Dí María tydeligt irriteret

12 år 7 måneder siden #73 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dí María tydeligt irriteret
Daniel skrev:

Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, men du foretrækker alligevel bedre, hvad er man så?

Jeg har læst dine indlæg i denne tråd og jeg er med på, at du mener, at boldflyttere er mere seværdige end goalgettere. Jeg finder det dog interessant, at du mener, at Ronaldo ikke mestre (næsten) alt?

Han bliver jo netop ankerkendt for (måske) at være den mest komplette fodboldspiller verden nogensinde har set, men dette er ikke gået din næse forbi?

Og derfor er der så mange fodboldspillere som bliver fejl quotet i alle interviews. Det er nemt og fejl fortolke ens indlæg/udtalelser, når man lige akkurat ikke quoter pointen med, som ikke står 18 afsnit længere nede, men faktisk er i samme afsnit!
Jeg skrev, og tillader og citere mig selv:
"Ronaldo er en fantastisk spiller, men nu har jeg aldrig været fuldstændig forblændet af mål, som visse andre ;) Men jeg foretrækker bedre "fodboldspillere" forstået på den måde, at de rent faktisk mestre alt. Specielt teknisk, og der kan Ronaldo ikke følge med"

Netop det markede er hele pointen med meningen, og selvom jeg har gentaget mig selv utallige af gange, så kan det selvfølgelig ske det ikke hænger fast, men der kan vel ikke herske meget tvivl om, at folk herinde godt ved jeg ikke er fan af Ronaldo på det tekniske, og nærmere specifikt positionsspillet og overblikket for sine medspillere, og er kraftig modstander af og have ham inde centralt.
Men fair nok den kan smutte for alle og enhver. Og hvis du har læst alle mine indlæg, så ville du heller ikke kunne undgå og bemærke, at jeg rent faktisk erkender Ronaldo er fantastisk, og passer perfekt ind på holdet nu, men det synes jeg ikke han gjorde under Mourinho.

Boldflyttere siger du, men okay den godtager jeg. Jeg er langt større tilhænger af spillere som Ronaldinho, Zidane, Isco, Iniesta, Modric, Xavi, Alonso (hvis man isoleret set kun kigger på hans pasninger), Pirlo etc. du forstår vel hvor jeg vil hen, eller? Jeg har altid selv spillet den position, og jeg søger selv altid afleveringen fremfor målet, så måske hænger det sammen den vej rundt. Det er langt mere fascinerende for mig og se hvordan Isco og Iniesta behandler bolden på, end og se en masse mål. Smag og behag, og heldigvis for det.

Ja, du krævede et citat fra Jimmy og i samme omfang kunne det være lige i skabet, hvis du i fremtiden ville citere personer, som end ikke er deltagende i debatten, tak! Jeg mindes ikke at have hævdet, at oplæg ikke er vigtigt, men jeg kan tage fejl....

Du har dog ret i én af ovennævnte to ting. Jeg vægter mål højt, også højere end oplæg, men jeg anfægter ikke værdien af sidstnævnte, hvorfor Özil eksempelvis var/er en af mine absolut favoritspillere, også selvom han ikke længere er at finde i Real Madrid. Hvis et hattrick ikke er ensbetydende med en stur femtal, så er intet!

Nu har jeg ikke tænkt mig og finde tråden, hvor du blev haglet ned omkring dine bedømmelser, da det højst sandsynligt er 3-4 uger siden, men det var i tråden, hvor du forsvarede/forklarede dig selv, og jeg er ret så sikker på, at du beskrev 1 mål betød mere for dine bedømmelser end 1 assist.
Men du skriver jo selv jeg har ret, så hvorfor sådan en fjendtlig tone? Jeg skrev endda, at du udtalte dig på en lignende måde, og ikke, at jeg havde fuldstændig ret i mine antagelser.

Den eneste der skal stoppe sig selv, er dig. Hvis ikke andre i crewet ønsker at give dig en løftede pegefinger, skal jeg nok lege bussemand. Ovenstående sprogbrug er uacceptabel, også selvom du mente, at det var sjovt. Stop det!

Jeg beundrer Ronaldo og vil egentlig ikke debattere det yderligere og slet ikke i denne tråd. Han er et eminent forbillede, for folk der ønsker at opnå noget tilnærmelsesvis, hvad end det er i sport eller livet generelt.

Du har ret.

Og nej vi skal ikke diskutere Ronaldo, hvis det er på baggrund af hans mønstereksemplariske opførsel, for der kan vel heller ikke være 2 forskellige meninger om det. Nu var det dog overhovedet heller ikke det debatten drejede sig om, men nok om det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #74 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Dí María tydeligt irriteret
Dios

Du har fået en lille PB og så kan du jo vælge om der noget i dit seneste indlæg, der trænger til at blive rettet!

12 år 7 måneder siden #75 af Dios
Besvaret af Dios på emne Dí María tydeligt irriteret

Daniel skrev: Dios

Du har fået en lille PB og så kan du jo vælge om der noget i dit seneste indlæg, der trænger til at blive rettet!

Undskyld mig, men det der kan jeg simpelthen ikke tage seriøst! Og nej det var ikke den tråd jeg hentydede til, men jeg er ude. God weekend, bedre jul og et fantastisk nytår til dig

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 7 måneder siden #76 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev: Det var dog kattens Dios.:) Så vidt jeg husker det så forsvarer jeg blot Lopez, og jeg mener, at det på ingen måde er "unfair" at han står. Det er dig og andre, som fremhæver Lopez's fejl og mangler. Ikke mig som leder efter fejl hos Casillas! -Citer mig, tak;)

Jeg har selv været efter bedømmelserne her på siden, men de er subjektive og sådan er det. Det samme er din og min holdning omkring Ronaldo, Casillas, Lopez, etc.
Det er også en af grundene til at Messi overhovedet er med blandt top tre til at vinde titlen, folk har forskellige meninger og bedømmelsesgrundlag, og fred være med det.

Hvis Ronaldo er en robot, så er jeg tosset med elektronik. Ej, men jeg forstår godt hvad du mener, Mål er ikke alt. Enig, men det er en stor del af det, at vinde fodboldkampe. Og ja du har da ret, om de 70 mål kommer fra 7 forskellige spillere eller om de kun kommer for én spiller, ændre ikke på tallene i tabellen. Men jeg som fan af Real madrid, - og det her er min subjektive holdning - er lykkelig for det ekstraordinære, vi også står for og altid har stået for. De sidste 4-5 år har vi haft én ekstraordinær spiller på holdet (Ronaldo) nu er vi ved, at få et helt ekstraordinært hold grundet Carlos implementering af den nye spillestil plus tilgangen af flere nye kommende og etableret stjerner. Vi er begyndt at spille fodbold lige efter mit hovede. Jeg elsker at have en spiller som smadre rekorder på stribe for Real Madrid, også selvom rekorder er skide ligegyldige, så er de nu ret blæret at have. Men det er måske bare mig.

Ronaldo kan beskyldes for meget, men han er ikke skyld i manglende titelhøst, imo!

Målmandsdebatten var egentlig ikke noget jeg ville tage op igen, men sjovt vores debat dødede lige efter Barca kampen ;)

Jeg synes bare ikke der er noget ekstraordinært over Ronaldo's spil længere. Nu har jeg altid været til show-spillere, og derfor er Ronaldo ikke engang i min top 10 over mest elskede boldspillere, og han er endda overgået af 2 Barca spillere, hvis man kan sige jeg elsker dem. Men forstå pointen :)

Rekorder er total ligegyldige for mig, hvis det ikke omhandler Real Madrid. Jeg vil da være stolt af Ronaldo når han vinder Balon'Dor, men som MMM skrev, så bliver det blæst fuldstændigt op. Hvis Ronaldo ikke føler sig værdsat af os fansene, så må han jo skifte klub til Liverpool eller en anden ligegyldig klub.

Ronaldo er ligeså meget skyld i manglende titler, som resten af spillerne er det. Se evt. MMM's indlæg angående videre forklaring, da han efter min vurdering rammer hovedet på sømmet.
Faktum er nu stadig, at Ronaldo i Real Madrid kun har vundet 3 titler, så det er jo ikke ligefrem titler vi har væltet os i. Jeg siger på ingen måde det kun er Ronaldo's skyld, men prøver egentlig bare og sætte tingene i perspektiv, da du og linding fik det til og lyde som om, at titler og Ronaldo var en stor symbiose :)

Dette indlæg bliver mit sidste i denne tråd -denne debat -denne omgang, For at skåne vores kære medbrugere for cancer i hjernen, pga. dette sørgelige altid-pop-uppene-emne:)

Utroligt Dios, simpelthen utroligt som du refererer, til tidligere tiders skrevne indlæg og diskussioner i denne debat, det er jo vidunderligt;-) Dog uden held! For nu har jeg selv måtte bruge lidt tid på, at finde vores diskussion frem, som faldt lige inden kampen mod Barca', og der afsluttede jeg pænt vores ellers glimrende diskussion således:

JimmyBroe skrev: .......

Men kære Dios:)

Lad os stoppe den her, og fokusere på kampen i aften!

EL CLÁSICOOOOO!!!!!

Men lad os holde her, "igen"!;-) Jeg har absolut respekt for dine subjektive holdninger, vi er jo bare uenige...

God weekend Dios:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 7 måneder siden #77 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Dí María tydeligt irriteret
Må man da lige spørge hvem man vil erstatte Ronaldo med? Jeg kan ihvertfald ikke gennemskue hvordan holdet kan blive bedre af at erstatte den bedste.

12 år 7 måneder siden #78 af Sahinovic

SR4 skrev: Må man da lige spørge hvem man vil erstatte Ronaldo med? Jeg kan ihvertfald ikke gennemskue hvordan holdet kan blive bedre af at erstatte den bedste.

Man kan heller ikke lige præcis erstatte Ronaldo, da han netop er en af de bedste. Men hvis nu Ronaldo smuttede, så kunne jeg godt forestille mig at en som f.eks. Hazard overtog hans plads. Hazard ville nok ikke lave lige så mange mål som Ronaldo, men jeg føler helt klart at Hazard er bedre i kombinationsspillet end Ronaldo, og på den måde ville det måske løfte holdet lidt, da vi netop bliver stærkere som en enhed, i stedet for at vi måske er lidt afhængige af Ronaldo og på den måde afhænger af enkeltmandspræstationer.

Florentino Pérez

12 år 7 måneder siden #79 af Real Madrid

AlanSahinovic skrev:

SR4 skrev: Må man da lige spørge hvem man vil erstatte Ronaldo med? Jeg kan ihvertfald ikke gennemskue hvordan holdet kan blive bedre af at erstatte den bedste.

Man kan heller ikke lige præcis erstatte Ronaldo, da han netop er en af de bedste. Men hvis nu Ronaldo smuttede, så kunne jeg godt forestille mig at en som f.eks. Hazard overtog hans plads. Hazard ville nok ikke lave lige så mange mål som Ronaldo, men jeg føler helt klart at Hazard er bedre i kombinationsspillet end Ronaldo, og på den måde ville det måske løfte holdet lidt, da vi netop bliver stærkere som en enhed, i stedet for at vi måske er lidt afhængige af Ronaldo og på den måde afhænger af enkeltmandspræstationer.

Du kan vel ikke mene, at vi vil stå stærkere med Hazard fremfor Ronaldo?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #80 af Sahinovic

Real Madrid skrev:

AlanSahinovic skrev:

Jo på længere sigt vil vi måske blive bedre som et hold, og på den måde få flere titler. Det handler trods alt om at få titler til Real Madrid.

Lad mig lige spørge, hvornår har min sidst set et hold vinde en Champions League på enkeltmandspræstationer?

Jeg har siden 2010 sagt [blandt mine Real Madrid venner og Cristiano fan boys], at med en Ronaldo på holdet kommer vi ikke til at vinde Champions League, tag det som i vil. Men det er ikke fordi jeg har taget fejl? Men håber da sandeligt at jeg kommer til at tage fejl, specielt i år.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 7 måneder siden #81 af Steen
Besvaret af Steen på emne Dí María tydeligt irriteret

Jo på længere sigt vil vi måske blive bedre som et hold, og på den måde få flere titler. Det handler trods alt om at få titler til Real Madrid.

Lad mig lige spørge, hvornår har min sidst set et hold vinde en Champions League på enkeltmandspræstationer?

Jeg har siden 2010 sagt [blandt mine Real Madrid venner og Cristiano fan boys], at med en Ronaldo på holdet kommer vi ikke til at vinde Champions League, tag det som i vil. Men det er ikke fordi jeg har taget fejl? Men håber da sandeligt at jeg kommer til at tage fejl, specielt i år.

Har du overhovedet fulgt Chelsea og Hazard i år? Han er blevet stærkt kritiseret for ikke at være stabil nok. Han hjælper i øvrigt heller ikke defensivt, og hans pasningsspil er ikke meget bedre end Ronaldo's. Vores chancer for at vinde CL falder gevaldigt, hvis du fjerner Ronaldo fra dette hold.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 7 måneder siden #82 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Dí María tydeligt irriteret

AlanSahinovic skrev:

Real Madrid skrev:

AlanSahinovic skrev:

Du er virkelig sort/hvid. Real idag bygger jo ikke på enkeltmandspræstationer, vi er stadig én enhed, som Ronaldo er en del af. Real har stadi vundet kampe, mens Ronaldo var ude, Real har stadig spillet flot fodbold uden ham.

Jeg forstår ikke dine sammenligninger og din kritik af Ronaldo i pasningsspillet. Har du set kampene med Real Madrid?? BBC har jo en indbyrdes forståelse, der er på et uhørt højt niveau. Ikke kun mht at score mål, men også med at finde hinanden og vide hvor hinanden befinder sig på alle tidspunkter.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Steen

12 år 7 måneder siden #83 af Sahinovic

Steen skrev:

Har du overhovedet fulgt Chelsea og Hazard i år? Han er blevet stærkt kritiseret for ikke at være stabil nok. Han hjælper i øvrigt heller ikke defensivt, og hans pasningsspil er ikke meget bedre end Ronaldo's. Vores chancer for at vinde CL falder gevaldigt, hvis du fjerner Ronaldo fra dette hold.

Hazard passer heller ikke ind i Mourinhos defensive fodbold. Mourinho er helt vild med løbeheste, han valgte at bænke en Mata [Chelseas bedste spiller] fordi han ikke er en løbehest.

Ja helt enig, hvis du fjerner Ronaldo på nuværende tidspunkt ville vi blive meget svækket. Men jeg taler om et nyt projekt uden en Ronaldo, som på længere sigt kunne blive stærkere. Et hold der kun handler om Real Madrid, og hvor jeg ikke skal lytte til at uden Ronaldo er Real Madrid ikke noget.

Se lidt på FC Bayern hvor de er rigtige stærke som en enhed, og helt klart den eneste grund til at de vandt CL. En klasse spiller som Ribery som har sat sit ego til side, og valgt at blive en del af holdet, og på den måde løfte holdet og vinde titler, og ikke kun tænke på sig selv, scoringstatistikker, personlige trofæer osv osv.

Jupp om Ribery; ''But you have proven that you are a team player. You wanted success for the entire team and have invested your great individual skills in the success of the overall plan.''

"So, after the success of the collective you have reached this personal triumph. For your unselfish attitude, you have been rewarded."

Florentino Pérez

12 år 7 måneder siden #84 af Sahinovic

Pelle skrev:

AlanSahinovic skrev:

Real Madrid skrev:

AlanSahinovic skrev:

Du er virkelig sort/hvid. Real idag bygger jo ikke på enkeltmandspræstationer, vi er stadig én enhed, som Ronaldo er en del af. Real har stadi vundet kampe, mens Ronaldo var ude, Real har stadig spillet flot fodbold uden ham.

Jeg forstår ikke dine sammenligninger og din kritik af Ronaldo i pasningsspillet. Har du set kampene med Real Madrid?? BBC har jo en indbyrdes forståelse, der er på et uhørt højt niveau. Ikke kun mht at score mål, men også med at finde hinanden og vide hvor hinanden befinder sig på alle tidspunkter.

Altså jeg synes stadig at spillet bygges op om Ronaldo, og at jeg tit ser Ronaldo som endestationen. Altså at man spiller den til Ronaldo, også stopper spillet lidt, hvor Ronaldo tit prøver noget på egen hånd, hvor han efter min mening alt for tit prøver på at skyde selv selvom der står nogle medspillere helt fri og på den måde stopper flowet i spillet. Det var hvad jeg mente med en Ronaldo i pasningsspillet.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum