Optakt: Krav om tre point og flot spil

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #13 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Krav om tre point og flot spil

kavver skrev: Casilias
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
Illara-Khedira
Di María-Modric-Ronaldo
Benzema

Øv, hvor er det træls at den tykke franskmand skal rende rundt deroppe. I en kamp, hvor(alt respekt for FCK) vinder med mindst to ikke giver Morata chancen. Han skabte dobbelt så meget som Benzema har gjort på to kampe. Det er mig en gåde... Ifølge Resultat.dk er Morata slet ikke med på bænken?!

Jeg hedder navn og ansigtet of den idiot, den værste der har haft den hvid trøje på, find nok han ikke kan score men manden kæmper jo slet ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #14 af Jaken
Jeg vil ikke kunne bebrejde Jesé eller særligt Morata i at være lidt modløse. Hvor meget skal der virkelig til for, at en af de to får en kamp fra start? Hvor dårligt skal Benzema spille og hvor upåagtede modstandere skal vi møde? Jeg føler med Morata, det er sgu ærgerligt...

Og så vil jeg også lige udtrykke mine bekymringer for den midtbane. Jeg er nervøs for bevægeligheden derinde mod et lavtstående FCK-hold. Det kan hurtigt blive meget trængt derinde, som vi også har set gennem hele sæsonen, og jeg havde gerne set Isco i stedet for Khedira.

Men spændende med Carvajal, Varane, Marcelo og ikke mindst Iker. Det er dog rigtig mange udskiftninger.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved Jaken.

12 år 9 måneder siden #15 af Steen
Morata er på bænken, men det skulle han ikke have været. Han var slet ikke med i truppen, men Casemiro fik det dårligt før kampen, så han overtog hans plads på bænken.
En zzzz start ellve.. Ingen Morata, ingen Jesé.. Isco forstår jeg godt ikke starter, han skal have en lille pause. Ramos er småskadet, men han bliver klar til kampen på søndag.

12 år 9 måneder siden #16 af madrid2000
Isco skulle have startet istedet for Illara-elendig-mendi
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

• Gæsten
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #17 af Gæsten
Besvaret af Gæsten på emne Optakt: Krav om tre point og flot spil
Please! Stop nu den ubegrundede hate på Illaramendi

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #18 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: Krav om tre point og flot spil
Ancelotti får fyreseddel inden vinter pausen.

12 år 9 måneder siden #19 af Deucex
Får sgu aldrig indøvet boldbesiddende, lækkert offensiv fodbold (på den sidste tredjedel) med to kanter der ALTID søger dybt når midtbanen har bolden. Derfor ser RM så langsomme ud i spillet...

Ancelotti + Ronaldo = skidt match

Ps. hvorfor ska Di Maria altid tage 4-5 berøringer, selv hvis han blot spiller den videre...?!?

12 år 9 måneder siden #20 af baggins
Benzema, Khedira og di Maria er seriøst håbløse. De to første kan ikke tæmme bolden og aflever den videre, så man får flov i spillet. Benzema kan ikke afslutte og kommer ikke frem til nok. Og di Maria har for mange berøringer og laver for mange mærkelige og svære beslutninger istedet for at spille den simple aflevering. Ind med Jese, Morata og Isco, nu!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 9 måneder siden #21 af asp3200
Så gerne Benzema, khedira, di maria ud

Ind med Casemiro, isco, morata. Evt få 2-0 målet og eksperimenter lidt.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #22 af kavver
Besvaret af kavver på emne Optakt: Krav om tre point og flot spil

Steen skrev: Morata er på bænken, men det skulle han ikke have været. Han var slet ikke med i truppen, men Casemiro fik det dårligt før kampen, så han overtog hans plads på bænken.
En zzzz start ellve.. Ingen Morata, ingen Jesé.. Isco forstår jeg godt ikke starter, han skal have en lille pause. Ramos er småskadet, men han bliver klar til kampen på søndag.

Hvor er det vildt, at Morata slet ikke ville være i truppen, hvis Casemiro ikke havde fået det dårligt!?. Hvor ved du det fra?.
Puha Carlo. Det er i hvert fald ikke en nem måde at spille sig ind i Madrid-hjerterne.

12 år 9 måneder siden #23 af Steen

kavver skrev:

Steen skrev: Morata er på bænken, men det skulle han ikke have været. Han var slet ikke med i truppen, men Casemiro fik det dårligt før kampen, så han overtog hans plads på bænken.

Hvor er det vildt, at Morata slet ikke ville være i truppen, hvis Casemiro ikke havde fået det dårligt!?. Hvor ved du det fra?.
Puha Carlo. Det er i hvert fald ikke en nem måde at spille sig ind i Madrid-hjerterne.

AS. :
Casemiro may have been grinning when he arrived at the stadium, but he's dropped off the bench. "Stomach problems". Morata takes his place. Morata, praised by the Bernabéu faithful against Atleti, wasn't even going to make the bench until Casemiro dropped out.
Følgende bruger(e) sagde tak: kavver

12 år 9 måneder siden #24 af asp3200
Håber næsten FCK scorer, så må de sku vågne. Ekstremt skuffet.

Leveret af Kunena Forum