Nyt nederlag til Real Madrid i USA

12 år 1 dag siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid tabte også den anden testkamp ved International Champions Cup i USA, da AS Roma kunne trække sig tilbage med en sejr på 1-0 på et mål scoret af veteranen Totti efter en times spil.

Carlo Ancelottis tropper var fortsat mærket af, at man er i opstartsfasen og endnu ikke har fået alle spillere tilbage fra ferie og selv om der i denne kamp blev spilletid til både Casillas, Ramos, Xabi Alonso og Modric, så var holdet langt fra topformen.

Italienerne var ikke markant bedre og derfor blev kampen aldrig specielt seværdig.

Der var dog alligevel dramatik i kampen, da den tidligere Barcelona-spiller Seydou Keita først nægtede at hilse på Pepe som følge af deres skærmydsler i El Clásico-kampene og siden hen var de to spillere ved at ryge i totterne på hinanden, da Pepe ifølge Keita spyttede på ham, hvorefter Keita smed en flaske vand efter portugiseren.

Episoden blev ikke påtalt af kampens dommer, som i kampen slet ikke fandt anledning til at uddele nogen kort.

Carlo Ancelotti kan dog glæde sig over, at Luka Modric gjorde det godt og det samme gjorde Gareth Bale og den unge Lucas Vázquez, men til gengæld skal der nok arbejdes mere med Isco, som ikke i denne kamp befandt sig vel i rollen som ”den falske 9er”.

Med nederlaget har Real Madrid udspillet sin rolle i dette års turnering, men mangler dog fortsat lørdagens kamp mod Manchester United.

Real Madrids hold: Casillas (Diego López 45'); Carvajal, Pepe (Nacho 45'), Ramos (Diego Llorente 65'), Coentrao (Arbeloa 45'); Xabi Alonso (Medrán 65'), Illarramendi, Modric (Omar Mascarell 73'); Bale (Sobrino 73'), Lucas Vázquez (Raúl de Tomás 45') og Isco

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #2 af elle44
Nu har jeg kun set den første halve time af kampen, og har derfor ikke helshedsbilledet af kampen som jer andre, men altså den første halve time var da bestemt godkendt. Roma kom ikke frem til noget, og Real spillede sig frem til en del chancer, og det så ikke helt håbløst ud med tempoet.

En god halv time i den første preseason kamp (tæller ikke kampen mod Inter med, da det stort set fra Castilla) er godkendt i min optik.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #3 af Elkrimi
Så kampen her til morgen via dette link:

Og må give elle44 ret. Madrid var klart de bedste i de første 45 minutter. Roma havde kun 2-3 chancer, mens de lyserøde havde nogle flere og boldovertag. Især Alonso viste igen hvor sublim han er i pasningsspillet.

Isco havde både gode og dårlige aktioner. Man kan ane det kæmpe potentiale, men han er sgu noget svingende stadig.

2. halvleg var en anden historie med et hav af udskiftninger. Offensiven blev for tam med Sobrino, De Tomas og Isco.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved Elkrimi.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #4 af Sahinovic
Pepe er ihvertfald back in business igen, det må være håret så jeg håber da at han lader det gro igen.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #5 af Pelle

Sahinovic skrev: Pepe er ihvertfald back in business igen, det må være håret så jeg håber da at han lader det gro igen.

Skriver du det fordi han er faldet i niveau eller fordi Keita kastede en vand på ham og diverse medier alligevel får det til at lyde som om, at Pepe er en nar? Den mand skal godt nok høre for meget grundet tidligere tiders idioti.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #6 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Pepe er ihvertfald back in business igen, det må være håret så jeg håber da at han lader det gro igen.

Skriver du det fordi han er faldet i niveau eller fordi Keita kastede en vand på ham og diverse medier alligevel får det til at lyde som om, at Pepe er en nar? Den mand skal godt nok høre for meget grundet tidligere tiders idioti.

Fordi Pepe er et fjols.

Dumt af Keita at kaste en vanddunk på ham, men jeg forstår ham egentligt godt, det er jo ikk for sjovt at Keita reagere på den måde?

- Og ja angående idioti, Pepe vil jo altid være en idiot, man kan reducere idiotien, men den vil aldrig helt forsvinde i Pepe og det ser man tydeligvis.

Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #7 af Dios

Pelle skrev:

Der er ingen tvivl om, at Keita opføre sig som en kæmpe idiot, men det er da tankevækkende, at Pepé gang på gang formår, at bringe sig selv i fokus. Vel og mærke i negativ fokus! Pepé går oftes lige over stregen, og det forsvinder nok aldrig. Han er et kæmpe fjols, og jeg skal ikke kunne sige om Pepé er et fjols i denne situation, da jeg selv skal se spytklatten før jeg tror på det. Det kunne dog ligne ham, men viser det sig, at det udelukkende skyldes et had fra 2011 fra Keita's side af, så er Pepé undskyldt, men det skulle godt nok også komme bag på mig.

Jeg har aldrig været fan af ham, men ret skal være ret, og han er en fandens god forsvarspiller. Jeg kan personligt bare håbe på, at han forhåbentlig snart bliver slået af holdet af Varane! Han er aldrende, og vil måske lige score sig sin sidste gode kontrakt inden hans karriere er forbi, så det snart betyder et farvel. Hans kontrakt udløber til 2016, og til den tid vil han være 33. Der findes ikke bedre forsvarspillere til netop Pepé's rolle som jeg ser det i øjeblikket, og så længe Pepé ikke laver værre ting end "små-skandaler", så kan den lige gå hos mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #8 af MMM

Pelle skrev:

Pepe spyttede på Keita efter han nægtede at give hånd og inden han kastede med vand: www.cuatro.com/deportes/ocurrio-verdad-K...pe_2_1835955087.html (video muligvis regionsblokeret). Pepe gør sit for, at diverse medier kan fremstille ham som en nar.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #9 af Pelle
Jeg er enig i, at Pepe tidligere har været en kæmpe nar. Jeg synes dog at han i sidste sæson viste, at han var kommet videre. Ved godt der var nogle kampe mod ærkerivalerne og lillesøster, men det hører med!

Vi kan ikke komme udenom, at han - set over hele sidste sæson - var vores bedste defensive skanse. Så jeg er enig med dig, Dios - jeg kan også godt se igennem fingrene med en dumhed eller to i ny og næ.

MMM - jeg kan ikke se linket, nej. Og har stadig ikke set den spytklat, han skulle have givet Keita. Kan man se det nogle steder? Hvis det er rigtigt, medgiver jeg, at han er for dum.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #10 af MMM

Pelle skrev: Jeg er enig i, at Pepe tidligere har været en kæmpe nar. Jeg synes dog at han i sidste sæson viste, at han var kommet videre. Ved godt der var nogle kampe mod ærkerivalerne og lillesøster, men det hører med!

Vi kan ikke komme udenom, at han - set over hele sidste sæson - var vores bedste defensive skanse. Så jeg er enig med dig, Dios - jeg kan også godt se igennem fingrene med en dumhed eller to i ny og næ.

MMM - jeg kan ikke se linket, nej. Og har stadig ikke set den spytklat, han skulle have givet Keita. Kan man se det nogle steder? Hvis det er rigtigt, medgiver jeg, at han er for dum.

Cuatros version:

La Sextas:

Ingen af dem er vandtætte, men der er rigeligt gods til mediemøllen i begge.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 dag siden #11 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Nyt nederlag til Real Madrid i USA
Kald mig usympatisk, men jeg håber faktisk, at der snart er en der kan gøre en ende på Pepé karriere. Magen til et usympatisk svin, skal man lede længe efter. Han træder og sparker på både modstandere og medspillere (Arbeloa). Den her skulle have bandlyst ham fra spillet for altid! :

Føj, siger jeg bare!

Havde Keita brækket benet på ham, så tror jeg faktisk slet ikke, at jeg ville være blevet rørt. Dommerne kan jo ikke gøre deres arbejde og give ham f.eks. 38 dages karantæne for den, som han lavede mod Getafe og derfor må han blive straffet på en anden måde.

Jeg husker også en episode med Messi, hvor han træder ham, bevidst ( han kigger ned på hans hænder og træder dernæst over dem) over hænderne.

:

Den fik han slet ikke nogen straf for. Jeg håber derfor, at De Jong eller en anden kan ordenligt ram på ham, således, at han kan smage sin egen medicin.

Don't get me wrong. Pepé is an amazing defensive player der kan sine defensive pligter MEN! Alle disse negative ting, som jeg påpeger omkring Pepé. De hører slet slet ikke til på en fodboldbane. Derfor, hvis det stod til mig, så skulle han have sparket hurtigst muligt. Han fortjener på ingen måde at bære Real Madrids smukke hvide trøje.
Sidste redigering: 12 år 1 dag siden ved Inspektøren.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 dag siden #12 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev: Kald mig usympatisk, men jeg håber faktisk, at der snart er en der kan gøre en ende på Pepé karriere. Magen til et usympatisk svin, skal man lede længe efter. Han træder og sparker på både modstandere og medspillere (Arbeloa). Den her skulle have bandlyst ham fra spillet for altid! :

Føj, siger jeg bare!

Havde Keita brækket benet på ham, så tror jeg faktisk slet ikke, at jeg ville være blevet rørt. Dommerne kan jo ikke gøre deres arbejde og give ham f.eks. 38 dages karantæne for den, som han lavede mod Getafe og derfor må han blive straffet på en anden måde.

Jeg husker også en episode med Messi, hvor han træder ham, bevidst ( han kigger ned på hans hænder og træder dernæst over dem) over hænderne.

:

Den fik han slet ikke nogen straf for. Jeg håber derfor, at De Jong eller en anden kan ordenligt ram på ham, således, at han kan smage sin egen medicin.

Don't get me wrong. Pepé is an amazing defensive player der kan sine defensive pligter MEN! Alle disse negative ting, som jeg påpeger omkring Pepé. De hører slet slet ikke til på en fodboldbane. Derfor, hvis det stod til mig, så skulle han have sparket hurtigst muligt. Han fortjener på ingen måde at bære Real Madrids smukke hvide trøje.

Jeg vil da godt melde mig som den første til at kalde dig usympatisk. Jeg bifalder bestemt heller ikke alle Pepes gerninger og alt hans væsen, men ingen spillere fortjener at blive lemlæstet, hvad enten de så ikke er Guds bedste børn eller ej.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, M_linding, Real HWL, Sam, Henrik--, MMM, Rogoshin
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum