Dí María tydeligt irriteret

12 år 7 måneder siden #61 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Dí María tydeligt irriteret
Efter at have læst den fine og saglige debat igennem, har jeg endelig fundet ud af, hvorfor Di maria var/er tydelig irriteret...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved ZizouMo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #62 af Siempre fiel

AlanSahinovic skrev:

MMM skrev:

AlanSahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

AlanSahinovic skrev: Dios - ''Du lukker fuldstændig øjnene for de fejl Lopez indtil videre har lavet, og kigger kun på Casillas fejl, men det er noget helt andet :)''

Jeg er helt forbavset over at der er en Real Madrid fan der har de samme holdninger som jeg har hvad angår Ronaldo, hver gang jeg har nævnt noget med Ronaldo og hans spil er jeg blevet slagtet ned fra samtlige ''Real Madrid'' fans.

Men hvad angår Lopez, så vil jeg da gerne vide hvilke fejl han har lavet som kunne sætte ham på bænken? Den eneste fejl jeg kan huske som Lopez har lavet er mod FC Barcelona for nyligt, hvor han stod alt for langt ude af målet og Sanchez loppede den over ham, kan virkelig ikke finde andre fejl han har lavet?

Må gå ud fra at du ik så Levante-Real Madrid

Har set samtlige Real Madrids kampe i år, og kan ikke se hvor Lopez lavede en fejl i de 2 mål som Levante scorede, forsvaret har taget en ordentligt dosis sovepiller i begge mål.

Men det så igen folk der absolut skal lede efter en fejl ved Lopez, men som ikke engang er der.

Mener du virkelig at López er fejlfri der?

edit. ok, den vil så ikke indlejre. Men start 1.50 min inde i videoen.

Går ud fra at du henviser til mål nr. 2.

Lopez gøre det rigtige ved at komme ud og prøve på at clear bolden, nu når forsvaret sejler så meget som de gør i den kamp, han lykkes dog ikke men han når at komme tilbage til målet, hvor ÉN Levante spiller står stille med bolden blandt 4 af Real Madrids forsvarsspillere, ingen går til ham de står og kigger fodbold, så tager Levante spilleren da bare et træk og skyder den ind.

Jeg vil ikke give Lopez skylden, men helt og alene forsvaret skylden, for hold op hvor var de elendige i den kamp, se blot det første mål som Levante scorede.

Ja ja, jeg bestiller ik andet end lede efter "fejl der ik er der". Han sejler overhovedet ik rundt, du har ret, alle andre tager fejl, bla bla bla.

12 år 7 måneder siden #63 af Sahinovic

Siempre fiel skrev:

AlanSahinovic skrev:

MMM skrev:

AlanSahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

AlanSahinovic skrev: Dios - ''Du lukker fuldstændig øjnene for de fejl Lopez indtil videre har lavet, og kigger kun på Casillas fejl, men det er noget helt andet :)''

Jeg er helt forbavset over at der er en Real Madrid fan der har de samme holdninger som jeg har hvad angår Ronaldo, hver gang jeg har nævnt noget med Ronaldo og hans spil er jeg blevet slagtet ned fra samtlige ''Real Madrid'' fans.

Men hvad angår Lopez, så vil jeg da gerne vide hvilke fejl han har lavet som kunne sætte ham på bænken? Den eneste fejl jeg kan huske som Lopez har lavet er mod FC Barcelona for nyligt, hvor han stod alt for langt ude af målet og Sanchez loppede den over ham, kan virkelig ikke finde andre fejl han har lavet?

Må gå ud fra at du ik så Levante-Real Madrid

Har set samtlige Real Madrids kampe i år, og kan ikke se hvor Lopez lavede en fejl i de 2 mål som Levante scorede, forsvaret har taget en ordentligt dosis sovepiller i begge mål.

Men det så igen folk der absolut skal lede efter en fejl ved Lopez, men som ikke engang er der.

Mener du virkelig at López er fejlfri der?

edit. ok, den vil så ikke indlejre. Men start 1.50 min inde i videoen.

Går ud fra at du henviser til mål nr. 2.

Lopez gøre det rigtige ved at komme ud og prøve på at clear bolden, nu når forsvaret sejler så meget som de gør i den kamp, han lykkes dog ikke men han når at komme tilbage til målet, hvor ÉN Levante spiller står stille med bolden blandt 4 af Real Madrids forsvarsspillere, ingen går til ham de står og kigger fodbold, så tager Levante spilleren da bare et træk og skyder den ind.

Jeg vil ikke give Lopez skylden, men helt og alene forsvaret skylden, for hold op hvor var de elendige i den kamp, se blot det første mål som Levante scorede.

Ja ja, jeg bestiller ik andet end lede efter "fejl der ik er der". Han sejler overhovedet ik rundt, du har ret, alle andre tager fejl, bla bla bla.

Sådan kan man også vælge at modargumentere (-:

Florentino Pérez

12 år 7 måneder siden #64 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Dí María tydeligt irriteret

AlanSahinovic skrev: ..........Sådan kan man også vælge at modargumentere (-:

Kan i godt stoppe jeres diskussion? Man skal rulle pænt langt ned på siden for at komme til næste indlæg.
Hvis i virkelig gerne vil fortsætte med at diskutere, så tag den på PB,

HALA MADRID Y NADA MAS

12 år 7 måneder siden #65 af Sahinovic

Kaká8 skrev:

AlanSahinovic skrev: ..........Sådan kan man også vælge at modargumentere (-:

Kan i godt stoppe jeres diskussion? Man skal rulle pænt langt ned på siden for at komme til næste indlæg.
Hvis i virkelig gerne vil fortsætte med at diskutere, så tag den på PB,

Det er et debatforum kære ven, så det er faktisk meningen at man skal diskutere hvis man er uenig, så hvis du er for doven til at rulle ned på din computer/smartphone, så er det måske det forkerte sted du er (-:

Florentino Pérez

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #66 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Dí María tydeligt irriteret

AlanSahinovic skrev: Det er et debatforum kære ven, så det er faktisk meningen at man skal diskutere hvis man er uenig, så hvis du er for doven til at rulle ned på din computer/smartphone, så er det måske det forkerte sted du er (-:

Du diskuterer Ronaldo, Casillas og Lopez i en tråd om Di Maria. Hvem er så doven og det forkerte sted?

12 år 7 måneder siden #67 af Sahinovic

Rubæk skrev:

AlanSahinovic skrev: Det er et debatforum kære ven, så det er faktisk meningen at man skal diskutere hvis man er uenig, så hvis du er for doven til at rulle ned på din computer/smartphone, så er det måske det forkerte sted du er (-:

Du diskuterer Ronaldo, Casillas og Lopez i en tråd om Di Maria. Hvem er så doven og det forkerte sted?

Har da også diskuteret Di Maria i starten af oplægget, men ja den røg lidt af sporet da der ikke var så meget at snakke om angående Di Maria (-:

Florentino Pérez

12 år 7 måneder siden #68 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dí María tydeligt irriteret
M_linding skrev:

Det undrer mig, at jeg stort set er enig med dig (bortset fra din kommentar om Zlatan, da han mere er til show end til at spille med hvor det bliver rigtigt svært).

Det undrer mig fordi, at du for ganske få timer siden, bad mig om at tage en p** ud af mu****

Hvorfor undre det dig? Altså at du er enig med mig.

Forklar gerne hvad du mener med Zlatan? Der kan da ikke være 2 forskellige meninger om han er blandt de absolut 3 bedste spillere i verden pt. og nok sammen med Ronaldo de 2 mest formstærke netop lige nu. Show eller ej, så befinder han sig i toppen, men hans show som jeg mener Ronaldo mangler er kun 1 mål fra Ronaldo i Cl gruppespillet.

Hvis du blev krænket, så tager jeg den hurtigt på min kappe og undskylder, men jeg havde ellers for længst opgivet Ronaldo snakken med dig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 7 måneder siden #69 af Dios

JimmyBroe skrev: Det var dog kattens Dios.:) Så vidt jeg husker det så forsvarer jeg blot Lopez, og jeg mener, at det på ingen måde er "unfair" at han står. Det er dig og andre, som fremhæver Lopez's fejl og mangler. Ikke mig som leder efter fejl hos Casillas! -Citer mig, tak;)

Jeg har selv været efter bedømmelserne her på siden, men de er subjektive og sådan er det. Det samme er din og min holdning omkring Ronaldo, Casillas, Lopez, etc.
Det er også en af grundene til at Messi overhovedet er med blandt top tre til at vinde titlen, folk har forskellige meninger og bedømmelsesgrundlag, og fred være med det.

Hvis Ronaldo er en robot, så er jeg tosset med elektronik. Ej, men jeg forstår godt hvad du mener, Mål er ikke alt. Enig, men det er en stor del af det, at vinde fodboldkampe. Og ja du har da ret, om de 70 mål kommer fra 7 forskellige spillere eller om de kun kommer for én spiller, ændre ikke på tallene i tabellen. Men jeg som fan af Real madrid, - og det her er min subjektive holdning - er lykkelig for det ekstraordinære, vi også står for og altid har stået for. De sidste 4-5 år har vi haft én ekstraordinær spiller på holdet (Ronaldo) nu er vi ved, at få et helt ekstraordinært hold grundet Carlos implementering af den nye spillestil plus tilgangen af flere nye kommende og etableret stjerner. Vi er begyndt at spille fodbold lige efter mit hovede. Jeg elsker at have en spiller som smadre rekorder på stribe for Real Madrid, også selvom rekorder er skide ligegyldige, så er de nu ret blæret at have. Men det er måske bare mig.

Ronaldo kan beskyldes for meget, men han er ikke skyld i manglende titelhøst, imo!

Målmandsdebatten var egentlig ikke noget jeg ville tage op igen, men sjovt vores debat dødede lige efter Barca kampen ;)

Jeg synes bare ikke der er noget ekstraordinært over Ronaldo's spil længere. Nu har jeg altid været til show-spillere, og derfor er Ronaldo ikke engang i min top 10 over mest elskede boldspillere, og han er endda overgået af 2 Barca spillere, hvis man kan sige jeg elsker dem. Men forstå pointen :)

Rekorder er total ligegyldige for mig, hvis det ikke omhandler Real Madrid. Jeg vil da være stolt af Ronaldo når han vinder Balon'Dor, men som MMM skrev, så bliver det blæst fuldstændigt op. Hvis Ronaldo ikke føler sig værdsat af os fansene, så må han jo skifte klub til Liverpool eller en anden ligegyldig klub.

Ronaldo er ligeså meget skyld i manglende titler, som resten af spillerne er det. Se evt. MMM's indlæg angående videre forklaring, da han efter min vurdering rammer hovedet på sømmet.
Faktum er nu stadig, at Ronaldo i Real Madrid kun har vundet 3 titler, så det er jo ikke ligefrem titler vi har væltet os i. Jeg siger på ingen måde det kun er Ronaldo's skyld, men prøver egentlig bare og sætte tingene i perspektiv, da du og linding fik det til og lyde som om, at titler og Ronaldo var en stor symbiose :)

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 7 måneder siden #70 af Dios

Real Madrid skrev:

AlanSahinovic skrev: Jeg er helt forbavset over at der er en Real Madrid fan der har de samme holdninger som jeg har hvad angår Ronaldo, hver gang jeg har nævnt noget med Ronaldo og hans spil er jeg blevet slagtet ned fra samtlige ''Real Madrid'' fans.

Det ville heller ikke falde i god jord, hvis du overfor en stærkt troende kristen svinede Jesus til eller overfor en muslim svinede Muhammed til ;-)

Men så længe det er Pepé, Di María, Khedira ja you name it, så er det okay, eller hvordan?

Ronaldo er blevet en hellig ko i Real Madrid, og mange gør ham større end selve klubben. Real Madrid har nu engang haft langt større stjerner end netop Ronaldo, så mon ikke det ville gå uden ham? Det tror jeg ihvertfald. Igen misforstå mig ikke, for folk læser åbenbart ikke hele sætninger, når de er lidt Kontroversielle, men nej jeg ønsker ikke Ronaldo væk fra klubben, bare for at få det på det rene!

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.

12 år 7 måneder siden #71 af Dios

Rubæk skrev:

Små sko og folk, eller hvordan er det nu lige?

12 år 7 måneder siden #72 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Dí María tydeligt irriteret
Dios:

... Men jeg foretrækker bedre "fodboldspillere" forstået på den måde, at de rent faktisk mestre alt.

Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller...

Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, men du foretrækker alligevel bedre, hvad er man så?

Jeg har læst dine indlæg i denne tråd og jeg er med på, at du mener, at boldflyttere er mere seværdige end goalgettere. Jeg finder det dog interessant, at du mener, at Ronaldo ikke mestre (næsten) alt?

Han bliver jo netop ankerkendt for (måske) at være den mest komplette fodboldspiller verden nogensinde har set, men dette er ikke gået din næse forbi?

Scorer man 1 mål, så får man 4, men laver man 1 assist, så tæller den ikke rigtig med. Mener det var Daniel, som udtalte sig på en lignende måde.

Ja, du krævede et citat fra Jimmy og i samme omfang kunne det være lige i skabet, hvis du i fremtiden ville citere personer, som end ikke er deltagende i debatten, tak! Jeg mindes ikke at have hævdet, at oplæg ikke er vigtigt, men jeg kan tage fejl....

Du har dog ret i én af ovennævnte to ting. Jeg vægter mål højt, også højere end oplæg, men jeg anfægter ikke værdien af sidstnævnte, hvorfor Özil eksempelvis var/er en af mine absolut favoritspillere, også selvom han ikke længere er at finde i Real Madrid. Hvis et hattrick ikke er ensbetydende med en stur femtal, så er intet!

Haha, stop nu dig selv altså! Din subjektive mening er akkurat ligeså dum som vores andre, men hey, lad os tage snakken når du har taget pikkemanden ud af kæften hahaha

Den eneste der skal stoppe sig selv, er dig. Hvis ikke andre i crewet ønsker at give dig en løftede pegefinger, skal jeg nok lege bussemand. Ovenstående sprogbrug er uacceptabel, også selvom du mente, at det var sjovt. Stop det!

Jeg beundrer Ronaldo og vil egentlig ikke debattere det yderligere og slet ikke i denne tråd. Han er et eminent forbillede, for folk der ønsker at opnå noget tilnærmelsesvis, hvad end det er i sport eller livet generelt.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum