Deler i dramatisk duel

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #13 af Schytte
Besvaret af Schytte på emne Deler i dramatisk duel

El_Juan skrev: Argumentet er, at man vil skifte fra noget der øjensynligt har fungeret, tilbage til noget der mig bekendt ikke fungerede. Hvordan i alverden kan det så være rigtigt set, at 4-3-3-formationen ikke passer til et så stort hold som Real Madrid? Hvor passer den påstand ind?

Real Madrid lod ét mål gå ind. De fleste af de mål er gået ind i denne sæson, er gået ind i en periode, hvor der absolut ingen balance var på holdet. En balance man fandt med Xabis tilbagekomst og 4-3-3-opstillingen, som netop skabte mere balance på holdet. Igen. Hvor passer førnævnte påstand ind.

Kig nu lidt på realiteterne, i stedet for at famle i blinde. Og hav argumenterne i orden. I stedet for at panikke over en enkelt kamp. Din logik er lige så hullet som Schyttes og hvordan man kan plabre løs uden at forholde sig til, hvordan tingene ser og har set ud, så har jeg svært ved, at tage det seriøst.

Er meget ked af, at have en anden mening. Vidste ikke, at fodbold udelukkende er objektivt.
1) di Maria passer ikke ind i systemet, selvom man bliver ved med at prøve at spille ham på den plads. Han kan ikke finde ud af at positionere sig på den midtbane, og bidrager stort set ikke med andet end et par middelmådige indlæg. Der er ikke plads til ham på kanten, men hvorfor så bruge ham bare for at bruge ham?
2) Der mangler en spiller bag angriberen (tidligere Özil) som det er nu, for det virker som om, at man enten bare spiller den op til Benzema og håber på han kan tæmme den, eller så smider man den ud til Ronaldo eller Bale (når han ikke er skadet), og håber på det bedste.
3) Jeg skrev, at resultaterne var der, men det langt fra var prangende. Det er flot, de kan holde buret rent i så mange kampe, men det har vist flere gange været mere held end forstand, at der ikke er gået nogen mål ind.
4) Balance og balance, jovist er defensiven blevet bedre, men offensiven og defensiven hænger jo slet ikke sammen. Man har en offensiv på tre personer (kanterne og benzema), der slet ikke arbejder sammen med defensiven eller midtbanen.
5) Ja, 4-3-3 og Xabis tilbagekomst. To variabler.
6) Jeg skriver desuden også, at 4-3-3 måske kan have potentiale, ikke at det 100% gik galt.
7) SUBJEKTIVITET. Jeg synes det er fandens dumt ikke at bygge videre på det system man allerede havde, eftersom spillerne også mere eller mindre var der, og det var det system man havde spillet med i flere sæsoner. Der er jo ingen, der siger de skal spille identisk med Mourinhos spillestil.
8) Jeg synes Ronaldo virkede meget mere komfortabel i det forrige system (igen, med Özil). Læg til Ronaldo, når der bliver tonset et bold frem mod angrebet, fordi man ikke rigtigt ved hvordan den ellers skal komme derop. Oftest rammer den intet, eller så får Benzema den ikke tæmmet/spillet vidrere.
9) Det kan godt være Alonso er vigtig, men Real afhænger mest af alt af Modric.
10) Udnyt at man har Isco. Ja, han har været ringe på det seneste, men nu har han jo så heller ikke spillet sin vante plads, eftersom den ikke findes på holdet.

Det kan godt gå i ligaen mod de mindre hold, men bare vent til de møder lidt modstand. Så er der ikke plads til at give store chancer væk og håbe på, man bare kan smide en bold op til Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Deler i dramatisk duel
Læs mit indlæg 16 gange igen. Du forholder dig ikke til realiteterne og de punkter jeg fremhæver og du svarer ikke på, hvorfor et systemskifte er sagen. Du forholder dig endvidere stadig ikke til, at det overhovedet ikke fungerede i starten af sæsonen, inden Ancelotti lagde sig fast på 4-3-3 og hvor de til tider spillede 4-2-3-1 uden succes. Du forholder dig endvidere ikke til det, som det egentlig drejer sig om. Balancen på holdet. Endvidere ikke det faktum, at et systemskifte ikke gør nogen forskel, hvis man spiller uden intensitet, mens modstandere er en stærkere på den parameter.

DET HANDLER OM BALANCE PÅ HOLDET. Hvor svært kan det være at forstå. Det må alt andet lige være mindre bekymrende, end hvis der ingen balance var på holdet, eftersom vi har set hvad der så sker. Hvis man vel at mærke gider følge med og sætte sig lidt ind i det.

Og for det andet, så kan talkombinationen være fløjtende ligegyldig, hvis ikke holdet spiller med den fornødne intensitet. I dag var Athletic klart mere aggressive, de spillede hurtigere og de formåede, at lægge et godt pres på Real Madrid-spillerne. Kom glædeligt med et argument for, at et systemskifte skulle have været et godt modsvar til dette...

Real Madrid havde til tider fin kontrol med kampen, hovedsageligt i starten af de to halvege og før og omkring målet, men slet ikke i samme grad som ønsket. Det kan tilskrives, at Athletic spillede med mere intensitet og Real Madrid-spillerne ikke gjorde nok. I perioder var Real Madrid i øvrigt overmatchet på den centrale del af midtbanen og jeres argumenter er, at Real Madrid i stedet skal spille med to centrale midtbanespillere(?) - altså i undertal. Yes, det skal nok virke og skabe bedre balance...

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #15 af Schytte

El_Juan skrev: Læs mit indlæg 16 gange igen. Du forholder dig ikke til realiteterne og de punkter jeg fremhæver og du svarer ikke på, hvorfor et systemskifte er sagen. Du forholder dig endvidere stadig ikke til, at det overhovedet ikke fungerede i starten af sæsonen, inden Ancelotti lagde sig fast på 4-3-3 og hvor de til tider spillede 4-2-3-1 uden succes. Du forholder dig endvidere ikke til det, som det egentlig drejer sig om. Balancen på holdet. Endvidere ikke det faktum, at et systemskifte ikke gør nogen forskel, hvis man spiller uden intensitet, mens modstandere er en stærkere på den parameter.

DET HANDLER OM BALANCE PÅ HOLDET. Hvor svært kan det være at forstå. Det må alt andet lige være mindre bekymrende, end hvis der ingen balance var på holdet, eftersom vi har set hvad der så sker. Hvis man vel at mærke gider følge med og sætte sig lidt ind i det.

Og for det andet, så kan talkombinationen være fløjtende ligegyldig, hvis ikke holdet spiller med den fornødne intensitet. I dag var Athletic klart mere aggressive, de spillede hurtigere og de formåede, at lægge et godt pres på Real Madrid-spillerne. Kom glædeligt med et argument for, at et systemskifte skulle have været et godt modsvar til dette...

Real Madrid havde til tider fin kontrol med kampen, hovedsageligt i starten af de to halvege og før og omkring målet, men slet ikke i samme grad som ønsket. Det kan tilskrives, at Athletic spillede med mere intensitet og Real Madrid-spillerne ikke gjorde nok. I perioder var Real Madrid i øvrigt overmatchet på den centrale del af midtbanen og jeres argumenter er, at Real Madrid i stedet skal spille med to centrale midtbanespillere(?) - altså i undertal. Yes, det skal nok virke og skabe bedre balance...

Uddyb gerne hvor, der er balance. For defensiven er mere stabil, men hvor er balancen mellem det offensive og defensive?

Jeg skal nok sætte det op, så det er lidt nemmere at forstå mine argumenter. Igen, husk subjektivitet.

Systemskifte:
1) Fundamentet er der fra tidligere år
2) Der mangler en spiller bag angriberen
3) Man er nødt til at bruge di Maria lige nu, og han kan ikke spille der.
4) Mere dynamisk offensiv (på bekostning af en dårligere defensiv)
5) Ikke til et systemskifte nu, men man havde altså en af verdens bedste offensive spillere, Özil. En ret fin grund til ikke at fjerne den plads fra formationen.
6) Xabi er kommet tilbage. Tror Xabi/Modric ville være en fantastisk kombination.
7) Benzema og Ronaldo virker meget opgivende
8) De var ikke overbevisende i starten af sæsonen med 4-2-3-1, men du kan satme ikke påstå, at de vinder overbevisende nu.

Igen, det er min mening. Du har tydeligvis mere forstand på det end mig, så det kan jo også være ligemeget.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Schytte.

12 år 5 måneder siden #16 af El_Juan

"The most important thing is the balance that we have at the moment. That is the key and I've said so many times. We are defending well and attacking very well right now. There is always room to improve, we could play faster sometimes. But the key is the team’s balance".

Og der er vi tilbage ved en anden ting, som jeg har været inde på og som i ligeledes overser. Så længe modstanderen spillere hurtigere og med mere intensitet end dig, så er det fløjtende ligegyldigt med systemet. Og så alligevel ikke helt, for der vil man i højere grad risikere at blive overspillet, hvis den defensive organisation og balance på holdet ikke i det mindste er på plads. Men det er immervæk en væsentlig ting. Netop i dag var Athletic bedre på de parametre i hovedparten af kampen.

De har været i kontrol med og styret hovedparten af de seneste kampen. Kan det ikke være overbevisende? Mig bekendt står det ikke i ordbogen, at overbevisende kun tæller 7-0-sejre. Og det er muligt du mener, at fundamentet har været der, men det har det netop ikke, hvilket vi så i starten af sæsonen. Spilleren, der skal gøre skade i rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane er i øvrigt ikke tilstedeværende, med Iscos forfatning in mente. Det er en kunst, at få ham til, at passe ind. Han fungerer bedst i 4-2-3-1, men holdet fungerer bedst i 4-3-3...

Og hvis du så gad komme videre i livet og indse, at Özil ikke længere spiller for Real Madrid, så ville det være en god start. Så længe du bliver ved med, at nævne ham, så er det svært at komme videre.

Jeg siger ikke, at jeg ved mere om det end dig. Det er noget du føler jeg udtrykker. Jeg siger, at det er tilladt, at se lidt på realiteterne og hvordan tingene egentlig går og er gået - og så forholde sig til det. Og jeg siger, at det er rart, at folk gider tænke lidt mere over tingene og være lidt mere bevidste om det, inden de udtaler sig.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #17 af Schytte

El_Juan skrev:

"The most important thing is the balance that we have at the moment. That is the key and I've said so many times. We are defending well and attacking very well right now. There is always room to improve, we could play faster sometimes. But the key is the team’s balance".

Og der er vi tilbage ved en anden ting, som jeg har været inde på og som i ligeledes overser. Så længe modstanderen spillere hurtigere og med mere intensitet end dig, så er det fløjtende ligegyldigt med systemet. Og så alligevel ikke helt, for der vil man i højere grad risikere at blive overspillet, hvis den defensive organisation og balance på holdet ikke i det mindste er på plads. Men det er immervæk en væsentlig ting. Netop i dag var Athletic bedre på de parametre i hovedparten af kampen.

Jeg vil nu langt fra sige Real angriber ret godt. Det er idéløst og afhænger stort set kun af genialiteter istedet for at udspille modstanderen. Han siger, at der er balance fordi man forsvarer godt og angriber godt, men det er jo ikke sandt. Jeg giver dig ret i, at man ikke kan undgå at blive udspillet i nogle kampe, hvor modstanderen bare er bedre på dagen. Men jeg mener stadig ikke, at Real har spillet godt på trods af, man har vundet kampe. Så snart de bliver sat lidt under pres, så koger det foran Reals felt. Ja, man vil i højere grad risikere at blive overspillet, men vil man ikke også have bedre muligheder for at udnytte kontraer, hvis man spiller med en ekstra offensiv spiller?

Jeg har min mening, og du har Ancelottis. Folk har forskellige synspunkter på, hvordan man ønsker fodbold skal spilles, og det kan man vist også tydeligvis se her. Der er helt sikkert en grund til, at Ancelotti er træner for Real Madrid og jeg bare er en fan, der vil se god fodbold, men det betyder ikke, at vi ikke kan være uenige.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Schytte.

12 år 5 måneder siden #18 af El_Juan
De skaber chancer, scorer mål og vinder hovedparten af kampene, uden at lukke mål ind. Hvorfor kan det så ikke ligeledes være sandt, at holdet forsvarer godt og angriber godt? Når du prædker subjektivitet, må du selv forholde dig til, at det kan være lige så sandt, som det du mener.

Så du er ikke enig i, at indstillingen i lige så høj grad, hvis ikke endnu højere grad, spiller en rolle? Jeg spørger siden du igen vælger, at tage det ud af ligningen.

Forklar mig, hvorfor det skulle blive bedre, ved at skifte til 4-2-3-1. Forklar hvorfor, man skal gå fra noget, der har fungeret, til noget der ikke fungerede. Forklar, hvad det skulle hjælpe, at man får bedre muligheder for at udnytte kontraer, når hovedparten af modstanderne står så dybt, at de ikke vil tillade kontranangreb imod. Og når de fleste hold er velorganiserede og overlader det meste af spillet til Real Madrid. Forklar hvordan det skal hjælpe, at spille med en mand mindre på midtbanen, hvor man ofte - som i dag - vil komme i undertal. Selv med tre inde centralt blev holdet overmatchet af Athletics midtbane. Og forklar hvordan det skal fungere og gøren en forskel, når indstillingen er bedre hos modstanderne og modstanderne er mere aggressive og spiller hurtigere. Forklar hvordan man så skal undgå, ikke at blive overmatchet og overspillet helt og aldeles.

Det er trick-spørgsmål! For i princippet ville 4-2-3-1 formentlig kunne fungere lige så godt som 4-3-3, hvis spillerne vel at mærke går ind til det med den rette indstilling, spiller hurtigt, er aggressive og forsvarer og angriber som et hold. Om du spiller 4-2-3-1 eller 4-3-3 er det en forudsætning, at den defensive og offensive organisation - den kollektive organistion på holdet - er på plads.

Det leder mig tilbage til min pointe om, at du ikke videre har overvejet, at balancen rent faktisk var en nødvendighed. Organisationen var ikke særlig eller mindre velfungerende inden Ancelotti lagde sig fast på 4-3-3. De var ikke i kontrol. Og man har nu fastlagt sig på noget, der har virket. Det ændrer en kamp vel ikke på.

Og igen; Jeg siger ikke, at jeg ved mere om det end dig (eller vi ikke kan være enige eller uenige). Det er noget du føler jeg udtrykker. Jeg siger, at det er tilladt, at se lidt på realiteterne og hvordan tingene egentlig går og er gået til - og så forholde sig til det. Og jeg siger, at det er rart, at folk gider tænke lidt mere over tingene og være lidt mere bevidste om det, inden de udtaler sig.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved El_Juan.

• Schytte
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #19 af Schytte

El_Juan skrev: De skaber chancer, scorer mål og vinder hovedparten af kampene, uden at lukke mål ind. Hvorfor kan det så ikke ligeledes være sandt, at holdet forsvarer godt og angriber godt? Når du prædker subjektivitet, må du selv forholde dig til, at det kan være lige så sandt, som det du mener.

Så du er ikke enig i, at indstillingen i lige så høj grad, hvis ikke endnu højere grad, spiller en rolle? Jeg spørger siden du igen vælger, at tage det ud af ligningen.

Forklar mig, hvorfor det skulle blive bedre, ved at skifte til 4-2-3-1. Forklar hvorfor, man skal gå fra noget, der har fungeret, til noget der ikke fungerede. Forklar, hvad det skulle hjælpe, at man får bedre muligheder for at udnytte kontraer, når hovedparten af modstanderne står så dybt, at de ikke vil tillade kontranangreb imod. Og når de fleste hold er velorganiserede og overlader det meste af spillet til Real Madrid. Forklar hvordan det skal hjælpe, at spille med en mand mindre på midtbanen, hvor man ofte - som i dag - vil komme i undertal. Selv med tre inde centralt blev holdet overmatchet af Athletics midtbane. Og forklar hvordan det skal fungere, når indstillingen er bedre hos modstanderne og de modstanderne er mere aggressive og spiller hurtigere.

Det er trick-spørgsmål! For i princippet ville 4-2-3-1 formentlig kunne fungere lige så godt som 4-3-3, hvis spillerne vel at mærke går ind til det med den rette indstilling, spiller hurtigt, er aggressive og forsvarer og angriber som et hold. Om du spiller 4-2-3-1 eller 4-3-3 er det en forudsætning, at den defensive og offensive organisation - den kollektive organistion på holdet - er på plads.

Det leder mig tilbage til min pointe om, at du ikke videre har overvejet, at balancen rent faktisk var en nødvendighed. Organisationen var ikke særlig eller mindre velfungerende. De var ikke i kontrol. Og man har nu fastlagt sig på noget, der har virket. Det ændrer en kamp vel ikke på.

Og igen; Jeg siger ikke, at jeg ved mere om det end dig (eller vi ikke kan være enige eller uenige). Det er noget du føler jeg udtrykker. Jeg siger, at det er tilladt, at se lidt på realiteterne og hvordan tingene egentlig går og er gået - og så forholde sig til det. Og jeg siger, at det er rart, at folk gider tænke lidt mere over tingene og være lidt mere bevidste om det, inden de udtaler sig.

Du får det til at lyde som om, at Real overhovedet ikke vandt noget med 4-2-3-1. Nu kan jeg ikke huske nøjagtigt hvilke kampe man ændrede det til 4-3-3, men fra d. 18 august til d. 30. november har man spillet to uafgjort (villareal og juve ude) og tabt én (barcelona) espnfc.com/team/fixtures/_/id/86/real-madrid?cc=5739. Det kunne tænkes, at defensiven, og balancen, haltede fordi man ikke have Xabi.

Forklar mig, hvorfor det skulle blive bedre, ved at skifte til 4-2-3-1. Se tidligere indlæg

Forklar, hvad det skulle hjælpe, at man får bedre muligheder for at udnytte kontraer, når hovedparten af modstanderne står så dybt, at de ikke vil tillade kontranangreb imod.
Fordi, modstanderne i løbet af kampen kommer op på Reals banehalvdel, og der har været mange gange, hvor Real har været i kontra, og er nødt til at stoppe op, fordi der ikke er folk med (om det så er pga indstillingen, det ved jeg ikke).

Og når de fleste hold er velorganiserede og overlader det meste af spillet til Real Madrid.
Det er rigtigt for de mindre hold, men når man begynder at møde storhold, så går den ikke længere.

Jo, indstillingen er vigtig, helt sikkert. Men jeg mener stadigvæk ikke, at man kommer ind med en aggressiv indstilling, og man prøver at presse og skabe chancer konstant. Det løber tit ud i sandet. Om det ville være bedre med en 4-2-3-1, det ved jeg ikke. Og om det forbedres af en bedre balance, ja sikkert, men havde hellere set, man arbejdede på balancen i et 4-2-3-1-system. Og dermed synes jeg ikke, at Ancelotti er den rigtige træner at ansætte, eftersom han arbejder ud fra et 4-3-3-system.

De skaber chancer, scorer mål og vinder hovedparten af kampene, uden at lukke mål ind. Hvorfor kan det så ikke ligeledes være sandt, at holdet forsvarer godt og angriber godt?
Igen synes jeg, at vi skal prøve at smide "gode" hold ind i ligningen. Real skaber chancer, men det er altså ikke ret mange når man tænker på hvem modstanderen har været. De har ikke lukket mål ind, men igen, kig på modstanderen. Og kig lige på nogle af de chancer, der er blevet brændt. Det var ikke gået mod større hold. Taktikken kan gå an mod de mindre hold i ligaen, copa del rey og chl. Og hvis de kan få bygget videre på det her, og får det offensive bedre med, så har jeg taget fejl, hvilket langt fra er første gang ift. fodbold. Men som jeg ser det nu, med den nuværende trup, så kommer det ikke til at ske.

12 år 5 måneder siden #20 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Deler i dramatisk duel
Jesus... første point tab i (11 kampe) og folk får det til at lyde som om, vi skal til at fyre Ancelotti, skifte formation, spillere og ja vi nærmest nærmer os Ragnerok...

9 sejre - 3 uafgjorte (Pt. 3. bedste hjemmehold i La Liga) - det er Ath. Bilbao's facts på hjemmebane - altid nogle, der får det til at lyde som en katastrofe, når vi taber point... ved ikke om visse personer regner med, vi burde vinde samtlige 38 kampe i La Liga?

For mig at se, så viser det netop stabilitet, vi kun har smidt point væk mod Barcelona, Atl. Madrid, Villarreal, Ath. Bilbao og Osasuna. Bortset fra hjemme nederlaget til Atl. Madrid, så er det altså acceptabelt.

Alle der kommer med kritik af Ancelotti, formation, spillere mm. Det er sjovt I kun dukker op lige efter et af vores sjældne pointtab. Og man kan kun takke gud for, det ikke er jer der står for taktikmødet. Tænk, hvis vi skulle skifte formation, fyre trænere, sælge spillere, blot pga et pointtab hist og der - det er jo absurd.

Nå, jeg er i hvert fald optimistisk. Og håber for alt i verden vi forsætter med 4-3-3, samme spillere og samme træner de næste mange år. Vi er i semifinalen i Copa del Rey, tre point fra første pladsen i La Liga, og skal spille to "komfortable" kampe i 1/8 finalerne i Champions League, så lad nu vær med at male fanden på væggen.

Ps. nej, Ronaldo's spil har ikke være helt på toppen i 2014, men at gå derfra til nu at mene han er blevet mæt... come on. Så vidt jeg ved, er han stadig i føring til at vinde den gyldne støvle. Og en mand, der er topscorer i La Liga og Champions League, burde få mere snor end hvad folk har givet ham i 2014...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, El_Juan, andreashn, Kiwes

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #21 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Deler i dramatisk duel

El_Juan skrev: Læs mit indlæg 16 gange igen. Du forholder dig ikke til realiteterne og de punkter jeg fremhæver og du svarer ikke på, hvorfor et systemskifte er sagen. Du forholder dig endvidere stadig ikke til, at det overhovedet ikke fungerede i starten af sæsonen, inden Ancelotti lagde sig fast på 4-3-3 og hvor de til tider spillede 4-2-3-1 uden succes. Du forholder dig endvidere ikke til det, som det egentlig drejer sig om. Balancen på holdet. Endvidere ikke det faktum, at et systemskifte ikke gør nogen forskel, hvis man spiller uden intensitet, mens modstandere er en stærkere på den parameter.

At sige, at det slet ikke fungerede i starten, er vel ikke helt rigtigt, man fik da resultaterne mod de små hold, som også man også har gjort nu, men man mistede point til større hold, som vi også gjorde i dag. Det der er ændret er, at der vi scorer mindre mål og lukker mindre ind. Jeg ved ikke helt, om du kender til dette, men ofte når man får en ny træner, så tager det lidt tid at få tingene i gang i starten, hvilket var en af problemerne i starten. Hvorfor jeg mener, at vi skal have et systemskifte? det tror jeg vist, at jeg nu har skrevet i alle 3 indlæg, nemlig fordi at man skal scorer flere mål, skabe flere chancer og spille pænere fodbold.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #22 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Deler i dramatisk duel
Håber det snart er til at forstå for dig, så jeg ikke skal blive ved med at skrive det samme igen, igen og igen.

12 år 5 måneder siden #23 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Deler i dramatisk duel
Seriøst. Skru ned folkens, eller gør os andre den tjeneste at udveksle e-mail-adresser, så kan I skændes videre der.

Geez ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 5 måneder siden #24 af Dios
Besvaret af Dios på emne Deler i dramatisk duel
Real Madrid #20.

Er tildels enig, men uanset modstanderen, så burde Real Madrid kunne give Bilbao mere modstand end vi gjorde igår. San Mames er et af de sværeste udebaner i ligaen, men vi blev jo kørt rundt som var det træningskegler. Der er nogle af os som har råbt og skreget efter en anden opstilling inde centralt, og det kan da ikke være rigtigt de skal udstilles på den måde før det går op for folk. Desværre lader det ikke til Ancelotti kan se for sine hængende øjenbryn, for han bliver jo ved.

Det er helt fint folk er glade for den såkaldte "balance" på holdet, men faktum er nu også, at vi de seneste 3 kampe har givet ligeså mange chancer væk som normalt, men det var kun igår modstanderne var gode nok til at udnytte det.
Og faktisk har det været min holdning efter den første kamp imod Espanyol, hvor vi var gode til at lukke ned defensivt, men efterfølgende har vores midtbane haft samme funktion som en si!

Der skal strammes op, og uanset modstanderen, så er det aldrig acceptabelt og miste point når førerholdet øger.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum