Optakt: Krav om tre point og flot spil
- Stickylemonjuice
-
- Junior bruger
-
Jeg glæder mig så afsindig meget til Alonso kommer tilbage. Han har lige præcis de afleveringer både diagonalt og de hårde lige på op i Ronaldo's løb. Noget jeg syntes de har manglet så galt.
\o/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Håber næsten FCK scorer, så må de sku vågne. Ekstremt skuffet.
Der er intet at være skuffet over. Klart bedre kamp end i weekenden. Mere bevægelse, intesitet, bedre gen-erobring af bolden når den er tabt osv..
Der har dog været perioder, hvor det har set grimt ud. Men alt i alt en klar forbedring i forhold til de sidste par kampe.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Werge du lærer det aldrig...
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Jesé sidste års topscorer på Barca B ;)
Ham den nye isla er også god :D
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
asp3200 skrev:
Real Madrid skrev: Jesé sidste års topscorer på Barca B ;)
Ham den nye isla er også god :D
Uha, tror ikke jeg ville kunne holde til at se en Madrid kamp på dansk TV!
Isla? haha.
Han så ikke glad ud efter slutfløjtet, selvom stort set alle fra holdet kom hen til ham.
Mit tip - Han smutter til Arsenal til januar.
Edit: Og bliver selvfølgelig verdens bedste målmand igen!
baggins skrev: Casillas viste sin klasse tilsidst, selvom forsvaret glemte at forsvare. Di Maria løftede sit spil, jo trættere FCK blev. Ancelotti skal droppe sin lovestory med Benzema, da det ikke føre nogen steder. Og hvis Ancelotti vil finde en balance på holdet, så skal man ikke spille med Isco (isla) og Illarra som kontrollernde midtbanespillere - da det betyder at man kun spiller med en kontrollernde midtbanespiller, nemlig Illarra. Tilsidst, så skal Jese og Morata have mange flere minutter - det betyder mindst 30 minutter pr. Kamp.
Benzema spillede en Ok kamp og var involveret i minimum to af målene. Derudover kan jeg huske et par situationer, hvor han vandt bolden tilbage højt op på banen.
Du har dog ret i, at Morata og Jesé skal have noget mere spilletid. Jeg synes dog, at det er lidt håbløst at rotere for meget rundt lige nu, hvor der er brug for ro og stabilitet i truppen. Sæsonen er lang, og der kommer til at være masser af spilletid til alle, er jeg sikker på. Især når CDR starter igen.
Jeg forstår godt, at Benzema spiller fra start. Efter det pres han har været under i opstartsfasen, både fra fans og medier, så tror jeg at mandens største mangel er selvtillid. Jeg er enig med jer alle, han mangler udstråling, kampgejst, hurtighed, skarphed osv, men det er trods alt vores førsteangriber, og det virker som om trænerstaben rigtigt gerne vil have ham igang. Derfor startede han inde mod FCK, for hvor er der større mulighed for at få sat et par kasser ind og få genvundet noget selvtillid?
Jeg ville også gerne have set Morata starte inde, men jeg vil også rigtigt gerne have Benzema igang, mange stabile kampe i træk, mere selvtillid osv. Derfor mener jeg godt at man kan forsvare hans plads i start11.
Alt det der "Ancelotti fyres til vinter", "Elendig-mendi" osv kan jeg slet ikke tage seriøst. Vi er stadig i starten af sæsonen og vi møder et hold der er flere klasser under vores, selvfølgelig slipper de gassen lidt og kører en rutine-sejr hjem.
El Rojo skrev: Med fare for at blive savet over smider jeg lige den her:
Jeg forstår godt, at Benzema spiller fra start. Efter det pres han har været under i opstartsfasen, både fra fans og medier, så tror jeg at mandens største mangel er selvtillid. Jeg er enig med jer alle, han mangler udstråling, kampgejst, hurtighed, skarphed osv, men det er trods alt vores førsteangriber, og det virker som om trænerstaben rigtigt gerne vil have ham igang. Derfor startede han inde mod FCK, for hvor er der større mulighed for at få sat et par kasser ind og få genvundet noget selvtillid?
Jeg ville også gerne have set Morata starte inde, men jeg vil også rigtigt gerne have Benzema igang, mange stabile kampe i træk, mere selvtillid osv. Derfor mener jeg godt at man kan forsvare hans plads i start11.
Forstår godt argumenterne, men en gang i mellem kan en lille tur på bænken også være positiv. Det gavner nemlig heller ikke Benzemas selvtillid, at spille hver evig eneste kamp, levere skidt og samtidig blive buet af fansne (lige så vel som det ikke gavner Moratas, at han aldrig får en startplads, selv når han præsterer fint)
Her kan jeg perspektivere lidt til OB i sidste sæson, hvor Daniel Høegh var inde i meget lang og dårlig spillemæssig periode. Der var det tydeligt, at præstationerne ikke blev bedre, selv med al den tillid han blev vist. Han var ramt på selvtilliden og det gavnede ham ikke, at spille hver eneste kamp for et generelt dårligt spillende hold og aldrig få nogen succeshistorier. Der var det eneste rigtige der kunne ske for ham, at blive sat på bænken i en periode, væk fra rampelyset og presset, så han i stedet kunne fokusere på sit spil til træning, forsøge at forbedre sig og undgå flere dårlige episoder inde på banen, indtil han fik tanket op igen.
Det er risikabelt, at de forsøger at gennemtvinge et selvtillidsboost i Benzema. Det kan ende grueligt galt for ham, hvis ikke der meget snart kommer noget oprejsning - enten i form af mål eller opbakning fra tilhængerne.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también