Dí María tydeligt irriteret

12 år 7 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dí María tydeligt irriteret
RasmusKring skrev:

Så er de to ydrefløje ligesom kridtet op i forhold til Ronaldo. Enten er han verdens bedste spiller igennem historien eller også skal han sælges.

Hvem siger han skal sælges? Ellers fuldstændig enig.

BBB

Det er sandt, men kan du huske, hvad der skete sidst Ronaldo var skadet i en 1/8 finale? Så vidt jeg husker var det mod Lyon i 09/10 sæsonen ;-)

Ja heldigvis er skurken Higuain ikke i klubben længere ;) Havde han nu bare scoret på tomt mål, så havde vi gået videre. Vi tabte til et bedre hold dengang.
Forstår dog overhovedet ikke sammenligningen! men hvad blev El Clasico i 2010 med Ronaldo på holdet? Vi har ikke tabt større til Barca i 20 år eller noget i den stil.

M_linding

Jeres diskussion er et klasse-eksempel på, hvordan man kan misbruge fakta, til at konstruere løgne... Og I ved det jo godt selv;)

Spørg på en anden måde: Havde United haft bedre muligheder, i finalen mod Barcelona, hvis de havde haft Ronaldo på holdet?

Så kan man vælge at lyve overfor sig selv, hvis det er det man vil;)

Haha, stop nu dig selv altså! Din subjektive mening er akkurat ligeså dum som vores andre, men hey, lad os tage snakken når du har taget pikkemanden ud af kæften hahaha :D

Spørgsmålet er jo ikke om United ville have større chance i finalen end uden ham, men at de kom dertil! Jeg giver overhovedet ikke Ronaldo skylden for noget som helst, men nu var han selv med til og slå os ud af straffesparks konkurrencen imod Bayern. Der er ingen tvivl om Ronaldo er verdens bedste i 2013, men ikke engang han kan vinde seriøse titler med Real Madrid.
Det er netop derfor jeg savner det hele drejer sig om holdet, og ikke om klubben støtter Ronaldo i og deltage i Balon'dor f.eks..

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #38 af M_linding

Dios skrev: RasmusKring skrev:

Så er de to ydrefløje ligesom kridtet op i forhold til Ronaldo. Enten er han verdens bedste spiller igennem historien eller også skal han sælges.

Hvem siger han skal sælges? Ellers fuldstændig enig.

BBB

Det er sandt, men kan du huske, hvad der skete sidst Ronaldo var skadet i en 1/8 finale? Så vidt jeg husker var det mod Lyon i 09/10 sæsonen ;-)

Ja heldigvis er skurken Higuain ikke i klubben længere ;) Havde han nu bare scoret på tomt mål, så havde vi gået videre. Vi tabte til et bedre hold dengang.
Forstår dog overhovedet ikke sammenligningen! men hvad blev El Clasico i 2010 med Ronaldo på holdet? Vi har ikke tabt større til Barca i 20 år eller noget i den stil.

M_linding

Jeres diskussion er et klasse-eksempel på, hvordan man kan misbruge fakta, til at konstruere løgne... Og I ved det jo godt selv;)

Spørg på en anden måde: Havde United haft bedre muligheder, i finalen mod Barcelona, hvis de havde haft Ronaldo på holdet?

Så kan man vælge at lyve overfor sig selv, hvis det er det man vil;)

Haha, stop nu dig selv altså! Din subjektive mening er akkurat ligeså dum som vores andre, men hey, lad os tage snakken når du har taget pikkemanden ud af kæften hahaha :D

Spørgsmålet er jo ikke om United ville have større chance i finalen end uden ham, men at de kom dertil! Jeg giver overhovedet ikke Ronaldo skylden for noget som helst, men nu var han selv med til og slå os ud af straffesparks konkurrencen imod Bayern. Der er ingen tvivl om Ronaldo er verdens bedste i 2013, men ikke engang han kan vinde seriøse titler med Real Madrid.
Det er netop derfor jeg savner det hele drejer sig om holdet, og ikke om klubben støtter Ronaldo i og deltage i Balon'dor f.eks..

Du misforstod mig tydeligvis.

Men det er også lige meget: Ronaldo-diskussioner er spild af tid. Den blev lukket for 8-9 år siden, da folk havde besluttet om de kunne eller ikke kunne li' Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real Madrid, rezamadridista

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #39 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Dí María tydeligt irriteret

M_linding skrev: Du misforstod mig tydeligvis.

Men det er også lige meget: Ronaldo-diskussioner er spild af tid. Den blev lukket for 8-9 år siden, da folk havde besluttet om de kunne eller ikke kunne li' Ronaldo.

Folk kan godt ændre mening. Det har jeg også selv gjort. Den gang Ronaldo kom til klubben synes jeg, at han var irriterende og gik rundt med tårer i øjnene, ligeså snart tingene ikke gik helt hans vej.

Siden da har han udviklet sig (eller også har min mening om ham) til at være en leder. Når tingene ikke går vores vej nu, så går Ronaldo forrest i stedet for at hænge med hovedet. Kort sagt er han en helt anden spiller, end han var dengang.

12 år 7 måneder siden #40 af BBB
Besvaret af BBB på emne Dí María tydeligt irriteret

Dios skrev: BBB

Hvordan er det gået Real siden i El Clasico? Så vidt jeg husker har Ronaldo mere eller mindre været afgørende i hver eneste siden ;)

Sammenligningen gik på, hvordan det gik, før Ronaldo spillede de farlige 1/8 for os.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 7 måneder siden #41 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: BBB

Hvordan er det gået Real siden i El Clasico? Så vidt jeg husker har Ronaldo mere eller mindre været afgørende i hver eneste siden ;)

Sammenligningen gik på, hvordan det gik, før Ronaldo spillede de farlige 1/8 for os.

Afgørende lige indtil det virkelig gælder. Forstår stadig ikke denne samtale her hehe :) Siden Ronaldo's ankomst har vi vundet 3 titler, hvor kun det hjemlige mesterskab interessere mig. Problemet er ikke Ronaldo, men holdet, og endelig har vi et hold, som i mine øjne er langt bedre end Ronaldo. Forstået på den måde, at det hele ikke afhænger af Ronaldo.

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 7 måneder siden #42 af Dios
M_linding

Du misforstod mig tydeligvis.

Sjovt nok elskede jeg Ronaldo dengang :)

Diskussionen er kun spild af tid når pro fans sidder med armene over kors, og bitcher over man er uenig. Læs modargumenterne, for indtil videre lader det til, at folk kun når og læse ordene solgt og Ronaldo i samme sætning, og derefter går i baglås.
Det minder meget om Casillas vs. Lopez debatten, hvor pro Lopez fans, eller rettere sagt anti Casillas personer ikke læser modargumenterne, men også bare sidder og benægter og ser sig blinde på ligegyldige ting.

12 år 7 måneder siden #43 af JimmyBroe

Dios skrev: ... Læs modargumenterne, for indtil videre lader det til, at folk kun når og læse ordene solgt og Ronaldo i samme sætning, og derefter går i baglås.
Det minder meget om Casillas vs. Lopez debatten, hvor pro Lopez fans, eller rettere sagt anti Casillas personer ikke læser modargumenterne, men også bare sidder og benægter og ser sig blinde på ligegyldige ting.

Det samme kan man vel sige, om jer Casillas-fanboys og jer (læs: dig) som mener, Ronaldo nærmest intet tilfører holdet!;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen

12 år 7 måneder siden #44 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev: ... Læs modargumenterne, for indtil videre lader det til, at folk kun når og læse ordene solgt og Ronaldo i samme sætning, og derefter går i baglås.

Det samme kan man vel sige, om jer Casillas-fanboys og jer (læs: dig) som mener, Ronaldo nærmest intet tilfører holdet!;-)

Citer mig tak ;)

12 år 7 måneder siden #45 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Det samme kan man vel sige, om jer Casillas-fanboys og jer (læs: dig) anti-Ronaldo personer!;-)

Citer mig tak ;)

Overdrivelse fremmer for(et eller andet)....... Du ved, det ordsprog der?
At du ikke anerkender Ronaldo's kvaliteter og kunnen er vel mindst lige så "slemt" som, at jeg (ifølge dig) ikke anerkender Casillas's!

PS. Jeg har rettet i mit tidligere svar, så det passer bedre til dit postulat...

Jeg er her stadig XOXO

12 år 7 måneder siden #46 af Dios

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Det samme kan man vel sige, om jer Casillas-fanboys og jer (læs: dig) anti-Ronaldo personer!;-)

Citer mig tak ;)

At du ikke anerkender Ronaldo's kvaliteter og kunnen er vel mindst lige så "slemt" som, at jeg (ifølge dig) ikke anerkender Casillas's!

PS. Jeg har rettet i mit tidligere svar, så det passer bedre til dit postulat...

Igen citer mig. Hvad er det jeg ikke anerkender hos Ronaldo? Jeg siger bare jeg ikke er fan af den robot han er blevet til. Det er lidt ligesom bedømmelserne efter en kamp herinde. Scorer man 1 mål, så får man 4, men laver man 1 assist, så tæller den ikke rigtig med. Mener det var Daniel, som udtalte sig på en lignende måde.

Som sagt, så mener jeg ikke Ronaldo skal sælges nu, fordi han fungere perfekt ind på holdet, men Real Madrid vinder jo ikke titler, fordi Ronaldo scorer 70 mål på et kalender år, eller 9 mål i Cl gruppespillet, eller sågar 40 mål i La Liga. Han bidrager med en helvedes masse mål, men som holdspiller kan vi finde langt bedre. Og det er trods alt bare det der er pointen.
Vi er det suverænt mest scorende hold i Europa, og vi har også domineret Spanien på den konto de sidste 5-6, hvis vi ser bort fra sidste, men hvad nytter det når vi ikke står med titlen? Det er tabernes undskyldning, og taberne er også altid dem som hiver ligegyldige statestikker frem som flest scoret mål( både individuelt, men også som hold) nu vil man heller ikke vinde en fodboldkamp, fordi man ikke har 70% i boldbesiddelse etc. Det er så ligegyldigt som noget kan være jo.

Vi skal spille underholdende fodbold - sådan som vi spiller nu, hvis du spørger mig, samtidig med vi skal vinde titler. Så kunne det ikke rage mig mindre med om Ronaldo har scoret 70 mål, om han er verdens bedste, eller om Benzema, Isco, Ronaldo, Di María, Khedira, Alonso, Ramos, Casillas, Lopez og Nacho alle "kun" har lavet 15 hver.

Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, og klart verdens bedste spiller nu, dog sammen med Zlatan IMO! Men før denne sæson, så hjalp Ronaldo ikke holdet nok på en måde jeg ønsker det. Igen vil jeg fremhæve det tekniske, hvor jeg synes han er meget ordinær, men det har klart hjulpet og få Illarra, Alonso, Isco, Modric og Benzema i spil.

Og nu var dine argumenter i Lopez vs. Casillas debatten meget tynde, hvis du spørger mig. Du lukker fuldstændig øjnene for de fejl Lopez indtil videre har lavet, og kigger kun på Casillas fejl, men det er noget helt andet :)

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM, Sahinovic

12 år 7 måneder siden #47 af M_linding

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Citer mig tak ;)

Igen citer mig. Hvad er det jeg ikke anerkender hos Ronaldo? Jeg siger bare jeg ikke er fan af den robot han er blevet til. Det er lidt ligesom bedømmelserne efter en kamp herinde. Scorer man 1 mål, så får man 4, men laver man 1 assist, så tæller den ikke rigtig med. Mener det var Daniel, som udtalte sig på en lignende måde.

Som sagt, så mener jeg ikke Ronaldo skal sælges nu, fordi han fungere perfekt ind på holdet, men Real Madrid vinder jo ikke titler, fordi Ronaldo scorer 70 mål på et kalender år, eller 9 mål i Cl gruppespillet, eller sågar 40 mål i La Liga. Han bidrager med en helvedes masse mål, men som holdspiller kan vi finde langt bedre. Og det er trods alt bare det der er pointen.
Vi er det suverænt mest scorende hold i Europa, og vi har også domineret Spanien på den konto de sidste 5-6, hvis vi ser bort fra sidste, men hvad nytter det når vi ikke står med titlen? Det er tabernes undskyldning, og taberne er også altid dem som hiver ligegyldige statestikker frem som flest scoret mål( både individuelt, men også som hold) nu vil man heller ikke vinde en fodboldkamp, fordi man ikke har 70% i boldbesiddelse etc. Det er så ligegyldigt som noget kan være jo.

Vi skal spille underholdende fodbold - sådan som vi spiller nu, hvis du spørger mig, samtidig med vi skal vinde titler. Så kunne det ikke rage mig mindre med om Ronaldo har scoret 70 mål, om han er verdens bedste, eller om Benzema, Isco, Ronaldo, Di María, Khedira, Alonso, Ramos, Casillas, Lopez og Nacho alle "kun" har lavet 15 hver.

Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, og klart verdens bedste spiller nu, dog sammen med Zlatan IMO! Men før denne sæson, så hjalp Ronaldo ikke holdet nok på en måde jeg ønsker det. Igen vil jeg fremhæve det tekniske, hvor jeg synes han er meget ordinær, men det har klart hjulpet og få Illarra, Alonso, Isco, Modric og Benzema i spil.

Og nu var dine argumenter i Lopez vs. Casillas debatten meget tynde, hvis du spørger mig. Du lukker fuldstændig øjnene for de fejl Lopez indtil videre har lavet, og kigger kun på Casillas fejl, men det er noget helt andet :)

Det undrer mig, at jeg stort set er enig med dig (bortset fra din kommentar om Zlatan, da han mere er til show end til at spille med hvor det bliver rigtigt svært).

Det undrer mig fordi, at du for ganske få timer siden, bad mig om at tage en p** ud af mu****

;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #48 af JimmyBroe
Det var dog kattens Dios.:) Så vidt jeg husker det så forsvarer jeg blot Lopez, og jeg mener, at det på ingen måde er "unfair" at han står. Det er dig og andre, som fremhæver Lopez's fejl og mangler. Ikke mig som leder efter fejl hos Casillas! -Citer mig, tak;)

Jeg har selv været efter bedømmelserne her på siden, men de er subjektive og sådan er det. Det samme er din og min holdning omkring Ronaldo, Casillas, Lopez, etc.
Det er også en af grundene til at Messi overhovedet er med blandt top tre til at vinde titlen, folk har forskellige meninger og bedømmelsesgrundlag, og fred være med det.

Hvis Ronaldo er en robot, så er jeg tosset med elektronik. Ej, men jeg forstår godt hvad du mener, Mål er ikke alt. Enig, men det er en stor del af det, at vinde fodboldkampe. Og ja du har da ret, om de 70 mål kommer fra 7 forskellige spillere eller om de kun kommer for én spiller, ændre ikke på tallene i tabellen. Men jeg som fan af Real madrid, - og det her er min subjektive holdning - er lykkelig for det ekstraordinære, vi også står for og altid har stået for. De sidste 4-5 år har vi haft én ekstraordinær spiller på holdet (Ronaldo) nu er vi ved, at få et helt ekstraordinært hold grundet Carlos implementering af den nye spillestil plus tilgangen af flere nye kommende og etableret stjerner. Vi er begyndt at spille fodbold lige efter mit hovede. Jeg elsker at have en spiller som smadre rekorder på stribe for Real Madrid, også selvom rekorder er skide ligegyldige, så er de nu ret blæret at have. Men det er måske bare mig.

Ronaldo kan beskyldes for meget, men han er ikke skyld i manglende titelhøst, imo!

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum