Stadion-projekt afhænger af sponsor
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er projektet i nederste venstre hjørne, som betegnes som favorit til at vinde udliciteringen.
Projektet med at forny Estadio Santiago Bernabéu fortsætter med uformindsket fart og Real Madrid har allieret sig med det amerikanske konsulent-firma Bovis for at studere de fire projekter og deres muligheder for at generere penge til klubben.
Det står allerede fast, at prisen på at modernisere det legendariske stadion løber op i en pris i omegnen af 250-300 millioner € og at arkitekt-grupperne skal have omkring 10% af budgettet i honorarer.
Sideløbende med dette forhandler Florentino Pérez med flere sponsorer om at lægge navn til Estadio Santiago Bernabéu og her nævnes Microsoft, Audi og Fly Emirates ofte som de varmeste bud og der spekuleres i, at det endelige vinderprojekt blandt de fire arkitekt-grupper først offentliggøres, når der er sat navn på stadion-sponsoren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Marcelohoppen12
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
falle skrev: Nej, den ser meget flot - meget moderne stadion. Men den røde er også spændene, hvis man ser med arkitekt brillerne på.
Lige så snart man tager arkitekt-brillerne af, ser man dog kun en elendig rædsel......alternativt et futuristisk toilet.
- falle
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
falle skrev: Nej, den ser meget flot - meget moderne stadion. Men den røde er også spændene, hvis man ser med arkitekt brillerne på.
Lige så snart man tager arkitekt-brillerne af, ser man dog kun en elendig rædsel......alternativt et futuristisk toilet.
Haha, good one. Hvis den nu var lidt mere brun end rød, så ligner det en mindre bygning vi har her i byen, som sjovt nok huser arkitekterne bag bygningen :)
Men altså, de er alle fine på hver deres måde. Jeg foretrækker nu Bernabeu som den er, men skulle jeg vælge en af de fire, så ville det være den nederst til venstre.
Steen skrev: Jeg kan også bedst lide den øverste til venstre, men ud af de fire, så er det den med den mindste kapacitet, så det ville ikke give særlig meget mening at vælge den. Jeg kan ikke lige huske det, men det var enten nr. 2 eller nr. 4 der havde størst kapacitet.
Hvor kan man se en oversigt over hvor stor kapacitet de 4 forslag hver især vil give?
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dios skrev: Jeg synes alle er flotte, og er egentlig ligeglad med hvilke det bliver. Jeg er modstander af projektet grundet navnet! Hellere ren beton end nyt uden historie.
Det bliver jo ikke et nyt uden historie? Ny facade, samme historie.
Vores catalanske venner er iøvrigt allerede gået samme vej, selv om de har valgt en lidt alternativ løsning, nemlig at lade Qatar Airways pryde stolesæderne.