Optakt: Den gode stime skal holdes mod oprykkere
- Stickylemonjuice
-
- Junior bruger
-
\o/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Bismo skrev: Hvaaa, hvor meget betaler vi ham dommeren? Ufortjent at vi vinder kampen. Totalt ufortjent straffe. Skandale kamp af Madrid og lorte indskiftninger af Ancelotti.
Spiller vi sådan her på lørdag, bliver vi slagtet af Atletico. Nu må de snart til at tage sig sammen!
Hold din kæft og smut over på Fcbarcelona.dk
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Cristianooooo!!!!
Mesterskabet er tilbage! :D
Hvad!!!?
Både 2. Pladsen og 1. Pladsen er LANGT LANGT væk med det niveau Real præstere....
- StefanR
- Gæst
-
Stickylemonjuice skrev: Det så eddermame ud som om pepe låste armen på ham og væltede med vilje! Og YES på at Ronaldo er så iskold på de straffe. Så ligeglad med om det var fortjent eller ikke. Madrid skal bare op på hesten og knokle videre, det så dælme ikke alt for godt ud idag.
Du har helt ret, det straffespark skulle aldrig være dømt! Men 3 point er 3 point! :-)
Ancelotti er manden jeg vil kritisere. Selvfølgelig også spillerne på banen..
Det har var et moralsk nederlag, og jeg håber at Ancelotti er hurtig til at lære: Real Madrid skal forsvare ved at angribe og lukke kampen, ikke pakke sig!
Vi har på ingen måde den defensive organisation og disciplin til, at vi kan holde 0'et ved at stå lavt. Der er jo en grund til, at vi kun har holdt målet rent ÉN gang.
Kampen gik som jeg havde regnet med, indtil det 75 min. Men det her var en ommer, og Ancelotti's dårligste kamp.
- Ramses
- Gæst
-
madrid2000 skrev:
Bismo skrev: Hvaaa, hvor meget betaler vi ham dommeren? Ufortjent at vi vinder kampen. Totalt ufortjent straffe. Skandale kamp af Madrid og lorte indskiftninger af Ancelotti.
Spiller vi sådan her på lørdag, bliver vi slagtet af Atletico. Nu må de snart til at tage sig sammen!
Jeg tror nok at det er dig der skal holde kæft, hvis der er en der skal det. Bismo har fuldstændig ret.
- StefanR
- Gæst
-
Steen skrev: Así, así, así gana el Madrid.. Tak for de 3 point.
Ancelotti er manden jeg vil kritisere. Selvfølgelig også spillerne på banen..
Haha ja.. HVor er det fedt at alle Elches fans skriger Así.. Así gana el Madrid.
Jeg synes umiddelbart også at Ancelottis indskiftninger er for defensive, Balancen på holdet var der jo i forvejen!
De kedelige indskiftninger minder mig utroligt meget om Mourinhos metoder, Desværre!
madrid2000 skrev:
Er du 12 år gammel eller sådan noget?