Stadion-projekt afhænger af sponsor

12 år 8 måneder siden #13 af Siempre Madrid

BBB skrev: Jeg får det dårligt af at Madrids stadion kan blive bygget af en Barca-mand.

Der er ikke noget bedre end at lade catalanere arbejde for sig ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, r-mb-q

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 8 måneder siden #14 af pm
Det første i toppen er jeg mest til, og slet ikke til det røde der ligner en dæmon portal tingst fra WOW. Er der ikke billeder af de 4 forslag indvendigt?

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #15 af Omar
Besvaret af Omar på emne Stadion-projekt afhænger af sponsor
Jeg synes nr. 4 er klart bedst.

12 år 8 måneder siden #16 af Steen

mortenj skrev:

Steen skrev: Jeg kan også bedst lide den øverste til venstre, men ud af de fire, så er det den med den mindste kapacitet, så det ville ikke give særlig meget mening at vælge den. Jeg kan ikke lige huske det, men det var enten nr. 2 eller nr. 4 der havde størst kapacitet.

Hvor kan man se en oversigt over hvor stor kapacitet de 4 forslag hver især vil give?

Jeg kan desværre ikke findet linket mere, jeg så det for et par uger siden..

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #17 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Stadion-projekt afhænger af sponsor
Hvis det giver 30 eller 40 millioner om året, så er et nyt navn jo fint. Dermed kan de 200-300 millioner euro det koster blive betalt af på navnet. Meget smart !

12 år 8 måneder siden #18 af Raul-rik

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev: Jeg får det dårligt af at Madrids stadion kan blive bygget af en Barca-mand.

Det ville jeg altså passe på med... Når man har været 127 år om at bygge en kirke... Ja så tør jeg slet ikke tænke på hvor ineffektiv man er med et stadion :-/
Sidste redigering: 12 år 8 måneder siden ved Raul-rik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid, ZizouMo, rezamadridista

12 år 8 måneder siden #19 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Jeg synes alle er flotte, og er egentlig ligeglad med hvilke det bliver. Jeg er modstander af projektet grundet navnet! Hellere ren beton end nyt uden historie.

Det bliver jo ikke et nyt uden historie? Ny facade, samme historie.

Vores catalanske venner er iøvrigt allerede gået samme vej, selv om de har valgt en lidt alternativ løsning, nemlig at lade Qatar Airways pryde stolesæderne.

Nyt navn. Jeg synes stadig vi sælger vores sjæl, og hvor er det dog ufatteligt dumt.

Tænk nogle er så fattige, at de kun har penge!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 8 måneder siden #20 af Siempre Madrid
Det skal ikke hedde sig, at jeg er 100% for at få et sponsor-navn på Estadio Santiago Bernabéu.

Men for mig vil det alle dage være Estadio Santiago Bernabéu, uanset hvilket navn, man hæfter på det. Og jeg synes nu ikke, at der mistes ret meget sjæl ved at lade en sponsor smide penge i klubben.

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 8 måneder siden #21 af Barça
Besvaret af Barça på emne Stadion-projekt afhænger af sponsor

Raul-rik skrev:

Siempre Madrid skrev:

Det ville jeg altså passe på med... Når man har været 127 år om at bygge en kirke... Ja så tør jeg slet ikke tænke på hvor ineffektiv man er med et stadion :-/

Så viiiiiidt jeg ved så var Real Madrids første præsident en katalaner, og hans mål om at gøre Real Madrid til verdens bedste klub har da næsten taget ligeså lang tid ;)? (Spøg til side, pointen i indlægget var at det faktisk er en katalaner som står bag Real Madrid, hvis jeg har gjort min research godt nok)

12 år 8 måneder siden #22 af Siempre Madrid
Og det har du så evig ret i.

12 år 8 måneder siden #23 af Dios

Siempre Madrid skrev: Det skal ikke hedde sig, at jeg er 100% for at få et sponsor-navn på Estadio Santiago Bernabéu.

Men for mig vil det alle dage være Estadio Santiago Bernabéu, uanset hvilket navn, man hæfter på det. Og jeg synes nu ikke, at der mistes ret meget sjæl ved at lade en sponsor smide penge i klubben.

Og det er også fint du kan, men det kan jeg f.eks.. Har man ikke råd til renovering, så skal man bare droppe det. Ellers skal man ihvertfald ikke købe spillere for 1 millard hver sommer.

Real Madrid ville ikke kunne kører rundt uden sponsor penge, så jeg har heller ikke noget imod sponsor penge som sådan, men når det skal ændre på vores navn, så går vi for vidt. Vi skal huske på, at det altså kun er penge, og de hurtigt kan blive tjent ind igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, rezamadridista, pm

12 år 8 måneder siden #24 af Kassow-Rossing

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Jeg synes alle er flotte, og er egentlig ligeglad med hvilke det bliver. Jeg er modstander af projektet grundet navnet! Hellere ren beton end nyt uden historie.

Det bliver jo ikke et nyt uden historie? Ny facade, samme historie.

Vores catalanske venner er iøvrigt allerede gået samme vej, selv om de har valgt en lidt alternativ løsning, nemlig at lade Qatar Airways pryde stolesæderne.

Nyt navn. Jeg synes stadig vi sælger vores sjæl, og hvor er det dog ufatteligt dumt.

Tænk nogle er så fattige, at de kun har penge!

Skal vi så også gå tilbage til rene trøjer uden sponsornavne? Og når vi nu er i gang kan vi så ikke også få alle de ikke-spanske spillere ud af truppen, så vi kan nøjes med talenterne af egen avl.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum