Udisciplineret sejr i Vallecas

12 år 8 måneder siden #37 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Udisciplineret sejr i Vallecas
* Rykket til tråden 'Målmandsposten'

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ikertheman

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #38 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Udisciplineret sejr i Vallecas

BBB skrev:

Ikertheman skrev: Her taler jeg både om hans ro såvel som hans erfaring... Iker har bare været på en større scene end Lopez og jeg husker en Casillas, som tit var kamp-afgørende.. Det var han ikke til sidst og tror kun, at det er sundt, at der er konkurrence :)

Det at han har spillet store kampe betyder intet, hvis det ikke giver ham en fordel. Jeg mindes ikke, at nogen er kommet med bud på hvad det er for en aura han har, eller hvad den gør. Så derfor er det svært, at diskutere hvor vigtig den egentlig er - og om den findes. :-)

"Det at han har spillet store kampe betyder intet, hvis det ikke giver ham en fordel."
Det er da klart, at det giver ham en fordel, Iker Casillas har leveret på den helt store scene, reddet et skud fra Robben, som faktisk endte med at sikre dem et VM, han holdte os inde mod Bayern - reddede et par straffespark og ja, har tit været match-afgørende..
Da Ronaldo havde den "kæmpe krise", hvor han ikke scorede i hvad, 4-5 kampe, blev han så smidt af holdet pga. de kampe? Skal vi ikke tro på godt spil fra Benz, selvom han ikke har leveret det i "lange tider"?
Man kan ikke klandre en enkelt person, når et helt hold ikke leverer..

Casillas har godt af konkurrence, men den skal godt nok også være fair.. Med ham på mål i CdR og CL - med Lopez i ligaen, så burde vi få et indtryk af, hvem der leverer bedst..

Synes vi skal stoppe den her, da vi er uenige og det næste skridt ville være en definitions-diskussion af Casillas' "aura"/erfaring/callitwhatyouwant :)

Jeg henviser til målmandsposten, statistikkerne taler for sig selv:

madridista.dk/index.php/forum/debat/1800-malmandsposten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum