Cristiano Ronaldo får kun karantæne i La Liga
Dios skrev: Doc.juego skrev:
Det er tydeligt at Ronaldo spiller på den her. Det har du fuldstændig ret i.
men denne situation er alligevel anderledes. Først så slår Milan spilleren hårdere end Ronaldo gjorde, + Ronaldo startede ikke med at blive fysisk mod ham inden slaget kom. I Bilbao situationen starter Bilbao spilleren den fysiske konfrontation med et skub, provokere, og er ligeså meget med i det fysiske. her Bliver Ronaldo slået på halsen relativ hårdt (ikke noget invaliderende dog) og så spiller han på den og tager sig på ansigtet, jeg synes også det er lidt for galt, men jeg synes at dette skuespil er mindre til grin end mange andre, omend det stadig er skuespil, og lidt til grin
Kan du ikke selv se du hopper i fælden, og sætter en stor fed streg under Hierro 2.0's pointe?. Hvorfor har du et behov for at bortforklare Ronaldo's film?. Om han slår hårdere eller ej, er jo så irrelevant som noget kan være, for der bliver filmet i situationen.
Det er præcis samme grund til Gurpegi går i gulvet. Det er for at fremtvinge en reaktion fra dommerens side af. Nu lykkedes det ikke for Ronaldo denne gang (imod Milan), men det gjorde det f.eks. imod Juventus.
min pointe var ikke at Ronaldo skulle forsvares fordi han er Ronaldo.
Jeg ville bare sætte fokus på, at det for mig er væsentligt hvad der går forud for en situation. det betyder ikke noget for alle, men jeg synes personligt at det der sker før en situation bør tælle med i hvordan man vurdere den situtation. Altså fx hvem der starter konfrontationen, hvordan den starters, og hvor aggressiv/hård denne konfrontation er, dette er alle ting som jeg synes har betydning for hvordan man ser på det. Nogle synes også at lave en konfrontation er forkert (hvilket det er) og der er så ellers ikke forskel på hvad den er, eller hvordan den starters (jeg har sat det lidt på spidsen) Og i kampen mod Juve, det er en situation som mange har nævnt, jeg har desværre ikke set den, da jeg ikke så kampen, så jeg kan ikke udtale mig om den.
og fx med film, jeg synes det er noget gris, men hvis du får en hård og grov tackling/slag synes jeg ikke det er ligeså usmageligt, som hvis man nærmest ikke bliver rørt. Måske fordi at en hård tackling/slag kan have en skade som resultat.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen