Optakt: Den gode stime skal holdes mod oprykkere

12 år 10 måneder siden #37 af Siempre fiel
Ufortjent sejr. Over 90 minutter skabte vi lige præcis: 0 chancer!! 2 mål på et drop og et ikke-eksisterende straffe. Forsøgte at pakke os og indskiftede defensive spillere for at forsøg at køre en 1-0 hjem mod mægtige Elche - heller ik dét ku lade sig gøre. Tror efterhånden man må erkende at det ka ende med en MEGET lang indkøringsperiode for Ancelottis "system/spillestil" - indtil videre ligner det mere en omgang rodebutik tilsat en smule kluddermor. Man sætter 11 spillere på banen og krydser fingre for at de 4-5 forrestes individuelle kvaliteter leder til at vi til slut har scoret flere mål end modstanderne - det er lige før det ligner noget Auri ku ha sat op.

Nå, men med det yderste af neglene er vi altså endnu ik hægtet af og det er jo positivt. Desværre fortsætter trenden med at Real Madrids kampe i denne sæson er så umanérligt kedelige (altså spillet - dramaet til sidst iaften var self ik ligefrem kedeligt). Sjældent har jeg følt at 90 minutter er så lang tid som tilfældet er når Real er på tv i denne sæson. Det ka vel umuligt fortsætte på lørdag hvor jeg er på plads på Bernabeu - bliver sindssyg hvis jeg fra nærmeste hold ska opleve sådan endnu en gang lort!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, MMM, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #38 af madrid2000
Sidste uge blev Sevillias mål anulleret og Messi scorede ved at lave frispark forinden. Så ingen grund til at være så hellige. Det en del af fodbolden. Der bliver både dømt for og imod.

12 år 10 måneder siden #39 af NDR
Ingen spiller gjorde væsen af sig idag, en sørgelig oplevelse og absolut ikke optimalt med alt det ping pong bold i egen straffesparksfelt, jeg fik satme så dårlige nerver af det.
Hvad gør vi på lørdag mod Atletico??? Der skal til at være en hel del der vågner op, og her er ingen bestemt, for det er generalt, OGSÅ målscoren idag, han var ikke bedre.

Der var en spiller idag som jeg synes gjorde det anderledes...dvs. ganske godt, og det var Arbeloa

Kampens spiller : Alvaro Arbeloa

Dagens flop....resten af holdet....øvøv!

12 år 10 måneder siden #40 af Steen
Haha, Pique på twitter: "Watching a comedy on Canal+ Liga... Always a good thing this time of the night!"

(Han hentyder til kampen)

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #41 af StefanR

Steen skrev: Haha, Pique på twitter: "Watching a comedy on Canal+ Liga... Always a good thing this time of the night!"

Nej nej nej.. Man skal ikke kaste med dværge, Når ....

• Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #42 af Mlarco

Steen skrev: Haha, Pique på twitter: "Watching a comedy on Canal+ Liga... Always a good thing this time of the night!"

HAHAHA det synes jeg er meget god humor. Mere af det fra Real's side også når Barca får dommerkendelser :-) Lidt humor skader ikke!

12 år 10 måneder siden #43 af Siempre fiel

madrid2000 skrev: Sidste uge blev Sevillias mål anulleret og Messi scorede ved at lave frispark forinden. Så ingen grund til at være så hellige. Det en del af fodbolden. Der bliver både dømt for og imod.

Jeg vil da lige præcisere at jeg i hvert fald ik er hellig på den måde. Jeg tager gerne sejren, selv om den er ufortjent. Jeg vil absolut heller ik kritisere Pepe for at filme sig til at straffe og reelt egenhændigt skaffe os 2 point. Når alt er sagt og gjort, så er han reelt Man of the Match for mig. Det er ik fordi jeg er stolt over måden sejren kommer hjem på - såvel "straffet" som det uhyrlige spil med INGEN chancer var jo i og for sig pinligt - MEN jeg vælger 1000% hellere en sejr på denne måde end en uafgjort uden dommerfejlen til sidst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 10 måneder siden #44 af Steen
Ancelotti har lige svaret på det, efter en journalist nævnte det for ham: (they ask him about Shakiro's tweet) "He should think of playing, not speaking. He's better on the pitch than off it"

12 år 10 måneder siden #45 af M_linding
Jeg har fundet den positive vinkel!:

Alt den vrede og bitterhed jeg har båret rundt på - efter Sevilla ikke kunne forsvare sig i mother!#%&! fem sekunder mod Barcelona - er nu væk;)

Kuren var en tynd sejr, som kun kan forklares med svineheld...

.................................................................................

Jeg er til gengæld ved at være bekymret for nogle af Barcelona-spillerne.... Pique forsøger nok snart selvmord, hvis han ikke får behandling for sine mindreværdskomplekser!
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved M_linding.

12 år 10 måneder siden #46 af Bismo
Ancelotti har klart og tydeligt ikke fundet et koncept endnu, hvilket fremgår af hans seneste udtalelser, men det fremgår så sandelig også af spillet på banen, hvor det hele virker rodet og tilfældigt.

Og hvad ligner det, at man skifter Illara og carvajal ind i stedet for Isco og Modric?? Hvor er det "spektakulære" angrebsfodbold, han snakkede om? Vi kan ikke engang dominere en kamp mod et bundhold som Elche, der ikke har vundet en eneste kamp i denne sæson! Det handler tydeligvis ikke kun om tilvendelse fra spillernes side men om, at Ancelottis zig-zag kurs og manglende røde tråd i spillet skaber forvirring hos spillerne, som løber rundt på banen som en flok hovedløse høns. Som set så mange gange før ender det så med, at det er individualisterne, der skal brillere og afgøre kampene.

Han må snart tage og vågne op.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Bismo.

• michaelk94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #47 af michaelk94
Besvaret af michaelk94 på emne Optakt: Den gode stime skal holdes mod oprykkere
Dette var blot endnu en ringe præstation fra vores side, hvor det altså bare var rigtig tæt på at koste dyrebare points. Ja det er kun dommeren der sørger for, at vi får de tre points med hjem i dag. Ufatteligt når vi møder et af ligaens, på papiret, ringeste hold i en allerede relativ dårlig liga.

Vores opbyggende spil er stadig en katastrofe og det går bare ikke når vi skal styre 95% af vores kampe. De fleste af vores angreb ender oftest med, at vi får tilkæmpet os et frispark og på den måde kan vi så starte forfra igen. Det flyder på ingen måde og det gør det altså ikke, når man ikke har en defensiv playmaker. Det er Modric ikke, så i sådan en her kamp skal man selvfølgelig bruge en spiller som Illarra. Derudover skal man da få sat en spiller som Isco lagt mere ind i 10'er rollen frem for den mærkelige position som han spiller lige nu, hvor han hele tiden træder Ronaldo i hælene ude på venstrekanten.

Og så drop da forhelvede Arbeloa. Han stopper stadig hvert eneste angreb med sine 7-8 unødvendige berøringer, mens hans defensiv også endte med at koste et mål.

Ancelotti har stadig rigtig meget at arbejde med og så går det ikke at vi hører nok så meget om, hvor god han er til team-management, hvis han ikke kan få indført det taktiske. Han virker som endnu en træner der fokuserer mere på defensiven end offensiven og på hvordan vi kan finde modstanderens svagheder fremfor at finde vores eget holds styrker.

12 år 10 måneder siden #48 af Raul7777
Hvor er det sørgeligt, at vi spiller så dårligt, og vinder med dommerhjælp. Jeg ved godt, at andre hold også har heldet med sig engang i mellem, men det her var absolut for dårligt. Elche er oprykker, og de styrede kampen og havde generelt farligere chancer end os. Nu må spillerne tage sig sammen! Som nævnt længere op så synes jeg bestemt også at Arbeola var vores bedste mand. Hans udvikling er nok det mest positive ved den kamp.
Men nu har vi 3 point mere..
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Raul7777.

Leveret af Kunena Forum