i United og mou i Madrid er skudt helt ved siden af imo. De har intet til fælles og det handler ikke om at give ham tid, problemet er joikke kun de manglende resultater i år, det jo hans måde at opføre sig på og skide højt og helligt på klubben. ja mou er/var god til at få presset væk fra spillerne, men han har på ingen måde fået samlet holder og skabt en homogen trup efter sommerpauser. Men ja han er god til at sætte sig selv i søgelyset men til hvilken pris for klubben?

13 år 7 måneder siden #20 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Adios Mourinho!

kavver skrev: Prøv at se, hvor god han er til at få presset væk fra spillerne. Vi snakker jo ikke om, Casillas ikke har stået en pragtkamp i 2 år, eller vores angribere der ikke gider score nogen mål og lukke kampene. ELLER gider dække op på dødbolde, og Ramos der står og sover på Santa C andet mål igår. Nej, vi snakker om Mourinho. Og det er det, der gør ham så god IMO

Nogle myterer bare mere hårdlivede end andre. Mourinho sørger selv for at skubbe presset over på alle spillerne.

Har du glemt katten Benzema, de 3 sorte får, spillerne som ikke gider spille når det er koldt, Øzil der hives ud i pausen hver gang holdet underpræstrerer, og verdens bedste målmand som pludselig er dårligere end en segunda spiller. Ja det er da virkelig en manager som altid støtter sine spillere. De må virkelig føle sig beskyttede, mens Mou tager en for "holdet".
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Dios, Lars1991

13 år 7 måneder siden #21 af pm
Besvaret af pm på emne Adios Mourinho!
Det virkede ellers i sommer, somom han havde lært nogen, mere afslappet stil når han skulle udtale sig, og påtog endda også ansvaret på en tabt kamp, men som presset steg i takt med de svingende resultater ja så røg han hurtigt tilbage i samme rille som vi kender ham, med at beskylde alt og alle i stedet for at stå frem som en leder.

13 år 7 måneder siden #22 af Dios
Besvaret af Dios på emne Adios Mourinho!
madrid2000 #15.

Ville hidtil give dig det største tak for dit indlæg, men så læste jeg linjen

støt træneren

. Hvorfor hehe?

I øvrigt, så var der meget jeg ikke vidste om Mourinho. Jeg vidste han var en kujon, en som ALTID stikker halen mellem benene og løber sin vej, men jeg vidste ikke hvor langt han ville gå for en sejr. Jeg har altid hadet Mourinho, og var imod ham fra dag 1 af, men at deres stadig findes Real Madrid fans som støtter ham. Det viser jo bare hvor dygtig han egentlig er. Han er langtfra verdens bedste træner, men den absolut bedste træner til og hjernevaske og manipulere folk på.

kavver.

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad får dig til at tro Mourinho vil hente Chl trofæet i sin tredje sæson i Real Madrid, nu når han ikke har gjort det i de 2 første sæsoner. Og oven i købet med det klart dårligste mandskab i tiden i Real Madrid?.

Vi snakker om Mourinho fordi vi er 16 point bagud. Vi snakker om Mourinho, fordi han prikker Tito i øjet, og efterfølgende kalder ham en pik. Vi snakker om Mourinho, fordi Real Madrid tydeligvis langtfra er det tophold vi alle fans har ment.

I øvrigt, så tror jeg faktisk Pep er den mest vindende træner det seneste årti, uden reelt og vide det.

HINT: Kender du til en mand ved navn Di Matteo? Han var træner i Chelsea sidste sæson ;) Ikke at jeg siger vi vinder Chl med en anden træner denne sæson, men det kan tydeligvis godt lade sig gøre

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• Elmorito
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #23 af Elmorito
Besvaret af Elmorito på emne Adios Mourinho!
Godaften kære madridistas...

Jeg kommer samme sted fra som Åberg som skrev et indlæg tidligere, har været medlem af barca siden 92', og havde aldrig troet jeg nogensinden skulle komme i nærheden af at skrive noget på en RM støtteside...

Nu har jeg de seneste 4 måneder holdt øje med jeres side, i håb om at en dag kunne læse "Mo' Fyret!"...Men det er ikke sket endnu.
Jeg vil ikke lyve, jeg kan ikke tåle synet af RM...MEN!...Jeg har altid haft den største respekt for mine rivaler. Vi har begge nogle meget stærke rødder og traditioner, vigtigst af alt en kodeks - eller retter, det plejer der at være. Siden Mo' er kommet er det som om RM ikke længere selv ved hvad de står for.

Jeg fejrer ikke min egen fødselsdag og glemmer ofte min kones, men jeg har altid min. 2 særlige dage om Året og det er når El classico spilles... Sikke en fantastisk dag, hvor jeg holder fri fra arbejdet, smutter forbi slagteren og køber mig 1 store T-bone, kommer hjem og gør rent, sender konen over til svigerforældrene inden aftensmaden, får lavet min Tbone, sat min estrellas i køleren og forbereder mine tapas til kampen...
Men selv denne aften har mistet sin Magi og fra min perspektiv har jeg kun Mo' at takke for det.
Trods det at en af jer skriver at han er den mest succesrig træner de seneste 10 år, så passer det altså ikke. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan respektere sådan en mand. Hvor er stoltheden? det kan være han er stolt af sig selv på hans egen narcistisk måde, men hvor er stoltheden for klubben, historien og dens fans??
Jo før i kommer af med ham, jo bedre bliver det for RM. Se hellere at få fat i en mand som Zidanne, stille og rolig, ydmyg men selvsikker til at representere klubbens farve, det vil sikkert gør en kæmpe forskel. I har en god truppe, i fortjener meget bedre, og selv som Inkarneret barca fan, her jeg virkelig smerter i mig når jeg ser på hvad der sker i RM for tiden.
...gud hvor jeg savner tiderne med Raul, gutti og Zidanne, de skinnede virkelig af RM

Anyways, held og lykke i fremtiden, flame ahead, jeg hører ikke til her alligevel! :D

PS - Tak for støtten med Tito, det varmede mit hjerte at se den Tshirt!

• bodamgaard
  • Gæst
  • Gæst
13 år 7 måneder siden #24 af bodamgaard
Besvaret af bodamgaard på emne Adios Mourinho!
Det er mærkværdigt at være vidne til den voldsomme reaktion, som gårsdagens begivenheder har affødt i Real Madrid kredse. På en eller anden måde peger det på det mest fundamentale problem for Real Madrid - nemlig at Real Madrids interessenter i bred forstand (fans, presse, osv.) indædt kæmper for at fastholde Real Madrid i Real Madrids problemer, som om det drejede sig om Real Madrids frelse. Det er en ejendommelig situation alt den stund, at diskussionerne konsekvent kommer til at handle om at måle det, som er med det, som ikke er, men burde være - en sådan historieløs tilgang til Real Madrids problemer er i mine øjne den egentlige udfordring for Real Madrid som institution.

Man kan mene om Mourinho, hvad man vil, og jeg skal være den første til at medgive, at han sandt for dyden ikke altid løser problemerne lige elegant. Men problemer løser han, og han løser dem med et mod, som er nødvendigt for Real Madrid, hvis fortidens synder skal kastes effektivt af. Jeg var for nogle år siden flittig skribent både her på forum og i fanklubbens magasin, og jeg har i mange artikler effektivt opridset de problemstillinger, som Real Madrid fik indstiftet med Florentino Perez' første præsidentperiode. Når folk henviser til denne artikel (www.marca.com/2012/12/23/en/football/rea...drid/1356285129.html), som et bevis på, hvor meget Mourinho har skadet madridismoen, så tager jeg det omvendt som et bevis på, hvor meget Mourinho har gjort for at genoprejse klubbens storhed. Han har én for én effektivt taget hånd om de kræftsvulster, som havde vokset store i Real Madrid, og med gårsdagens bænkning af Casillas tog han fat på den sidste, men uden tvivl også vanskeligste kamp.

Enhver med en smule hukommelse vil vide, at spillerne - her taler vi om de spanske - i det sidste tiår har været de egentlige magthavere i omklædningsrummet, og at de når situationen bød det kunne afsætte en træner efter forgodtbefindende. Det er klart, at en klub ikke i længden kan være tjent med, at træneren ikke står øverst i hierarkiet. Derfor bifalder jeg også Mourinho's beslutning. De spillere som ikke forstår sin rolle i hierarkiet, må mærke konsekvenserne heraf.

Leveret af Kunena Forum