Dí María tydeligt irriteret
Men efter det er sagt så er det heller ikke fordi at vi mangler ham i vores spil, eller at vores spil er blevet ringere.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu er han i Arsenal og skal ønskes al mulig held og lykke med de nye udfordringer.
Når man som jeg har været med i 29 år (i morgen), så har man oplevet mange spillere komme og gå og Real Madrid har altid klaret sig. Derfor vil han ikke på den måde blive savnet, men han vil blive husket for sine tre år i klubben.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Vi er det mest scorende hold i Europa, vi spiller godt, spillerne virker glade og holdet forbedrer sig hele tiden - Så hvad er problemet egentlig?
Det samme kunne jeg egentlige også spørge dem om, som hele tiden snakker om at købe og sælge `ham og ham´...(?)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han havde jo ikke mere end lige overstået sit første år i klubben, før han mente at han var blevet lovet en kontrakt-forbedring, hvilket fik ham til at surmule i en periode. Nu er der tilsyneladende et problem i forhold til Florentino Pérez og det begynder da at kilde i mine fem tæer på højre fod for at få lov til at give ham et velplaceret spark ud i Atlanterhavet og så må vi se, om der er en olietanker, som samler ham op.
Di María, ret ind til højre eller skrid!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev: Men apropos Ángel di María, så er det jo ikke første gang, at der er problemer med ham.
Han havde jo ikke mere end lige overstået sit første år i klubben, før han mente at han var blevet lovet en kontrakt-forbedring, hvilket fik ham til at surmule i en periode. Nu er der tilsyneladende et problem i forhold til Florentino Pérez og det begynder da at kilde i mine fem tæer på højre fod for at få lov til at give ham et velplaceret spark ud i Atlanterhavet og så må vi se, om der er en olietanker, som samler ham op.
Di María, ret ind til højre eller skrid!
Så Enig!
Han fik da også en bedre kontrakt hvor Mourinho efterfølgende sagde - "You aren't playing at all. You played better when you were earning less money. Since you've signed a new deal, you've hardly played"
Kilde; www.marca.com/2013/01/15/en/football/rea...drid/1358236693.html
Florentino Pérez
Dios skrev: Offtopic, men når man skriver vi sagtens kan klare sig uden Ronaldo, så er det med frygt for og blive bannet :D Skal vi nu ikke lige altså! :)
Vi kan snildt klare os uden Ronaldo (-:
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Og som en anden bruger påpeger....:
Vi er det mest scorende hold i Europa, vi spiller godt, spillerne virker glade og holdet forbedrer sig hele tiden - Så hvad er problemet egentlig?
Det samme kunne jeg egentlige også spørge dem om, som hele tiden snakker om at købe og sælge `ham og ham´...(?)
Præcis, det er også en af grundene til, at spillere som Casemiro, Jesé, Morata m.fl stille og roligt kan udvikle sig på førsteholdet. Absurd folk allerede ønsker dem væk til sommer for at hente stjerne spillere i stedet for. Vi har en trup, der virker i harmoni og hvor de fleste spillere får spilletid, derudover er der massere af talent og spansk, og vi spiller underholdene fodbold. Jeg er meget meget tilfreds.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev: Offtopic, men når man skriver vi sagtens kan klare sig uden Ronaldo, så er det med frygt for og blive bannet :D Skal vi nu ikke lige altså! :)
Selvfølgelig kan de klare sig uden Ronaldo. Real er ikke Portugal.
Men mange brugere herinde fyrer de idiotiske indlæg om, at at Real ligefrem vil være stærkere uden verdens bedste spiller. Kan personligt ikke se logikken i det.
Især når man høre argumenter som, hans attitude, han arbejder ikke defensivt osv.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
"Cristiano er over resten af spillerne, og det er alle på holdet godt klar over”, udtaler Marcelo ifølge ESPN."
Derudover så tjek lige hvor markant Ronaldo's indflydelse er (mål på mål og assist), han er næsten dobbelt så langt foran nummer to på listen(!). Han er ikke "bare" en af spillerne, han er simpelthen i en gruppe for sig. Heldigvis er du en af de få, der mener han skal sælges og nemt kan erstattes.
- "Albert! Kør nu forsigtigt på vej hjem. Jeg har lige hørt at der en sindsyg tosse der kører imod trafikken på motorvejen!"
- "Een siger du? Der er skam flere hundrede af dem her."
Håber du kan drage parralller ;-)
Real Madrid skrev:
"Cristiano er over resten af spillerne, og det er alle på holdet godt klar over”, udtaler Marcelo ifølge ESPN."
Derudover så tjek lige hvor markant Ronaldo's indflydelse er (mål på mål og assist), han er næsten dobbelt så langt foran nummer to på listen(!). Han er ikke "bare" en af spillerne, han er simpelthen i en gruppe for sig. Heldigvis er du en af de få, der mener han skal sælges og nemt kan erstattes.
- "Albert! Kør nu forsigtigt på vej hjem. Jeg har lige hørt at der en sindsyg tosse der kører imod trafikken på motorvejen!"
- "Een siger du? Der er skam flere hundrede af dem her."
Håber du kan drage parralller ;-)
Man Utd har da klaret sig fint efter de solgte Ronaldo, hvor hans indflydelse også var kæmpe stor (mål og assist).
Hvis Ronaldo f.eks. valgte at smutte her til sommer ville jeg da ikke blive ked af det. Det ville blive et kæmpe tab, men Real Madrid er der stadig, ligesom det var der inden Ronaldo kom. Ligepræcis Ronaldo ville være umulig at erstatte, men vi ville nok kunne købe en spiller eller to som også kunne spille på hans position, som sammen med holdet kunne få det hele til at køre rundt.
Der er faktisk mange hold der spiller uden Ronaldo som også klare det rigtigt fint, bedre end vi gør med en Ronaldo.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Sådan har jeg det med Ronaldo for Real Madrid.