Optakt: Krav om tre point og flot spil
- Pepe
- Gæst
-
Jeg hedder navn og ansigtet of den idiot, den værste der har haft den hvid trøje på, find nok han ikke kan score men manden kæmper jo slet ikke.kavver skrev: Casilias
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
Illara-Khedira
Di María-Modric-Ronaldo
Benzema
Øv, hvor er det træls at den tykke franskmand skal rende rundt deroppe. I en kamp, hvor(alt respekt for FCK) vinder med mindst to ikke giver Morata chancen. Han skabte dobbelt så meget som Benzema har gjort på to kampe. Det er mig en gåde... Ifølge Resultat.dk er Morata slet ikke med på bænken?!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så vil jeg også lige udtrykke mine bekymringer for den midtbane. Jeg er nervøs for bevægeligheden derinde mod et lavtstående FCK-hold. Det kan hurtigt blive meget trængt derinde, som vi også har set gennem hele sæsonen, og jeg havde gerne set Isco i stedet for Khedira.
Men spændende med Carvajal, Varane, Marcelo og ikke mindst Iker. Det er dog rigtig mange udskiftninger.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
En zzzz start ellve.. Ingen Morata, ingen Jesé.. Isco forstår jeg godt ikke starter, han skal have en lille pause. Ramos er småskadet, men han bliver klar til kampen på søndag.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Gæsten
- Gæst
-
- Pepe
- Gæst
-
Ancelotti + Ronaldo = skidt match
Ps. hvorfor ska Di Maria altid tage 4-5 berøringer, selv hvis han blot spiller den videre...?!?
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Ind med Casemiro, isco, morata. Evt få 2-0 målet og eksperimenter lidt.
- kavver
- Gæst
-
Steen skrev: Morata er på bænken, men det skulle han ikke have været. Han var slet ikke med i truppen, men Casemiro fik det dårligt før kampen, så han overtog hans plads på bænken.
En zzzz start ellve.. Ingen Morata, ingen Jesé.. Isco forstår jeg godt ikke starter, han skal have en lille pause. Ramos er småskadet, men han bliver klar til kampen på søndag.
Hvor er det vildt, at Morata slet ikke ville være i truppen, hvis Casemiro ikke havde fået det dårligt!?. Hvor ved du det fra?.
Puha Carlo. Det er i hvert fald ikke en nem måde at spille sig ind i Madrid-hjerterne.
kavver skrev:
Steen skrev: Morata er på bænken, men det skulle han ikke have været. Han var slet ikke med i truppen, men Casemiro fik det dårligt før kampen, så han overtog hans plads på bænken.
Hvor er det vildt, at Morata slet ikke ville være i truppen, hvis Casemiro ikke havde fået det dårligt!?. Hvor ved du det fra?.
Puha Carlo. Det er i hvert fald ikke en nem måde at spille sig ind i Madrid-hjerterne.
AS. :
Casemiro may have been grinning when he arrived at the stadium, but he's dropped off the bench. "Stomach problems". Morata takes his place. Morata, praised by the Bernabéu faithful against Atleti, wasn't even going to make the bench until Casemiro dropped out.