Nyt nederlag til Real Madrid i USA
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
At folk kan føle sig provokeret af, at Storken helt forsvarligt og ydmygt prøver at eksemplificere det 'at sparke en modstander' ned med et Ramos eksempel er da vanvittigt.
Nu er det nu engang et Real Madrid forum, og nu er det eksempel nu engang et klokkeklart eksempel på en spiller, der helt umotiveret sparker en spiller ned.
Desuden er det decideret tragikomisk at høre på dig, Kassow, når du flejner ud over at få lagt ord i munden. Helt ærligt. Manden skriver et roligt eksempel, hvor han skrev, at du 'muligvis' tænkte på et eksempel, hvor en Real-spiller sparkede en spiller ned umotiveret, hvilket vel også er mere nærliggende, end hvis du havde tænkt på en spiller fra et andet hold? Hvorom alting er, så er det heller ikke værre, end at du kan skrive, at nej det var ikke det eksempel, du hentydede til, i stedet for at skrive til Storken, som om han havde begået beskyldt dig for at begå et folkemord.
Det er indlæg og retorik som disse, der er i ny og næ får mig til at rette øjnene mod fcbarcelona.dk og ærge mig over, at der til tider ikke findes mere kvalitet herinde.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sebberg skrev: Det er indlæg og retorik som disse, der er i ny og næ får mig til at rette øjnene mod fcbarcelona.dk og ærge mig over, at der til tider ikke findes mere kvalitet herinde.
Den er på egen regning! Du finder ikke nogle intelligente diskussioner derinde. Deres debatforum er som vores chat. One-liners og råben i all-in-caps-lock og alle er i øvrigt enige i alting. Smut du bare derind, hvis du har lyst.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Storken
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Kære Storken. Det var ikke det eksempel, jeg hentydede til.
No hard feelings?
Kassow-Rossing skrev: Den er på egen regning! Du finder ikke nogle intelligente diskussioner derinde. Deres debatforum er som vores chat. One-liners og råben i all-in-caps-lock og alle er i øvrigt enige i alting. Smut du bare derind, hvis du har lyst.
FCBarcelona.dk er uden tvivl anderledes end herinde. Det er en lille lukket kreds, der står for størstedelen af indlæggende på fcbarcelona.dk, hvortil folk kender hinanden rimelig godt. Herinde er I lidt mere åbne overfor de nye brugere, men til gengæld er det ikke helt så personligt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
0:22 :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Storken skrev:
Kassow-Rossing skrev: Kære Storken. Det var ikke det eksempel, jeg hentydede til.
No hard feelings?
Kassow-Rossing skrev: Den er på egen regning! Du finder ikke nogle intelligente diskussioner derinde. Deres debatforum er som vores chat. One-liners og råben i all-in-caps-lock og alle er i øvrigt enige i alting. Smut du bare derind, hvis du har lyst.
FCBarcelona.dk er uden tvivl anderledes end herinde. Det er en lille lukket kreds, der står for størstedelen af indlæggende på fcbarcelona.dk, hvortil folk kender hinanden rimelig godt. Herinde er I lidt mere åbne overfor de nye brugere, men til gengæld er det ikke helt så personligt.
Og så lige den lille detalje, at brugerne hos fcbarcelona.dk ønsker samtlige spillere, trænere, læger, m.v. Skudt, stukket ned og lemlæstet, hvis i taber en kamp. Jeg har aldrig set så lam en mentalitet, når det går skidt for jer. Morede mig mange gange i sidste sæson, når i havde tabt og folk bare græd snot og svinede alt til. Det inkluderer dog ikke dig, Storken. Men 90% af brugerne derinde.
Der synes jeg ikke man er ligeså crazy på dette forum :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Men kan den gode storken og kassow ikke tage den privat næste gang, er trods alt en tråd om nederlag i USA.
Man bliver sku så træt nogle gange her om aftenen.
- Administrationen
-
- Administrator
-
For fremtiden kan folk passende huske at tælle til 10 før de trykker 'send'. Desuden er fodboldrelaterede debatter oftest de mest interessante.