Real Madrid vil forlænge med Coentrao
- 10-Tallet
- Gæst
-
Jeg synes ikke, at han i løbet af de tre år han har været i Real Madrid har demonostreret professionalisme og spil til at befinde sig i klubben, i hvert fald ikke som fast inventar i startopstillingen. Han har gjort det ganske udemærket i den seneste periode, hvilket dog også bør tilskrives holdet som en samlet enhed. Når Real Madrid er bagud er Coentrao ikke spilleren, der kan trække holdet op. På højeste niveau bør denne egenskab også indgå i bedømmelsen af en spiller. Med andre ord, du behøver ikke være verdens bedste fodboldspiller for at kunne spille en god kamp for Real Madrid, når holdet spiller godt.
Marcelo tror jeg heller ikke på mere. Han er for flyvsk. Som det fremgår, håber jeg på en ny venstre back! :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Ligesom du gør Marcelo 30-40% bedre og bl.a. andet har savnet noget fra Marcelo, som han gjorde i går?!? :ODios skrev: Nu er Arbeloa lidt ældre end Marcelo og Coentrao, men lad os lege, at Arbeloa havde været 26 år, og Carvajal er samme alder som idag. Skulle Carvajal så først slå Arbeloa af holdet, når alderen er ved at rende ud for Arbeloa? Nej det tror jeg ikke, og det er netop lige den konkurrence/udskiftning jeg vil have på venstreback pladsen.
Som tidligere nævnt, så siger jeg det igen, fordi det lader til du ikke rigtig forstår det. Coentrao's topniveau er ikke højt nok i mine øjne, og det bliver nok aldrig højere, så hvad nytter det at have en spiller som måske er bedre end sin konkurrent, fordi han er i et formdyk, men sker det at Marcelo vender tilbage i topform, så placeres Coentrao igen på bænken. Der er en konkurrence til en vis grad, men personligt frygter jeg for, at Marcelo aldrig kommer tilbage til topform, da han de senere år har været ramt af mange skader, og hans rytme konstant bliver slået i stykker.
Jeg kan ikke nøjes med Coentrao, men jeg ville have elsket og se ham igår, da det lige netop var en sådan kamp jeg prøvede at forklare for dig, der er svær at spille som forsvarspiller i Real Madrid.
Det lader til du er gået all-in på Coentrao, selvom jeg er klar over, at meget af det er provokation, men jeg står så i modsatte grøft, og kan ikke rigtig se lyset i ham.
Derfor så håber jeg man skaber et lignende scenarie på venstrekanten, som man har gjort det på højrekanten.
Coentrao har gjort det rigtig godt, men som sædvanlig så bliver spillerne lige gjort 30-40% bedre herinde når midtvejskrisen kommer.
Og det lader til du er gået all-in på Marcelo, selvom jeg er klar over, at meget af det er provokation, men jeg står så i modsatte grøft, og kan ikke rigtig se lyset i ham. Sådan kan man blive ved med at beskylde hinanden, hvis man er uenig, men det fører dog ikke meget godt med sig.
Og i mine øjne er Coentraos topniveau højt nok til at være en del af Real Madrid, specielt med hans seneste række kampe, som fortæller mig, at han har bygget videre på sit spil og arbejdet med svaghederne. Lige præcis Marcelos mange skader, utrolig lange periode med elendige præstationer og så få defensive kompetencer gør, at jeg foretrækker Coentrao, især efter han har bygget mere på sit offensive spil og også kan hjælpe os der. I går er jo ikke voldsom svær som back, hvis bare man ikke hedder Marcelo og ikke fatter, at der også er defensive opgaver. Hvis vi er derude, hvor det er sværere at møde Valencia end Bayern, så går verdenen ikke længere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Tak for snakken Brylle. Du er kommet ned på et niveau som jeg ikke gider og debattere på, så fortsæt endelig på nuværende niveau med Siempre fiel.
Hallo - du ska fanme ik pudse ham på mig ;-)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Pepe
- Gæst
-
REAList skrev: Som jeg ser det, så har vi 2 fremragende VB'er med forskellige spidskompetencer, så hvorfor gå ud og bruge en masse penge på en ny VB som alligevel ikke kan spille på et højere niveau end dem vi har i forvejen? Coentrao og Marcelo all the way..!
"coentrao og Marcelo all the way",skulle du have undladt ;)
Marcelo's offensivt kvaliteter gøre ham til en bedre venstre back men dem har han ikke vist længe , imens har coentrao spillet fremragende i de seneste par uger , men han skal vise det over en længere period .