Tre point i overtidsdrama

12 år 10 måneder siden #13 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Tre point i overtidsdrama
Det skal lige tilføjes, at Carlos Sanchez blev udvist efter kampen sluttede. ;)

¡Hala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tre point i overtidsdrama
Igen igår var det tydeligt og se vi manglede en playmaker som Özil. En der kan vende spillet imellem kæderne, så guldboldene ikke altid bliver slået dybt i banen. Vi kan ikke skabe spillet, og vi mangler sjovt nok de assist Özil altid stod for. Isco og Modric står side om side, og det er også fint nok, hvis så bare Ronaldo eller Di María kunne finde rummene imellem kæderne, så der ville komme mere flow over spillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 10 måneder siden #15 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Tre point i overtidsdrama
I øvrigt meget sjovt, at det var samme dommer i går som dømte Barca-Sevilla - han tjener vidst gode penge i disse dage ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 10 måneder siden #16 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tre point i overtidsdrama
Jeg synes det er helt ok at have en skidt kamp hvor tingene ikke fungere, men som så mange andre nævner så skal der altså meget mere bevægelse i spillet! Synes ikke vi kan tage noget positivt fra kampen overhovedet, og efter det første mål så læner spillerne sig bare tilbage og tror at den køre vi nok hjem. Så spillerne er tilfredse med et 1-0 mod et oprykker hold som Elche, absolut ikke godkendt!

Jeg mener helt klart at Real Madrid stærkeste våben er at når de efter har scoret et mål stadig holde et sindssygt pres på modstanderen og hele tiden vil score på dem, hver gang vi vinder kampe med 4-0 eller 5-0, så er det da fordi at man bliver ved med at presse modstanderen indtil slutfløjt!

Også synes jeg godt nok ikke man bare kan pege én spiller (Benzema) ud for at have været dårlig. Jeg mener at alle spillere var piv elendige, inklusiv Ronaldo, den eneste der gjorde det godt var Diego Lopez med nogle af hans gode redninger.

Og for at være ærgelig så vil jeg hellere have det ene point i kampen, end den måde vi fik de 3 point på, har aldrig set noget lignende med det straffespark, pinligt!

Florentino Pérez

12 år 10 måneder siden #17 af Siempre Madrid
Hvorfor skulle det være pinligt at hente tre points på en såkaldt pinlig fejldom?

Sådan får Barcelona mange af deres points (ligesom vi gør!).

Jeg er ikke mere hellig end at jeg håber, at næste gang Pepe får chancen for at smide sig i straffesparksfeltet i overtiden, så gør han det.

Det pinlige var, at det skulle være nødvendigt at afgøre kampen på den måde, for den skulle jo have været lukket forlængst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 10 måneder siden #18 af Sahinovic
Jeg synes da ikke vi skal begynde at sammenligne os selv med Barcelona på et punkt som ufortjente straffespark, skuespil osv, da jeg mener at vi på det punkt og mange andre er bedre end dem. Hvis de filmer som de gør tit, skal vi da ikke begynde med at gøre det, bare fordi Barcelona gøre det, selv Barcelona fans er så trætte af at deres spillere smider sig på de måder.

Så jeg har virkelig ikke lyst til at se på at flere smider sig som Pepe gjorde igår, som kongeklub burde vi os kunne tabe med ære, og bearbejde os selv for tabte point

Og det jeg mente med pinligt var netop det du nævner sidst, at det skulle være nødvendigt at afgøre kampen på den måde.

Florentino Pérez

12 år 10 måneder siden #19 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tre point i overtidsdrama
Jeg synes faktisk ikke, at Pepe smider sig. Han vælter nærmere, da han selv begår frispark på Elche-spilleren.

Men decideret film. Overhovedet ikke, han begår sådan set bare frispark.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #20 af zgtaf
Besvaret af zgtaf på emne Tre point i overtidsdrama

Siempre Madrid skrev: Hvorfor skulle det være pinligt at hente tre points på en såkaldt pinlig fejldom?

Jeg er ikke mere hellig end at jeg håber, at næste gang Pepe får chancen for at smide sig i straffesparksfeltet i overtiden, så gør han det.

Det håber jeg virkelig ikke, at du mener. Du har ret til din mening, men der er ting, der er langt vigtigere end at vinde.

12 år 10 måneder siden #21 af Siempre Madrid
Jeg er mere kynisk, kan jeg godt mærke.

Hvis Pepe kan slagte Messi i en friløber og sikre videre avancement, så fint med mig.

Hvis Pepe kan lege svanens død over for Piqué og få et straffespark, som sikrer videre avancement, så fint med mig.

Alternativt kan vi bare stille med B-holdet, så vinder vi let i ordinær spilletid.

12 år 10 måneder siden #22 af Sahinovic
Jeg synes bare den skal gå begge veje, forstået på den måde at når vi selv ikke kan lide at andre filmer, så skal vi da slet ikke begynde med det.

Føler bare vi er meget bedre end det, og personligt for mig gøre det mig mere sur når vi får et straffe for film, end når andre får det, vi er bare meget bedre end det føler jeg! Men hver sin mening selvfølgelig, så det respektere jeg da (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, MMM

12 år 10 måneder siden #23 af Siempre Madrid
Det er en del af fodboldspillet, men jeg provokerer også en lille smule, for naturligvis bliver jeg også pissed, hvis det går den modsatte vej og Real Madrid bliver bortdømt.

Allerhelst skal vi jo vinde kampene i ordinær spilletid og på regulær vis, det kan vi ikke være uenige om.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #24 af falle
Besvaret af falle på emne Tre point i overtidsdrama

Dios skrev: Igen igår var det tydeligt og se vi manglede en playmaker som Özil. En der kan vende spillet imellem kæderne, så guldboldene ikke altid bliver slået dybt i banen. Vi kan ikke skabe spillet, og vi mangler sjovt nok de assist Özil altid stod for. Isco og Modric står side om side, og det er også fint nok, hvis så bare Ronaldo eller Di María kunne finde rummene imellem kæderne, så der ville komme mere flow over spillet.

Vi manglede da ikke nogen playmaker. Lidt skarphed foran målet havde været bedre.

Og havde Özil spillet den kamp, ville han være som så ofte før, blevet skiftet ud efter 60 min. da han sled sig ihjel.

Leveret af Kunena Forum