Real Madrid holder trit efter usikker kamp
Real Madrid 7 skrev:
AlanSahinovic skrev:
Real Madrid 7 skrev:
AlanSahinovic skrev: Ramos fik ikke et rødt kort i denne her kamp, det var godt, men hold kæft hvor han sejlede!
Ronaldo minder mig mere og mere om Smeagol fra filmen Ringenes Herre, hvor ringen er hans Ballon D'or, hold op hvor er han egoistisk med et kæmpe stort e i sidste aktion, hvor vi har en helt fri Benzema til venstre, og en helt fri Jese til højre, så i stedet for at spille på den sikre scoring så vælger han at skyde selv, selvfølgelig for at pynte på sin scorings statistikker. Tillykke Ronaldo, du bliver ikke andet end en mand man skal slå op i de kedelige statistik bøger når din karriere er færdig.
Modric var helt klart man of match.
Alt i alt, vigtig vigtig sejr!
Hvorfor skal du altid kritiser Ronaldo det vigtigst er at vi vandt kampen
Jeg kritiserede heller ikke Ronaldo inden den sidste aktion igår, alle skal have lov til at have en dårlig dag, specielt Ronaldo! Men jeg kan ikke fordrage når en spiller er så egoistisk som Ronaldo, forstå det nu, hvis det var Benzema eller en anden der lavede samme scene som Ronaldo igår så havde de også fået samme tur, men det sker bare ikke, fordi man kan simpelthen ikke være så egoistisk.
Og jeg kritisere også Ramos, men det er du vel ligeglad med, fordi det er jo ikke Ronaldo.
Jeg er ikke ligeglad hvis du kritiser Ramos eller benzema du må da bare forstå at Ronaldo bare ville score der er da ikke egoistisk jo måske lidt men jeg er bare træt af at mange Madrid fans skal kritiser spillerne.
Jeg kritisere hans beslutning, som jeg synes er helt fair at kritiserer når den er så egoistisk og stupid som den var igår. Lad os antage at han f.eks. prøvede og aflevere bolden videre til enten Benzema eller Jese, men at afleveringen kiksede fuldstændigt så ville jeg da overhovedet ikke kritisere ham, da beslutningen var rigtig men udførslen dårlig. Der er forskel.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
AlanSahinovic skrev: Jeg kritisere hans beslutning, som jeg synes er helt fair at kritiserer når den er så egoistisk og stupid som den var igår. Lad os antage at han f.eks. prøvede og aflevere bolden videre til enten Benzema eller Jese, men at afleveringen kiksede fuldstændigt så ville jeg da overhovedet ikke kritisere ham, da beslutningen var rigtig men udførslen dårlig. Der er forskel.
Jeg ser på det således at havde han valgt at spille den videre til én af de to, som så måske/måske ikke brændte, så ville man tænke hvorfor fanden han ikke selv afsluttede :)
- CC
- Gæst
-
Slap nu af. Hvis du har set situationen igennem flere gange bider du mærke i, at Ronaldo faktisk på intet tidspunkt ser hverken Benzema eller Jese på kanterne. Derfor er beslutningen jo ikke nødvendigvis egoistisk, blot et udtryk for manglende overblik i givne øjeblik. Så gider du ikke lige sænke dine skuldre og elske Ronaldo, der gang på gang redder vores røv? At han i én situation ikke præsterer på absolut verdensklasseniveau retfærdiggør på ingen måde din reaktion.
M_linding skrev:
Dios skrev: M_linding skrev:
Som vi så i kampen mod Gala, så er Arbeloa magisk offensivt, når han bare får lov af træneren;)
Igår tror jeg egentlig at hans opgave var at forsvare, og yde lettere tilbageholden støtte til di Maria - Ellers havde Carvajal nok spillet...
Og tænk engang der skulle gå 30 år før Arbeloa virkelig leverede offensivt :) Er Arbeloa's rolle ikke altid det? Arbeloa er langtfra Real Madrid værdig, men en dejlig herre og have i truppen, også en nødvendig en af slagsen.
Så er man vel også værdig?;)
Jeg tror ikke at man skal undervurdere Arbeloa's rolle på træningsbanen og i omklædningsrummet - spillet på banen kan man så mene om hvad man vil.
Når en spiller elsker den hvide trøje og leverer 110 % til hver træning (som jeg ved at Arbeloa gør), så vil jeg altid være lidt glad for ham:)
Den lå vel lidt i kortene, men når nu ham tossen "falle" heller ikke forstår det, så er der måske noget om det :) Han er absolut ikke værdig på banen, da hans spil mange gange er helt til grin. Men ja, der er jo også nogle ansat til og skulle fylde vand til spillerne. Der fik i begge skåret den godt ud i pap vil jeg mene ;)
Det var nu også derfor jeg afsluttede med nødvendig, men på banen bidrager han ikke rigtig med noget. Der er ihvertfald ikke stor forskel på Carvajal eller Arbeloa når de hver især spiller, så større indflydelse på holdet har han vel heller ikke, udover Carvajal er flere niveauer bedre end ham til det offensive, og specielt ikke efter han blev bedt om og hold kæft på de sociale medier.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
falle skrev:
AlanSahinovic skrev: Jeg kritisere hans beslutning, som jeg synes er helt fair at kritiserer når den er så egoistisk og stupid som den var igår. Lad os antage at han f.eks. prøvede og aflevere bolden videre til enten Benzema eller Jese, men at afleveringen kiksede fuldstændigt så ville jeg da overhovedet ikke kritisere ham, da beslutningen var rigtig men udførslen dårlig. Der er forskel.
Jeg ser på det således at havde han valgt at spille den videre til én af de to, som så måske/måske ikke brændte, så ville man tænke hvorfor fanden han ikke selv afsluttede :)
Er det ikke en mærkværdig holdning? Chancen ville blive over dobbelt så stor ved og spille bolden, og drop nu bare dit comeback med det var til Benzema ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
falle skrev:
Jeg ved ærgerligt talt ikke hvad jeg skal svare til det der, udover total manglende fodboldforståelse. Alle kan se at han skal spille der, men selvfølgelig ikke hvis man er Ronaldo fanboy, og det kun er godt når Ronaldo score, så kan jeg godt se det fra jeres vinkel, ellers kan jeg ikke.
@CC
Jeg griner virkelig - ''at Ronaldo faktisk på intet tidspunkt ser hverken Benzema eller Jese på kanterne'' - han ser dem jo selvfølgelig, men han vil ikke se dem, det er forskellen på Ronaldo. Og som du nævner så er det ikke kun i én situation han gøre det, han har gjort alt for mange gange, og det derfor jeg er ved at blive træt af det.
Og nej jeg kan desværre ikke elske en mand der er så egoistisk som Ronaldo er. Det er imod min ''fodboldkultur'' - nemlig at fodbold er et holdsport.
Florentino Pérez
- falle
- Gæst
-
For det første, modsat jer selvudnævnte fodboldeksperter, så ved jeg ikke hvad fodboldspillerne tænker når de gør hvad de gør. Jeg ved ikke om Ronaldo så eller ikke så sin medspiller. Jeg ved ikke om Ronaldo er egoist og tænker at han selv vil sparke på alle chancer. Eller om Ronaldo mente at han selv var i bedre position. Det går trods alt sindssygt hurtigt og man skal træffe afgørelsen med det samme, og kunne det ikke tænkes at han havde Benzemas brændte chancer på frit mål i hovedet da han træf beslutningen? Hvis I nu kom ud af jeres snævre tankegang, så kunne I måske se det fra min/andres side, istedet for at kigge kun negativt på det ;)
Alan, jeg ser i din signatur at du har været Madridista siden '99 - jeg har selv været det siden '00. Jeg er slet og aldeles ikke Ronaldo fanboy, men du kan ikke pille mandens målinstinkt fra ham. Og Ronaldo i 2013 har været meget mere holdspiller end tidligere og han har lavet flere assists i år end tidligere sæsoner sammenlagt. Læg endda mærke til at han er den første med armene i vejret når andre spillere scorer ;)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
AlanSahinovic skrev:
Real Madrid 7 skrev:
AlanSahinovic skrev:
Real Madrid 7 skrev:
AlanSahinovic skrev: Ramos fik ikke et rødt kort i denne her kamp, det var godt, men hold kæft hvor han sejlede!
Ronaldo minder mig mere og mere om Smeagol fra filmen Ringenes Herre, hvor ringen er hans Ballon D'or, hold op hvor er han egoistisk med et kæmpe stort e i sidste aktion, hvor vi har en helt fri Benzema til venstre, og en helt fri Jese til højre, så i stedet for at spille på den sikre scoring så vælger han at skyde selv, selvfølgelig for at pynte på sin scorings statistikker. Tillykke Ronaldo, du bliver ikke andet end en mand man skal slå op i de kedelige statistik bøger når din karriere er færdig.
Modric var helt klart man of match.
Alt i alt, vigtig vigtig sejr!
Hvorfor skal du altid kritiser Ronaldo det vigtigst er at vi vandt kampen
Jeg kritiserede heller ikke Ronaldo inden den sidste aktion igår, alle skal have lov til at have en dårlig dag, specielt Ronaldo! Men jeg kan ikke fordrage når en spiller er så egoistisk som Ronaldo, forstå det nu, hvis det var Benzema eller en anden der lavede samme scene som Ronaldo igår så havde de også fået samme tur, men det sker bare ikke, fordi man kan simpelthen ikke være så egoistisk.
Og jeg kritisere også Ramos, men det er du vel ligeglad med, fordi det er jo ikke Ronaldo.
Jeg er ikke ligeglad hvis du kritiser Ramos eller benzema du må da bare forstå at Ronaldo bare ville score der er da ikke egoistisk jo måske lidt men jeg er bare træt af at mange Madrid fans skal kritiser spillerne.
Jeg kritisere hans beslutning, som jeg synes er helt fair at kritiserer når den er så egoistisk og stupid som den var igår. Lad os antage at han f.eks. prøvede og aflevere bolden videre til enten Benzema eller Jese, men at afleveringen kiksede fuldstændigt så ville jeg da overhovedet ikke kritisere ham, da beslutningen var rigtig men udførslen dårlig. Der er forskel.
Måske så Ronaldo ikke benzema det gør sku hurtigt men okey kan se du er Barca fan lad os bare lukke den der.
- Brylle
- Gæst
-
falle skrev: Wow. På 2 indlæg er jeg nedgraderet til tosse, mangler fodboldforståelse og er Ronaldo fanboy ......... Godt at niveauet er højt lige inden jul :)
Skal du ikke tage så tungt. Jeg har heller ikke Real fan på chatten i går mente han. Jeg var Ronaldo fan ;)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Glæder mig til at se alle de titler vores superhelt Ronaldo kommer til at høste, eller om det bliver endnu et kedeligt år med Ronaldo's kedelige statistikker, som igen bare ryger i de kedelige statistik bøger.
Glædelig jul (-:
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
AlanSahinovic skrev: Jeg tror bare jeg stopper diskussionen her, fordi hvis i ikke engang selv kan se at kritikken af ham er berettiget efter hans egoistiske aktion mod Valencia, men bruger alle mulige undskyldninger som ''det er da ikke sikkert at han så dem'', så gider jeg virkelig ikke diskutere det.
Glæder mig til at se alle de titler vores superhelt(e)RonaldoReal Madrid kommer til at høste, eller om det bliver endnu et kedeligt år medRonaldoReal Madrid's kedelige statistikker, som igen bare ryger i de kedelige statistik bøger.
Glædelig jul (-:
No solo soy perfecto, también soy Madridista