Real Madrid holder trit efter usikker kamp

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #13 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Real Madrid holder trit efter usikker kamp
Jeg synes næsten, at man skal sætte Ramos på bænken og lade ham vinde pladsen tilbage ligesom Casillas. Det spil han har leveret hidtil i denne sæson, har være mildest talt været kritisabelt, og i dag lignede Nacho jo den rutinerede forsvarer.

Jeg synes helt klart, at Alonso var kampens spiller. Han gør stort set alt rigtig og vinder mange bolde tilbage. Modric er dog også et godt bud. Jeg kan dog ikke forstå Arbeloas vurdering. Jeg mener faktisk, at Marcelo var den bedste back i det defensive, hvilket siger noget om Arbeloas præstation.

Jeg har længe været fortaler for López, men jeg mener nu, at det er tid til at give Casillas chancen igen. López har set meget usikker ud på det sidste, mens den anden har stået godt i de pokalkampe og CHL-kampe, han har fået.

Isco var helt klart vores dårligste offensive mand i dag. Alt mislykkedes jo for ham. Dog mener jeg ikke, at Özil ville have gjort det meget bedre, da jeg mindes kampe fra de forrige sæsoner, der mindede om denne, hvor tyskeren var meget anonym.

Ronaldo stod også relativt svagt i billedet. Det er let at se, at han slet ikke er i samme form som før sin skade, hvor han var magisk på banen. Det er som om, Reals spil er faldet i niveau siden, Ronaldo kom tilbage (FCK kampen). Jeg mener, at spillet var langt bedre før, og det er som om resten af holdet trækkes ned af Ronaldos halvdårlige form. Den skal dog nok komme igen.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Fedtegreven.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #14 af JesperA

The Legend skrev: Jeg bliver sgu nødt til at tage Ramos i forsvar her. Vi kan alle blive enige om, at han ikke spiller sin bedste kamp, men jeg kan ikke helt se, hvorfor det første mål skal være hans fejl? det er da Modric, der skal følge med sin mand. Ved det andet mål taber han godt nok en hovedstødsduel, men det sker jo, man kan ikke vinde alt, ligesom Ronaldo også brænder store chancer. På det andet mål ser vi så også, at Lopez igen igen ser utrolig usikker ud, hvis han bliver på stregen, så har han mulighed for redde en situation, hvor jeg egentlig synes, at Ramos har gjort, hvad han kan gøre.

Ramos savner Casillas bag sig, så han ikke skal være den der styrer det hele dernede.

Det er Ramos der kommer for langt fra sin mand ved det første mål, og dermed lader en mand på 1,63 score på hovedstød. Samme Ramos som i to af sine sidste tre kampe er blevet smidt ud i løbet af første halvleg, og i øvrigt endnu en gang lader sin mand score senere i kampen. Hans indsatser den sidste måned har været under al kritik.

I øvrigt mener jeg så slet ikke Mathieu burde have været på banen til at score, jeg synes klart han skulle have haft rødt kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, andreashn

12 år 7 måneder siden #15 af Lars1991
Hvorfor er det i falder i besvimmelse over Nacho? Jeg synes ikke han gjorde det fremragende i dag.

Synes vores midtbane duo er de to bedste i dag, Xabi og Modric. Vidunderlige spillere!

12 år 7 måneder siden #16 af M_linding

Lars1991 skrev: Hvorfor er det i falder i besvimmelse over Nacho? Jeg synes ikke han gjorde det fremragende i dag.

Synes vores midtbane duo er de to bedste i dag, Xabi og Modric. Vidunderlige spillere!

Hvilken kamp så du?;)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 7 måneder siden #17 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: I forlængelse af den noget ambitiøse karaktergivning, så kan jeg ikke se hvorfor Arbeloa kun skal have 4? Jeg mener, hvorfor stoppe der?.

Bedømmelser:
Diego López 2
Arbeloa 2
Ramos 1
Nacho 3
Marcelo 3
Xabi Alonso 3
Modric 4
Isco 2
Di María 1
Cristiano Ronaldo 2
Benzema 3
Jesé 3
Carvajal 4 - havde enorm betydning for holdets comeback, og får dermed denne høje karakter.
Illarramendi Uden for bedømmelse.

Arbeloa gjorde præcis det, han var sat på banen for, nemlig at forsvare. Det gjorde han rigtig godt i sin højre side.

At tillægge Carvajal nogen som helst betydning i sejren, svarer på det nærmeste til at tilegne sejren til den ugle, som fløj forbi stadion umiddelbart inden Guaita gav os en gave.

Jeg synes ikke han spillede nær så fremragende som du tydeligvis gør, men hvordan vurdere du så vores backs? Er det kun på de defensive pligter du har med i overvejelserne, eller er du indforstået med, at Arbeloa intet bidrager med offensivt, og han dermed kommer fri af den vurdering?

Jeg er total uenig med dig, men det er nu rart og hører begrundelserne for karakterne, da alle ser fodbold forskelligt. Jeg tror dog det er sympatien som skinner igennem i Arbeloa og Lopez karakterer, men det lader vi være op til den enkelte :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

12 år 7 måneder siden #18 af M_linding

Dios skrev:

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: I forlængelse af den noget ambitiøse karaktergivning, så kan jeg ikke se hvorfor Arbeloa kun skal have 4? Jeg mener, hvorfor stoppe der?.

Bedømmelser:
Diego López 2
Arbeloa 2
Ramos 1
Nacho 3
Marcelo 3
Xabi Alonso 3
Modric 4
Isco 2
Di María 1
Cristiano Ronaldo 2
Benzema 3
Jesé 3
Carvajal 4 - havde enorm betydning for holdets comeback, og får dermed denne høje karakter.
Illarramendi Uden for bedømmelse.

Arbeloa gjorde præcis det, han var sat på banen for, nemlig at forsvare. Det gjorde han rigtig godt i sin højre side.

At tillægge Carvajal nogen som helst betydning i sejren, svarer på det nærmeste til at tilegne sejren til den ugle, som fløj forbi stadion umiddelbart inden Guaita gav os en gave.

Jeg synes ikke han spillede nær så fremragende som du tydeligvis gør, men hvordan vurdere du så vores backs? Er det kun på de defensive pligter du har med i overvejelserne, eller er du indforstået med, at Arbeloa intet bidrager med offensivt, og han dermed kommer fri af den vurdering?

Jeg er total uenig med dig, men det er nu rart og hører begrundelserne for karakterne, da alle ser fodbold forskelligt. Jeg tror dog det er sympatien som skinner igennem i Arbeloa og Lopez karakterer, men det lader vi være op til den enkelte :)

Som vi så i kampen mod Gala, så er Arbeloa magisk offensivt, når han bare får lov af træneren;)

Igår tror jeg egentlig at hans opgave var at forsvare, og yde lettere tilbageholden støtte til di Maria - Ellers havde Carvajal nok spillet...

12 år 7 måneder siden #19 af Sahinovic
Ramos fik ikke et rødt kort i denne her kamp, det var godt, men hold kæft hvor han sejlede!

Ronaldo minder mig mere og mere om Smeagol fra filmen Ringenes Herre, hvor ringen er hans Ballon D'or, hold op hvor er han egoistisk med et kæmpe stort e i sidste aktion, hvor vi har en helt fri Benzema til venstre, og en helt fri Jese til højre, så i stedet for at spille på den sikre scoring så vælger han at skyde selv, selvfølgelig for at pynte på sin scorings statistikker. Tillykke Ronaldo, du bliver ikke andet end en mand man skal slå op i de kedelige statistik bøger når din karriere er færdig.

Modric var helt klart man of match.

Alt i alt, vigtig vigtig sejr!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #20 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Real Madrid holder trit efter usikker kamp

JesperA skrev:

The Legend skrev: Jeg bliver sgu nødt til at tage Ramos i forsvar her. Vi kan alle blive enige om, at han ikke spiller sin bedste kamp, men jeg kan ikke helt se, hvorfor det første mål skal være hans fejl? det er da Modric, der skal følge med sin mand. Ved det andet mål taber han godt nok en hovedstødsduel, men det sker jo, man kan ikke vinde alt, ligesom Ronaldo også brænder store chancer. På det andet mål ser vi så også, at Lopez igen igen ser utrolig usikker ud, hvis han bliver på stregen, så har han mulighed for redde en situation, hvor jeg egentlig synes, at Ramos har gjort, hvad han kan gøre.

Ramos savner Casillas bag sig, så han ikke skal være den der styrer det hele dernede.

Det er Ramos der kommer for langt fra sin mand ved det første mål, og dermed lader en mand på 1,63 score på hovedstød. Samme Ramos som i to af sine sidste tre kampe er blevet smidt ud i løbet af første halvleg, og i øvrigt endnu en gang lader sin mand score senere i kampen. Hans indsatser den sidste måned har været under al kritik.

I øvrigt mener jeg så slet ikke Mathieu burde have været på banen til at score, jeg synes klart han skulle have haft rødt kort.

Det er altså slet ikke Ramos' mand, der scorer det første mål. Han har aldrig skulle dække Piatti i hele kampen, og det er heller ikke hans mand her. Han kommer ind i feltet udefra, og Modric følger ikke med.

12 år 7 måneder siden #21 af rezamadridista
Di Maria fortjener et ét-tal. Jeg havde aldrig troet, at man kunne få den laveste bedømmelse når man både scorer et mål og giver en målgivende aflevering. Men hold da kæft, hvor spiller Di Maria ringe de resterende 92 min. Hvordan er det overhovedet muligt at miste bolden så mange gange? Man skal virkelig lede længe, for at finde en spiller der er så sjusket og ikke-fokuseret i sine afleveringer.

Og til manden med glasben (Bale): Stop med at blive skadet. Du har kostet en formue! :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #22 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Real Madrid holder trit efter usikker kamp
Casillas skal helt sikkert have chancen igen. Lopez er usikker i hver kamp, og han ser ikke særlig godt ud på Valencias andet mål i går. Selvom han ikke er skyld i alle mål, må man jo erkende, at der går alt for mange mål ind med ham på målet, og der mindre ind på Casillas. Med Casillas på målet vil vi få en leder i målet, og Ramos kan spille mere frit, hvilket jeg tror vil gavne hans spil. Casillas skal være første målmand igen ellers skal de sælge ham - det piner mig at se ham på bænken hver kamp

12 år 7 måneder siden #23 af Real Madrid 7

AlanSahinovic skrev: Ramos fik ikke et rødt kort i denne her kamp, det var godt, men hold kæft hvor han sejlede!

Ronaldo minder mig mere og mere om Smeagol fra filmen Ringenes Herre, hvor ringen er hans Ballon D'or, hold op hvor er han egoistisk med et kæmpe stort e i sidste aktion, hvor vi har en helt fri Benzema til venstre, og en helt fri Jese til højre, så i stedet for at spille på den sikre scoring så vælger han at skyde selv, selvfølgelig for at pynte på sin scorings statistikker. Tillykke Ronaldo, du bliver ikke andet end en mand man skal slå op i de kedelige statistik bøger når din karriere er færdig.

Hvorfor skal du altid kritiser Ronaldo det vigtigst er at vi vandt kampen

12 år 7 måneder siden #24 af Sahinovic

Real Madrid 7 skrev:

AlanSahinovic skrev: Ramos fik ikke et rødt kort i denne her kamp, det var godt, men hold kæft hvor han sejlede!

Hvorfor skal du altid kritiser Ronaldo det vigtigst er at vi vandt kampen

Jeg kritiserede heller ikke Ronaldo inden den sidste aktion igår, alle skal have lov til at have en dårlig dag, specielt Ronaldo! Men jeg kan ikke fordrage når en spiller er så egoistisk som Ronaldo, forstå det nu, hvis det var Benzema eller en anden der lavede samme scene som Ronaldo igår så havde de også fået samme tur, men det sker bare ikke, fordi man kan simpelthen ikke være så egoistisk.

Og jeg kritisere også Ramos, men det er du vel ligeglad med, fordi det er jo ikke Ronaldo.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum