Deler i dramatisk duel

12 år 5 måneder siden #25 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Deler i dramatisk duel
Nu har jeg ik læst hele tråden, så der er garanteret andre der har nævnt dette: Og det er ik sagt fordi alt bare er negativt på baggrund af igrå, slet ik, men jeg går ud fra at alle vel godt ka gennemskue at de 10 kampe vi har vundet i streg har været enormt nemme kampe. Valencia ude, nuvel, men det var et Valencia i absolut krise - omend det da helt sikkert var en fin sejr. Ellers har det været mod hold som Betis, Celta, Osasuna og Espanyol - og så snart vi igen møder rigtig modstand i form af Athletic, så synker vi igen og er reelt meget heldige med uafgjort.

Jeg må indrømme at jeg er totalt forvirret over vores centrale midt - og måske endda vores opstilling generelt. Di Maria er en glimrende spiller - i hvert fald i 1 ud af 5 kampe - men sgu fanme ik på den position som han spiller pt. Synes ganske enkelt det er en katastrofe at ha en spiller som ham sejlende rundt på en central midtbaneplads - ik fordi Xabi var særlig meget bedre igår, men fordi at Di Maria bare er møgdårlig på pladsen. Desværre ser det igen ud til at den centrale midt ka blive et meget svagt punkt igen i denne sæson - oz selv om Modric gør det fremragende. Gider ik komme ind på Illarra igen for alle ka jo se at han ik har niveau til at spille for Real Madrid og han har bestemt ik kvaliteterne til at forbedre midtbanen, hverken når han er med fra start eller når han skiftes ind.

Efter at ha haft store problemer mod de gode hold tidligt på sæsonen er det vel næppe en undskyldning vi ka bruge mere, for holdet burde bestemt kende systemet nu. Nej, jeg synes ganske enkelt ik holdet er stærkt nok centralt - og det er bare bedst illustreret ved at der mangler en virkelig klassespiller ved siden af (eller foran) Modric og Xabi. Di Marir er for elt i verden ik løsningen og jeg må erkende at jeg er målløs over at en ellers kvik fyr som Ancelotti holder fast i sådan et åbenlyst skidt eksperiment - men det må self være ren desperation og i åbenlys mangel af bedre - desværre :-(
Følgende bruger(e) sagde tak: HHB65

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• R9CR7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #26 af R9CR7
Besvaret af R9CR7 på emne Deler i dramatisk duel
Få nu købt den verdensklasse angriber, Benzema har simpelthen ikke niveauet, arbejdsivrigheden, målfårligheden til at spille for Real Madrid... Må da håbe de får hentet en angriber der kan arbejde for holdet, holde på den og score på de store chancer Benzema ikke kan score på.....

12 år 5 måneder siden #27 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Deler i dramatisk duel

Siempre fiel skrev: Nu har jeg ik læst hele tråden, så der er garanteret andre der har nævnt dette: Og det er ik sagt fordi alt bare er negativt på baggrund af igrå, slet ik, men jeg går ud fra at alle vel godt ka gennemskue at de 10 kampe vi har vundet i streg har været enormt nemme kampe. Valencia ude, nuvel, men det var et Valencia i absolut krise - omend det da helt sikkert var en fin sejr. Ellers har det været mod hold som Betis, Celta, Osasuna og Espanyol - og så snart vi igen møder rigtig modstand i form af Athletic, så synker vi igen og er reelt meget heldige med uafgjort.

Jeg må indrømme at jeg er totalt forvirret over vores centrale midt - og måske endda vores opstilling generelt. Di Maria er en glimrende spiller - i hvert fald i 1 ud af 5 kampe - men sgu fanme ik på den position som han spiller pt. Synes ganske enkelt det er en katastrofe at ha en spiller som ham sejlende rundt på en central midtbaneplads - ik fordi Xabi var særlig meget bedre igår, men fordi at Di Maria bare er møgdårlig på pladsen. Desværre ser det igen ud til at den centrale midt ka blive et meget svagt punkt igen i denne sæson - oz selv om Modric gør det fremragende. Gider ik komme ind på Illarra igen for alle ka jo se at han ik har niveau til at spille for Real Madrid og han har bestemt ik kvaliteterne til at forbedre midtbanen, hverken når han er med fra start eller når han skiftes ind.

Efter at ha haft store problemer mod de gode hold tidligt på sæsonen er det vel næppe en undskyldning vi ka bruge mere, for holdet burde bestemt kende systemet nu. Nej, jeg synes ganske enkelt ik holdet er stærkt nok centralt - og det er bare bedst illustreret ved at der mangler en virkelig klassespiller ved siden af (eller foran) Modric og Xabi. Di Marir er for elt i verden ik løsningen og jeg må erkende at jeg er målløs over at en ellers kvik fyr som Ancelotti holder fast i sådan et åbenlyst skidt eksperiment - men det må self være ren desperation og i åbenlys mangel af bedre - desværre :-(

Kunne ikke være mere enig i dit indlæg og det Dios har lige før det. Hvis modstanderne udfører helbanepres med den nuværende midtbaneformation vi bruger, så kan vi godt opleve flere pointtab.
Kigger man på udviklingen i ligaen, så håber/tror jeg at Atletico smider point snart (men det har jeg selvf. håbet på længe nu..) Hvis deres modstandere begynder at score på deres chancer, så skal de nok smide nogle point. Dog har de en evne og vilje der bærer dem langt og de har været utrolig heldige med at undgå skader.

Barca får Neymar tilbage og synes ikke de er så langt fra deres koncept når spillet flyder. Fatter dog ikke hvorfor man ikke spiller Bartra i stedet for Masch. i sådan en kamp, men det kan vi og Atletico jo kun takke Tata for.

Til gengæld er jeg ligeledes som jer i tvivl om hvordan vi vil klare det mod de svære hold i CL og ligaen. Forhåbentligt løser det sig, men synes det ser faretruende ud når modstander presser hårdt.

12 år 5 måneder siden #28 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Deler i dramatisk duel
Fatter ikke, hvordan Xabi Alonso kan få den badebold i stedet for Benzema. Franskmandens 1. halvleg var decideret pinlig.

Fordi Xabi laver tre frispark, der måske kan give gult to gange, synes jeg ikke, at der er grund til at klandre ham for specielt meget i den kamp.

Synes i øvrigt at dommeren var fremragende ved ikke at udvise Alonso og generelt tillade et spil for mænd og ikke mus. Eneste fejl var at Iturraspe også kunne have fortjent rødt. I min bog er det enten to gange gult eller to gange rødt for den eskapade og jeg hælder mest til det sidste.

Bortset fra det er jeg ganske tilfreds med præstationen. Forsvaret er igen godt især pga. Pepe, men også backerne og Ramos spiller solidt med få fejl. Der skulle da også kun det drømmedagshug til for ikke at sikre en fornem sejr mod en god modstander.

Men: Atletico ser farlige ud. De ligner ikke nogen, der har tænkt sig at slå op i banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

12 år 5 måneder siden #29 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Deler i dramatisk duel
Husk nu det gode humør! Det jo ikke verdens undergang fordi vi spiller uafgjort. Nu må vi ikke glemme at det hold vi mødte endnu har til gode at tabe på egen bane i ligaen - ja atl. Madrid slog dem i cuppen, men ganske ufortjent hvor kampen sagtens kunne have haft et helt andet udfald da Bilbao væltede i chancer og Barca fortjent tabte. Vi stod stabilt på banen og gav ikke mange chancer væk, modsat vores to rivaler.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 5 måneder siden #30 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Deler i dramatisk duel

Kiwes skrev: Husk nu det gode humør! Det jo ikke verdens undergang fordi vi spiller uafgjort. Nu må vi ikke glemme at det hold vi mødte endnu har til gode at tabe på egen bane i ligaen - ja atl. Madrid slog dem i cuppen, men ganske ufortjent hvor kampen sagtens kunne have haft et helt andet udfald da Bilbao væltede i chancer og Barca fortjent tabte. Vi stod stabilt på banen og gav ikke mange chancer væk, modsat vores to rivaler.

Ronaldo's karantæne irriterer mig også langt mere, end det ene point... Også selvom vi havde vundet i går, med en smule mere held.

Bale må meget gerne blive klar igen, for ham får vi brug for mod 2*Atletico og Villareal...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 5 måneder siden #31 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Deler i dramatisk duel

Siempre fiel skrev: Gider ik komme ind på Illarra igen for alle ka jo se at han ik har niveau til at spille for Real Madrid og han har bestemt ik kvaliteterne til at forbedre midtbanen, hverken når han er med fra start eller når han skiftes ind...

Her syntes jeg du er helt væk.. Syntes netop Illara er begyndt at vise de kvaliteter der gjorde at Madrid købte ham. Han har gjort det rigtig fint på det sidste og har fået mere selvtillid.

Mange af jer taler i frustration fra igår.. forståeligt nok.

Er enig i Di Maria er fejlcastet til den midtbane - Syntes dog ind i mellem at det også giver nogle muligheder. Fx ser man ofte i kampen at både Marcelo, Di Maria og Ronaldo ligger ude i venstre side. Det Kan give nogle gode overtalssituationer.

Jeg håber dog (det sker nok desværre ikke) at vores Goldenboy fra bænken ryger ind på den centrale midt og for udnyttet sit kæmpe potentiale på banen i stedet for på bænken, og vi så smider Di Maria af H***** til!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

12 år 5 måneder siden #32 af Siempre fiel

henrikcomn skrev:

Siempre fiel skrev: Gider ik komme ind på Illarra igen for alle ka jo se at han ik har niveau til at spille for Real Madrid og han har bestemt ik kvaliteterne til at forbedre midtbanen, hverken når han er med fra start eller når han skiftes ind...

Her syntes jeg du er helt væk.. Syntes netop Illara er begyndt at vise de kvaliteter der gjorde at Madrid købte ham. Han har gjort det rigtig fint på det sidste og har fået mere selvtillid.

Mange af jer taler i frustration fra igår.. forståeligt nok.

Jeg må lige indskyde at jeg bestemt ik taler af frustration fra igår. Jeg har helt tiden syntes at hul-i-hovedet-indkøbet af Illarra var/er et gigantisk problem for holdet - ik mindst fordi prisen alene gør at man SKAL forsøge at bruge ham og man kan genske enkelt ik smide ham på porten foreløbigt fordi man i så fald vil lide et økonomisk tab på 60-75 % af købsprisen.

Jeg er da ik blind for at han har gjort det hæderligt/fint i nogle få kampe og at der bestemt har været forbedring - men det var oz umuligt andet. Og jeg har fuldstændig umuligt ved at få øje på at han er noget som helst andet og mere end en glorificeret boldflytter der skubber den bagud 3 ud af 4 gange. Manden er langsom, stort set blottet for kreativitet, intet hovedspil at tale om, under middel fysisk styrke, statisk, ingen målfarlighed, nærmest uden selvtillid, ingen "personlighed" (som i en ledertype), uden den store styrke rent defensivt - altså fuldstændig og totalt blottet for alt der bare ku minde om spidskompetencer. Derfor ka han da godt være en sød ung mand - og jeg ønsker ham intet dårligt. Jeg ønsker tværtimod at han i en relativt fremskreden alder, stik imod forventning, pludselig ku udvikle sig eksplosivt og blive en succes. Men jeg tror bare overhovedet ik på det - og da jeg går mere op i at Real Madrid har et godt fodboldhold der ka vinde titler igen - og ik så meget om Illarra er et sødt og venligt gemyt - så må jeg ærligt indrømme at lige netop dét køb gør mig så edderspændt ærgerlig, da jeg synes der findes så mange spændende midtbanespillere rundt omkring i Europa (kigger mod Juve og tuder næsten ved at se hvilke to superspillere de hentede for hhv 10 mio EUR og gratis!!).

12 år 5 måneder siden #33 af Siempre fiel

Kiwes skrev: Husk nu det gode humør! Det jo ikke verdens undergang fordi vi spiller uafgjort. Nu må vi ikke glemme at det hold vi mødte endnu har til gode at tabe på egen bane i ligaen - ja atl. Madrid slog dem i cuppen, men ganske ufortjent hvor kampen sagtens kunne have haft et helt andet udfald da Bilbao væltede i chancer og Barca fortjent tabte. Vi stod stabilt på banen og gav ikke mange chancer væk, modsat vores to rivaler.

Det lykkes dig at misse hele pointen! Det er netop ik pointtabet isoleret, at vi "tuder" over. Det er det faktum at vi ganske enkelt ik formår at få resultater i de svære kampe - vi blir jo ik mestre fordi vi formår at slå Espanyol, Betis, Celta og Osasuna.

12 år 5 måneder siden #34 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Deler i dramatisk duel

Siempre fiel skrev:

Det lykkes dig at misse hele pointen! Det er netop ik pointtabet isoleret, at vi "tuder" over. Det er det faktum at vi ganske enkelt ik formår at få resultater i de svære kampe - vi blir jo ik mestre fordi vi formår at slå Espanyol, Betis, Celta og Osasuna.

Som sagt er vi jo ikke det eneste tophold der smider point her. Det eneste nederlag vi ikke kan acceptere er hjemmebane kampen mod atl. Madrid. Husk dertil på at vi kun har 3 point til toppen.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Kiwes.

12 år 5 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Deler i dramatisk duel

Kiwes skrev:

Siempre fiel skrev:

Som sagt er vi jo ikke det eneste tophold der smider point her. Det eneste nederlag vi ikke kan acceptere er hjemmebane kampen mod atl. Madrid. Husk dertil på at vi kun har 3 point til toppen.

Når vi så smider point til modstandere Barcelona og At. Madrid ikke mister point til, så skal der jo vindes hvor de 2 førstnævnte ikke er i stand til og få alle 3 point. Vi har kun 3 point til toppen, men vi mistede 2 point til toppen. Vi har Barcelona hjemme og At. Madrid ude, hvor der nok ikke kommer 6 point, og selvom der er mange point endnu, så er det kampe som igår der skal vindes.
Frustrationen er stor, fordi vi igen blev total udstillet og udspillet i store dele af kampen, og den "stabilitet" alle roser er jo overhovedet ikke til stede, hvor det i mange tilfælde kun handlede om de meget dårligere modstandere vi mødte.
Chancer får modstanderne selvom vi ikke havde lukket mål ind i 8 kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.

12 år 5 måneder siden #36 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Deler i dramatisk duel

Dios skrev:

Kiwes skrev:

Siempre fiel skrev:

Når vi så smider point til modstandere Barcelona og At. Madrid ikke mister point til, så skal der jo vindes hvor de 2 førstnævnte ikke er i stand til og få alle 3 point. Vi har kun 3 point til toppen, men vi mistede 2 point til toppen. Vi har Barcelona hjemme og At. Madrid ude, hvor der nok ikke kommer 6 point, og selvom der er mange point endnu, så er det kampe som igår der skal vindes.
Frustrationen er stor, fordi vi igen blev total udstillet og udspillet i store dele af kampen, og den "stabilitet" alle roser er jo overhovedet ikke til stede, hvor det i mange tilfælde kun handlede om de meget dårligere modstandere vi mødte.
Chancer får modstanderne selvom vi ikke havde lukket mål ind i 8 kampe.

Så kan vi jo passende slå Valencia hjemme, så er den i vinkel.

Gårsdagens kamp var ikke prangende på nogen måde, men vores mesterskabs-chancer blev ikke forringet på nogen måde, selv om vi nu er tre points efter Atlético Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum