Dí María tydeligt irriteret

12 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Det var en synligt vred Ángel Dí María, der demonstrativt og uden så meget som at kigge op trampede forbi det samlede pressekorps ovenpå gårsdagens sikre sejr i Parken.

Argentineren, der i weekenden kom i fokus grundet sin opførsel efter at være blevet udskiftet i pokalnedturen mod Xátiva, stormede ind i spillerbussen, hvor der blev givet frit valg til de negative følelser.

Jeres udsendte placerede sig på siden af bussen og herfra kunne han se, Dí María sætte sig på behørig afstand fra holdkammeraterne, og i tydelig frustration hamre til det lille plastikbord, der var blevet vippet ned.

Om agressionerne fra Dí María skyldes frustration over noget i løbet af kampen i går, eller om det er et decideret udtryk for nedtur over tilværelse i Madrid skal være usagt, men det var helt tydeligt at der i minutterne efter opgøret ikke var meget kærlighed at spore fra Ángelito.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #2 af kavver
Besvaret af kavver på emne Dí María tydeligt irriteret
Jeg kan kun være enig i ham. Han er flere klasser over Isco IMO. Man kunne også hurtig se igår, at Ronaldo og ham er glad for hinanden, og startede deres helt eget Tika-Taka show. Der er ikke ét punkt, hvor jeg ser at Isco er bedre. Håber i den grad bare at der bliver roteret lidt fra Carlo's side.

12 år 7 måneder siden #3 af pm
Besvaret af pm på emne Dí María tydeligt irriteret
Han kan lave nogen fantastiske ting, men "flere klasser over Isco" er jeg dybt uenig i. Alene hans lave bundniveau gør at jeg ikke har det mindste imod han er røget på bænken på trods af han har spillet flere gode kampe over det sidste stykke tid.

12 år 7 måneder siden #4 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Dí María tydeligt irriteret
I min verden er han en spiller der bør være på bænken,han er alt for svingende. Men en fantastisk joker at have. Jeg havde håbet han ville acceptere en bænkplads, men med den attitude at udviser i øjeblikket er et salg måske den bedste løsning?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #5 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Dí María tydeligt irriteret

kavver skrev: Jeg kan kun være enig i ham. Han er flere klasser over Isco IMO. Man kunne også hurtig se igår, at Ronaldo og ham er glad for hinanden, og startede deres helt eget Tika-Taka show. Der er ikke ét punkt, hvor jeg ser at Isco er bedre. Håber i den grad bare at der bliver roteret lidt fra Carlo's side.

Hvis kun ser highlights fra kampene, så kan du have ret, men når man rent faktisk ser kampene, så kan man se, at det faktisk er Isco, der er klasser over Di Maria. Specielt på den centrale midtbane, hvor de begge spillede i går. Isco er bare en klogere spiller både med og uden bolden. Di Maria laver teknisk fantastiske ting, men han vælger ofte de forkerte løsninger og tager for mange chancer med bolden.

Med sin fart og teknik er Di Maria klart bedst på kanten, også bedre end Isco. Men inde på midten er Isco klart bedre.

12 år 7 måneder siden #6 af Sahinovic
Han har ikke niveauet til at komme på en start 11'er, alle de andre som spiller samme position (Isco og Bale) er jo bedre end ham, og har i den grad et højere bundniveau end han har.

Isco er klart mere boldsikker end Di Maria, hvilket jeg synes passer bedre til Ancelottis system med at kontrollere kampene. Det gør man ikke med en Di Maria som kan miste bolden på de mest mærkelige og 'sikre' steder.

Men en god joker det er hvad Di Maria er, og ikke andet.

Florentino Pérez

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #7 af Omar
Besvaret af Omar på emne Dí María tydeligt irriteret
Håber virkelig ikke at Real sælger ham. Måske ville der være en god ide at give nogen pause midt imellem til Bale for så kan Di Maria også får lov til at spille for start.

12 år 7 måneder siden #8 af madrid2000
Isco kan ikke lave assists.

Hvis vi havde haft Özil havde vi været meget stærkere, men sådan skulle det ikke være.

12 år 7 måneder siden #9 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Dí María tydeligt irriteret

madrid2000 skrev: Isco kan ikke lave assists.

Hvis vi havde haft Özil havde vi været meget stærkere, men sådan skulle det ikke være.

Özil er solgt, fat det og kom videre! Det er ikke godt at have en utilfreds spiller på holdet, derfor mener jeg også at hvis Di Maria er utilfreds, er det bedste valg at sælge ham.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, DarioGomez, Real Madrid, Real HWL, Roesen7

12 år 7 måneder siden #10 af Real Madrid

Vi er det mest scorende hold i Spanien, Champions League og i hele Europa, hvordan er det lige vi savner Özils assist?

Kilder:
espnfc.com/team/squad?id=86&cc=5739
www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...9/players/index.html

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Dí María tydeligt irriteret

Real Madrid skrev:

Vi er det mest scorende hold i Spanien, Champions League og i hele Europa, hvordan er det lige vi savner Özils assist?

Der er ikke mange assists for kæden lige bag de tre forreste, og det er vel meget sigende, at Marcelo ligger på en delt 1./2. plads (afhængigt af om man tæller di Maria som en af de tre forreste eller ej). Isco er ikke på samme måde en assist-maskine som Özil.

Så kan man altid stille spørgsmålet, om man har behov for en Özil.

12 år 7 måneder siden #12 af Real Madrid

BBB skrev:

Real Madrid skrev:

Der er ikke mange assists for kæden lige bag de tre forreste, og det er vel meget sigende, at Marcelo ligger på en delt 1./2. plads (afhængigt af om man tæller di Maria som en af de tre forreste eller ej). Isco er ikke på samme måde en assist-maskine som Özil.

Så kan man altid stille spørgsmålet, om man har behov for en Özil.

Prøver ikke at tage noget fra Özil, men hans mange assist er bare blevet fordelt over flere spillere, og indtil videre har der ikke været et splitsekund, hvor jeg mener han har været savnet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum