Klasseforskel sikrede finalebillet
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men igen, det er en finale og alt kan ske.
No worries!!!!!!
Dahl skrev: Og vi klaskede jo Ath. i pokalen med 2-0 og 3-0 så jeg vil mene at vi stadig har overtaget.
Desuden tror jeg at efter vores sejr over Bayern, så har vi fået så utrolig meget mere selvtillid, og det må i den grad give
et boost i troen på egne evner. Ikke fordi at den ikke har været der, men jeg tror de 2 kampe mod Bayern giver så meget på den konto.
Så skal vi bare passe på at det ikke bliver en sovepude, men jeg har en kæmpe tro på at vi klare den, og hiver nr. 10 hjem :-)
Atletico Madrid* ikke Athletic Bilabo
Jeg tror det bliver en vild intensiv kamp, hvor vi kommer til at se mange spillere gå over stregen. Raul Garcia, Diego Costa, Juanfran, Godin, Pepe og Ramos. De to sidstnævnte må for alverdens skyld spille som de har gjort senest mod Barca og Bayern.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
ZizouMo skrev:
Dahl skrev: Og vi klaskede jo Ath. i pokalen med 2-0 og 3-0 så jeg vil mene at vi stadig har overtaget.
Desuden tror jeg at efter vores sejr over Bayern, så har vi fået så utrolig meget mere selvtillid, og det må i den grad give
et boost i troen på egne evner. Ikke fordi at den ikke har været der, men jeg tror de 2 kampe mod Bayern giver så meget på den konto.
Så skal vi bare passe på at det ikke bliver en sovepude, men jeg har en kæmpe tro på at vi klare den, og hiver nr. 10 hjem :-)
Jeg tror det bliver en vild intensiv kamp, hvor vi kommer til at se mange spillere gå over stregen. Raul Garcia, Diego Costa, Juanfran, Godin, Pepe og Ramos. De to sidstnævnte må for alverdens skyld spille som de har gjort senest mod Barca og Bayern.
Athletic Bilbao og ikke Athletic Bilabo
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kassow-Rossing skrev:
ZizouMo skrev:
Athletic Bilbao og ikke Athletic Bilabo
Athletic Club hedder de! Athletic Bilbao koster røvfuld, hvis du siger det i Baskerlandet.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Athletic Club hedder de! Athletic Bilbao koster røvfuld, hvis du siger det i Baskerlandet.
Hvorfor egentlig? Bare fordi man i så fald er en klaphat, der ikke kan deres klubs navn? :-D
JSaxtorph skrev:
DarioGomez skrev:
Hvorfor egentlig? Bare fordi man i så fald er en klaphat, der ikke kan deres klubs navn? :-D
De hedder Athletic Club og refererer til dem selv som Athletic Club. De vil måske lige akkurat bære over med det, hvis du en enkelt gang siger Athletic Bilbao. Så længe du ikke kalder dem Atlético Bilbao. I så fald koster det en røvfuld! ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev: Mou, 'The Semifinal One'
www.marca.com/2014/04/30/futbol/champion...ague/1398889940.html
Bitter journalist, som har glemt at Real Madrid før Mourinho var Equipo de Octavos, altså en helt simpel taberklub med en eklatant taber-mentalitet. Det ændrede sig heldigvis takket være The Special One og det skyldes jo kun tilfældigheder og rent uheld, at ikke en af de tre tabte semifinale-opgør mod Barcelona, Bayern München og Dortmund blev vekslet til en finaleplads.
Det lykkedes i år med Carlo Ancelotti og det skal italieneren naturligvis anerkendes for, men vejen var banet for ham.....af en vis portugiser, hvad enten man vil være ved det eller ej.
I år lykkedes det ikke for José Mourinho, men jeg tror godt at man kan kalde deres CL-præstation for en succes, for det er trods alt ikke et vildt prangende hold, han er udstyret med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Men jeg vil give dig at Mourinho gjorde det af med den ræderlige taberkultur der herskede i Madrid inden hans ankomst.
Men Ancelotti har formået at gøre Real Madrid til et hold hvor man kæmper for hinanden, hvor Mourinhos mandskab ofte virkede splittet, for at sige det mildt, og hvor man afhang meget mere af Ronaldo end det Real Madrid mandskab vi ser idag.
DC19
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Jeg ved godt, at du er pro-Mou, men come on. Tilfældigheder og uheld? Vi blev fortjent slået ud i alle tre semifinaler.Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev: Mou, 'The Semifinal One'
www.marca.com/2014/04/30/futbol/champion...ague/1398889940.html
Bitter journalist, som har glemt at Real Madrid før Mourinho var Equipo de Octavos, altså en helt simpel taberklub med en eklatant taber-mentalitet. Det ændrede sig heldigvis takket være The Special One og det skyldes jo kun tilfældigheder og rent uheld, at ikke en af de tre tabte semifinale-opgør mod Barcelona, Bayern München og Dortmund blev vekslet til en finaleplads.
Det lykkedes i år med Carlo Ancelotti og det skal italieneren naturligvis anerkendes for, men vejen var banet for ham.....af en vis portugiser, hvad enten man vil være ved det eller ej.
I år lykkedes det ikke for José Mourinho, men jeg tror godt at man kan kalde deres CL-præstation for en succes, for det er trods alt ikke et vildt prangende hold, han er udstyret med.
I 2011 var det decideret negativt og det endte med at koste os, da Mourinho´s gameplan virkede til, at handle om, at sparke Barcelona spillerne ned mere end at spille fodbold. Pepe på midtbanen samme med to andre defensive midtbanespillere, Alonso og Lass og Ronaldo som angriber, på hjemmebane! Havde vi overhovedet et skud på mål?
Året efter mod Bayern var vi også med afstand næstbedst. Den første kamp var ikke god, og efter en time holdte vi op med at spille og overlod alt initiativ til Bayern, og de scorede selvfølgelig til sidst. På hjemmebane fik vi en fantastisk start, 2-0 foran efter 15 minutter, og hvad gør han så? Beder spillerne om stille sig tilbage, i stedet for at gå efter dødstødet. Og efter kampen kom han så ud og sagde, at han aldrig har vundet en straffesparks konkurrence og ikke forventede at vinde. Hvorfor gik han så ikke mere efter det tredje mål? Efter Ronaldo´s andet mål så vi jo aldrig farlige ud. Bayern havde bolden, flest skud, flest 100% chancer, og var samtidig også bedre organiserede. Mange ville måske bilde sig ind, at det var 50/50, men det var ikke tilfældet, og en stor del af det var Mourinho´s skyld.
Mod Dortmund ville de fleste måske pege på Pepe og Alonso, men hvad var Mourinho´s plan? At spille med lange bolde, fuldstændig håbløst. Malaga var jo tættere på, at eliminere BVB end vi var. Havde han overhovedet analyseret den kamp?
Så, uheld var ikke årsagen til, at vi ikke nåede finalen. Det var Mourinho´s taktiske mangler og naivitet.