Optakt: Krav om tre point og flot spil

12 år 9 måneder siden #37 af El Rojo

Jaken skrev: Det er risikabelt, at de forsøger at gennemtvinge et selvtillidsboost i Benzema. Det kan ende grueligt galt for ham, hvis ikke der meget snart kommer noget oprejsning - enten i form af mål eller opbakning fra tilhængerne.

Jeg kan godt følge dig, jeg tror også på at en tur på bænken kan gavne en spiller der føler sig for sikker og ikke præsterer. Jeg prøvede bare at vende den lidt om, for jeg synes folk er meget ensporede i kritikken af trænerstaben - jeg vil sige der er gode odds for at de har styr på hvad de laver, også bedre end madridista.dk's brugere ;)

Og som sagt, jeg er enig. Jeg savner at se rigtigt mange ting fra Karim B's side, men lad os lige huske på, at det ikke er mere end et par uger siden, at flere folk og medier mente at han var igang med en kanon sæsonstart (madridista.dk/index.php/1604-benzemas-kanonstart). Slå nu koldt vand i blodet, man må selvfølgelig meget gerne kritisere og være utilfreds, men en gang i mellem virker det lidt latterligt at råbe op som om der ikke er en anden side af sagen, det er jo ikke facebook det her..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum