Bedømmelse af truppen mod Atlético

12 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (72 brugere)

1.8 Diego López
2.1 Arbeloa
3.3 Carvajal
1.8 Coentrão
3.3 Marcelo
2.8 Pepe
2.3 Ramos
2.3 Alonso
2.1 Bale
2.6 Di María
3.6 Isco
2.6 Modrić
3.4 Benzema
3.0 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 2.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #2 af NDR
Alt taget i betragtning i forhold til at det var et tophold Real mødte idag, så synes jeg det var en ok indsats som de fleste spillere leverede, og måske dem alle. En kamp med mange frispark vil altid være en, som er svær at bygge et spil op på.
Vi har mødt Atletico 3 gange iår, og med en samlet målscore på 7-2, og det betragter jeg som ok.

Man skal ikke forvente at træerne vokser ud i himlen, og ligesom forsvarsspillere kan begå fejl, og angribere kan misse nogle gode chancer, der kan målmanden også fejlvurdere....så ingen hug til Lopez, han har gjort det ok, men jeg er ikke i tvivl om at han kunne blive en af dem der vil få kritik her på siden.

12 år 4 måneder siden #3 af mortenj
Uden at kritisere Diego Lopez alt for meget, så gad jeg virkelig godt vide hvor meget der skal til for at Carlo vælger at droppe ham til fordel for Iker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, Vildfaren, andreashn, LasseRMD

12 år 4 måneder siden #4 af M_linding
Man skal bare lige huske, at det ikke er første gang, at Lopez koster mål (eller det der er tæt på).

Det må ikke ske. Det var også et mirakel, at han ikke kostede mod Valencia...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, andreashn

12 år 4 måneder siden #5 af BBB
Grande Arbeloa var ikke på banen. Middelmådigt hold hele vejen rundt, med få undtagelser. To (Isco og Carvajal) ud af de tre indskiftninger gjorde det godt, men det er godt nok misbrug af udskiftningsmuligheder, at bruge to indskiftninger på de to backs.

Ancelotti får 1 for hans oplæg til kampen, spillerne er ikke værd at bedømme.

M_linding skrev: Man skal bare lige huske, at det ikke er første gang, at Lopez koster mål (eller det der er tæt på).

Det må ikke ske. Det var også et mirakel, at han ikke kostede mod Valencia...

Ligesom man ikke får ros for næsten at redde en bold, så skal man heller ikke have kritik for næste at lade en bold gå ind. Kan du i øvrigt huske, hvorfor at Casillas blev sat af i sin tid?

Når alt det er sagt, så råbte jeg også af Lopez ved scoringen til 2-1.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved BBB.

12 år 4 måneder siden #6 af rezamadridista
Hold da fast hvor var Arbeloa ringe idag. Fortrækker Carvajal over ham i alle kampe.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

12 år 4 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Diego López har stået en rigtig god sæson, men det er ikke overraskende, at der sidder en flok gribbe og venter på hans dårlige kamp.

Den kom i dag, ingen tvivl om det, men Real Madrids sæson havde ikke formet sig anderledes med Iker Casillas på mål.

Til dagens kamp var det lige så forfriskende at se Isco komme ind, som det var skrækindjagende at følge Xabi Alonso, som i mine øjne var kampens suverænt dårligste.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #8 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Bedømmelse af truppen mod Atlético

Siempre Madrid skrev: Diego López har stået en rigtig god sæson, men det er ikke overraskende, at der sidder en flok gribbe og venter på hans dårlige kamp.

Den kom i dag, ingen tvivl om det, men Real Madrids sæson havde ikke formet sig anderledes med Iker Casillas på mål.

Til dagens kamp var det lige så forfriskende at se Isco komme ind, som det var skrækindjagende at følge Xabi Alonso, som i mine øjne var kampens suverænt dårligste.

Det er sgu meget svært at bedømme, og man kan slet ikke sige det på den måde, som det bliver sagt. Det er et lige så tyndt argument, som hvis jeg sagde, at Real havde vundet i dag, hvis Iker havde stået, da han havde taget Gabi skud. Det er umuligt at sige tingene på den måde, da man vide det i begge situationer. Noget man kan se er, at Lopez står en forfærdelig kamp i dag, og det er fordi, at folk står som gribbe, men jeg mener, at han har stået en så god sæson, som du mener, og jeg mener klart, at man skal tage diskussionen om, hvad der nu tæller for Lopez i forhold til Iker. Det der nok tidligere har talt for var, at Iker var faldet lidt i niveau i sidste sæson, men nu hvor han står klart bedre end Lopez, så skal han da bare tilbage på kassen, hvis det ikke kan ske nu, så skal han loves, at det kan ske efter sommer, så man ikke mister ham i sommerpausen.

12 år 4 måneder siden #9 af ZizouMo

Siempre Madrid skrev: Diego López har stået en rigtig god sæson, men det er ikke overraskende, at der sidder en flok gribbe og venter på hans dårlige kamp.

Kampens suverænt dårligste var i mine øjne Bale. Arbeloa, Coentrao, Ramos og Lopez var også dårlige i dag. Di maria og Modric spillede under niveau i forhold til de seneste par kampe..

Benzema (bedste spiller idag), Isco, Marcelo og Carvajal var helt klart dem der gav mig håb i dag..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 4 måneder siden #10 af ZizouMo

The Legend skrev:

Det er sgu meget svært at bedømme, og man kan slet ikke sige det på den måde, som det bliver sagt. Det er et lige så tyndt argument, som hvis jeg sagde, at Real havde vundet i dag, hvis Iker havde stået, da han havde taget Gabi skud. Det er umuligt at sige tingene på den måde, da man vide det i begge situationer. Noget man kan se er, at Lopez står en forfærdelig kamp i dag, og det er fordi, at folk står som gribbe, men jeg mener, at han har stået en så god sæson, som du mener, og jeg mener klart, at man skal tage diskussionen om, hvad der nu tæller for Lopez i forhold til Iker. Det der nok tidligere har talt for var, at Iker var faldet lidt i niveau i sidste sæson, men nu hvor han står klart bedre end Lopez, så skal han da bare tilbage på kassen, hvis det ikke kan ske nu, så skal han loves, at det kan ske efter sommer, så man ikke mister ham i sommerpausen.

Slf kan det ske at en målmand dropper, det er ikke det jeg så det største problem ved Lopez i dag. Jeg synes han så tvivlsom ud på mange situationer i dag. Han kommer aldrig ud af målet! Det er som om han var lænket til den ene stolpe!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 4 måneder siden #11 af Lars1991
Synes godt nok folk er hårde ved Lopez og vores backs. Ja Lopez skulle nok have reddet den, men han skal vel ikke have en 1'er bare pga det. Og synes Arbeloa og Coentrao gjorde det fint, det var en meget svær kamp. Men gode indskiftninger af Ancelotti synes jeg modsat nogle andre herinde åbenbart?
Jeg synes de mest skuffende var Ramos og Modric, nok også fordi jeg forventer mere af dem.

Til sidst synes jeg det vildt at se Isco få så gode karaktere. Ja han viste nogle gode ting, men han var også en del friskere og blev alligevel ikke rigtig farlig eller afgørende.

Bedste mand i dag var Benzema. Han har svære betingelser men gjorde det sublimt. Derudover også et dejligt indhop af Carvajal.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #12 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Bedømmelse af truppen mod Atlético

ZizouMo skrev:

The Legend skrev:

Slf kan det ske at en målmand dropper, det er ikke det jeg så det største problem ved Lopez i dag. Jeg synes han så tvivlsom ud på mange situationer i dag. Han kommer aldrig ud af målet! Det er som om han var lænket til den ene stolpe!

Enig, nu skriver jeg jo så også, at jeg f.eks. heller ikke mener, at han har stået en god sæson, så der er jo mere end bare droppet, der spiller ind hos mig. Men man ser jo også en god situation i dag, der tæller lidt for det, du mener, nemlig en situation for Ramos holder Diego Costa væk, og Lopez skal bare samle bolden, i stedet sparker han bolden væk, og den rammer Costa eller Ramos, hvilket gør en ganske ufarlig situation - farlig.

Leveret af Kunena Forum