Real Madrid holder trit efter usikker kamp

12 år 7 måneder siden #49 af interfigo

AlanSahinovic skrev: Jeg tror bare jeg stopper diskussionen her, fordi hvis i ikke engang selv kan se at kritikken af ham er berettiget efter hans egoistiske aktion mod Valencia, men bruger alle mulige undskyldninger som ''det er da ikke sikkert at han så dem'', så gider jeg virkelig ikke diskutere det.

Glæder mig til at se alle de titler vores superhelt Ronaldo kommer til at høste, eller om det bliver endnu et kedeligt år med Ronaldo's kedelige statistikker, som igen bare ryger i de kedelige statistik bøger.

Glædelig jul (-:

Jeg er enig med dig i at det var - for at sige det mildt - den forkerte beslutning af Cristiano, og det er berettiget at kritiserer ham for det.

Når det så er sagt så kan det til tider lyde på folk som om at Cristiano KUN er egoistisk, hvilket vel heller ikke helt passer. Her er en lille video med mange af hans assists, hvor han ved flere af dem har øje for sine holdkammerater og faktisk bryder med det billede man har af ham som egoist:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #50 af BBB
Ift. Ronaldos statistik er det også vigtigt med et sammenligningsgrundlag: Han har lavet omkring 5 assists færre end Benzema i deres fælles Real Madrid tid. Benzema har fået færre minutter, men Ronaldo har haft mindre træfsikre medspillere at levere bolden til.

Det burde være muligt, at finde statistik på antal minutter samt træfsikkerheden på medspillerne, hvorpå man kan konkludere om Benzemas rolle virkelig er som skarpskytte, oplægger eller et abstrakt begreb som "holdspiller". Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor man aldrig så statistik på Benzemas/Higuains afleveringsprocenter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum